Iemand die al vier jaar bijna niks eet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door puzzelstukje, 6 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

ik vind dit echt zo bijzonder en bizar! Ik kan niet begrijpen dat mensen zo leven en dit zichzelf aandoen...

en ik vind het schadelijk voor de kinderen.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vond het niet zo heel bizar tot ze urine ging drinken.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.548
    113
    Vrouw
    Ik vind dit heel vreemd.. en urine therapie. Gadverdamme zeg.
    Ben het zeker met haar eens dat in veel eten rotzooi zit. Maar om dan maar te gaan leven op sapjes en urineo_Oo_O ofzo. Heel raar.
    Ze ziet er ook helemaal niet gezond uit vind ik. Mag hopen dat die kinderen wel gewoon te eten krijgen.

4. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja ze ziet er echt top fit uit...
    Als ze zichzelf maar goed voelt denk ik dan maar :|

5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ik zag een foto van haar op fb voorbij komen, toen dacht ik dat ze kanker had, en aan de reacties te zien vele met mij.

6. Anna2406

Anna2406 Actief lid

15 dec 2020
    271
    472
    63
    Vrouw
    Eens dat er heel veel rommel in ons eten zit en dat we vaak over eten. Maar als je de juiste keuzes maakt.......lijkt me gezonder dan helemaal niks. Ze ziet er ook gewoon echt niet gezond uit vind ik

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik kan me niet voorstellen dat ze meent dat ze super alert wordt op alles wat om d'r heen gebeurd omdat ze niks in d'r maag heeft.
    Heb deze week voedselvergiftiging opgelopen en nu voor de 5e dag op rij amper iets in m'n maag. Nou geloof me, daar wordt je niet helder maar ontzettend duf en futloos van hoor :confused:

En ook ik dacht dat ze kanker heeft. Ze ziet er verre van gezond uit.

8. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Wel tof dat die vrouw zo achter zichzelf staat. Ook niet veroordelend naar anderen toe. Dit is wat zij doet, prima. Dat is wat een ander doet, ook prima.
    Trouwens ook wel weer gelachen om Raven van Dorst. Zo zichzelf ook.
    Ja leuk om te zien dit.

9. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.244
    11.824
    113
    Ze ziet er niet echt gezond uit. Wel is ze best alert en gewoon in gesprek. Maar ik zou wel willen weten hoe zij haar dagen vult. Ze geeft aan uit de ratrace te zijn gestapt. Ik vertaal dat naar geen standaardwerk hebben. Maar waar heeft ze dan haar inkomen van? Het roept in elk geval allerlei vragen op.
    Op zich volg ik haar verhaal wel qua gezond eten en dat het eten vol zit met gerafineerd spul. Maar ze is dan wel weer helemaal doorgeslagen naar compleet niks meer eten en urine drinken. Dat lijkt me dan weer erg ongezond.

puzzelstukje en MamaChantal vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.302
    113
    Vrouw
    Ze drinkt wel haar eigen afvalstoffen...

Jeetje haar eigen lichaamsignalen mist ze wel: gezond ziet ze er echt niet uit... wat een cadeau zeg.

Vreselijk ook dat ze als moeder dit voorbeeld geeft.... dat je dit als volwassen vrouw doet, helemaal top. Echt! Eigen keuze. Maar je hebt wel een voorbeeldrol voor je kinderen en zo'n extreme relatie met voedsel lijkt mij niet ideaal

hummeltje5 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  11. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Ik vond het inderdaad erg vaag hoe het nu zit met haar inkomen. Waar leeft ze van dat ze alle tijd heeft om in de zon te zitten en daarnaast haar kinderen te onderhouden.

Verder zag ze er lichamelijk heel slecht uit. Echt vel over been met uitstekende botten en duidelijk dun haar (en haaruitval). Ze had het uiterlijk van iemand die ziek was.

Ik vroeg mij af of ze zich wel eens laat controleren wat dit dieet doet met haar lichaam. Het lijkt wel of al haar vet en spieren zijn verdwenen.

Nina Sanders en puzzelstukje vinden dit leuk.
  12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    #12 MadeInUSA, 8 mei 2021
    Laatst bewerkt: 8 mei 2021
    Eerlijk, als ik urine zou moeten drinken zou ik daarna ook geen trek meer hebben :|

Het zijn afvalstoffen, wat betekent dat je lichaam er vanaf wil.

Ik heb genoeg ramadans meegemaakt om te weten wat vasten met me doet. Een beetje in de zon staren en vaag praten over prana lukt mij dan ook nog wel, of wat lopen of fietsen etc. Koken, autorijden, prima. Maar echt cognitief of fysiek inspannen eind van de dag, ik denk soms dat het wel gaat maar ik weet dat het niet zo is. Mijn brein blieft alleen glucose. En voor de langere termijn heb je ook eiwit, vet en vitamines gewoon nodig.

Dit is een soort extreme vorm van orthorexia.

Maslov, puzzelstukje en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina