Hoi allemaal Wij hebben van de week te horen gekregen dat we een 2e jongen krijgen !! Nou had ik al eens eerder wat gepost over namen maar goed jullie kennen het twijfel twijfel haha Onze eerste zoon heet c.olin en zoeken voor de 2e ook een stoere naam. Mijn lijstje ziet er als volgt uit : Dex ( staat op nummer 1 en vinden we beiden mooi ) Mason Morris Vince Maar hebben jullie nog meer ideeën??
C.olin & Brent C.olin & Glenn C.olin & Vic C.olin & Novan C.olin & Ivan C.olin & Iven C.olin & Nev C.olin & Ivar
Bovenstaand had ik toen geopperd, leuk dat Dex nu op #1 staat voor jullie! Wat ik er nu nog bij zou opperen, C.olin en... Terry Winston Yorick Phil Wessel Noah Dave Zion Quinn Sep Jesse Noël Joël Gary Davy en Mats had ik in eerste instantie ook weer geopperd (maar weggehaald omdat die al in mn eerdere lijstje stonden)
Joël Nathan Nigel Shane Quint Sid Boyd Eli Jax Reese Bronx Dean Luca Senna Chaz Yael Joe Zane Nino Björn Kaden
Onze zoon heet ook colin en wij hadden verder op het lijstje staan: Tobin, Robin (maar de combi met colin Is niet zo denderend...) Revy Levin Jake (als ons neefje niet al zo geheten had) Aron/Aaron Jesse Jens/Yens Lars Rens Alex