aaah ik ben benieuwd naar de bron of link. Maar dat zegt dan toch al genoeg? Ik hoop dat de kinderen oke zijn... zo sneu dat kinderen altijd de dupe zijn...
Ja ik zag het ook voorbij komen. Maar vraag me af of dat zo is. Stond geen bron bij + onderzoeken waren allang bezig in de tijd van trump.
Als je je hele leven, van jongs af aan, hebt geleerd dat de man het onfeilbare hoofd van het gezin is waar je absolute gehoorzaamheid aan verplicht bent omdat God dat zo heeft gewild, ga je de schuld voor zoiets niet bij je man neerleggen. Dat kan niet. Dat botst met alles waar je ooit in geloofd hebt. Dus ze zal Bieden de schuld geven, of de duivel, of mensen waar Josh me om is gegaan, of Mickey Mouse voor mijn part. Maar ze gaat nooit Josh verantwoordelijk houden en ze gaat nooit bij hem weg. Haar familie zit bij dezelfde kerk als de Duggars, dit is het enige dat ze kent van jongs af aan. Dit is haar wereld en haar wereld beeld.
Precies dit dus. Ze heeft weinig tot geen onderwijs gehad. Haar ouders wonen in een trailer en ze heeft wat jaren religieus thuisonderwijs gehad. Ze had en heeft geen toegang tot nieuws of internet. Uit de verhoren bleek dat Josh speciale software op zijn computer heeft gezet om de zeer strenge internetfilters van de Duggars te omzeilen. En kritisch denken of het vormen van een eigen mening slaan ze er wel uit in de opvoeding. Totale gehoorzaamheid aan je vader tot zijn hoofdschap overgaat in je man. Onderdanigheid is zelfs onderdeel van de huwelijksgeloften.