Oke, we dachten eruit te zijn met de naam Vera, maar Lieke blijft toch ook terug komen. Vind Vera mooi omdat het wat zachter klinkt en het minder vaak voorkomt dan Lieke. Lieke klinkt weer lekker vrolijk. Welke heeft jullie voorkeur en waarom? We zoeken ook nog steeds een tweede naam, dus ideeen daarvoor zijn ook welkom!
Vera, vind ik heel mooi, ook voor een wat oudere vrouw. Lieke vind ik heel leuk voor een klein meisje, maar naarmate iemand ouder is vind ik Lieke dan weer helemaal niks... Mijn nichtje heet Vera Louise vind ik erg mooi staan! Andere suggesties: Vera Marlou Vera Eline Vera Lotte Vera Lise Vera Sanne Vera Jolijn Vera Charlotte Vera Linde Vera Jasmijn Vera Ilse
wij dachten er ook uit te zijn moet nog 2 weken en van de week alweer veranderd maar komt goed over 2 weken hebben wij de naam en ik vind vera een super leuke zachte naam dus ik zou voor vera gaan
Vera Lieke? Vera als roepnaam, Lieke als 2e naam. Vera vind ik toch mooier en origineler. Lieke hoor je zoveel. Of zoek je een wat meer officiële 2e naam? Vera Catharina Vera Henriëtte Vera Antoinette Vera Antonia Vera Elisabeth Vera Andriëtte Vera Merle Vera Thérèse
Mijn dochtertje heet V e r a I s a b e l, dus je raadt al wat ik gestemd heb..! (Voornaam en tweede naam) Mooie andere namen: Sophie Sophia Hannah Sarah Julia Juliet Nova Eva Indy Leah Jasmijn
Ik vind Lieke leuker. Vera vind ik gewoon niet zo'n leuke naam...en ik moet er bij aan Vera de Muis denken. Lieke vind ik een vrolijke en frisse naam. Qua tweede naam vind ik bij Vera Mae en Louise heel mooi. Bij Lieke misschien Karlijn, Helena, Isabelle/Isabella, Marinthe, Willemijn, Jasmijn, Aimée.
Leuk om al jullie antwoorden te zien. Ik denk dat we bij Vera blijven, vind de zachte klank ook net iets mooier en het was onze eerste keus, misschien moeten we daar ook niet van af wijken. Nu nog een tweede naam verzinnen. We wilden eigenlijk naar beide moeders vernoemen, maar 1 van de 2 namen vinden we niet zo mooi, dus twijfel twijfel. Vind zelf Charlotte erg mooi als tweede naam maar mijn man niet. Dus nog meer ideeen zijn welkom
Vernoemen naar beide oma's is toch niet verplicht? Je kunt er ook Een doen. Of gebruik 2e/3e naam of kleine verandering? Bijv. Joanne ipv Johanna.