Lekker luchtig topic; wat is je favoriete seizoen en waarom? Voor mij; de zomer! De kleding, het weer, het buiten zijn en op vakantie gaan maken het voor mijn favoriete seizoen! Ook de sociale contacten zijn altijd meer in de zomermaanden en dat maakt het dan weer gezellig!
Het eerste deel van de winter! Kerst, gezelligheid, truien, kaarsjes, kou, sneeuw als het mee zit.. de herfst vind ik ook fijn. De lente ook -> weer lekker naar buiten en aan de bak in de tuin. Hekel aan de zomer maar wel het leukst in de tuin van een flinke hittegolf in NL word ik echt somber, ik haat het echt.
Eigenlijk vind ik de verschillende seizoenen dus wel fijn! Na de zomer weer lekker naar binnen, na de winter weer lekker naar buiten!
Zomer! Ik heb het dan ook niet snel warm. Of winter zo rond kerst vind ik ook fijn. Maar lente zoals nu ook. En herfst met veel blaadjes en blauwe lucht en zon ook. Ik heb eigenlijk vooral een hekel aan regen
Haha nee ik vind dat héél fijn, met de hond naar buiten als het regent! Alsof je de enige op de wereld bent
Ja hier hetzelfde! Ik word vreselijk ongelukkig van temperaturen boven de 24/25 graden. Verschrikkelijk!
Alle seizoenen!!! lente de bloemen, de heerlijke zon na de winter. De fris groene blaadjes aan de bomen. De zomer. Lange avonden. Warmte. Zand, zee en strand. Herfst, het verkleuren van de bomen. De warme truien, appeltaart. De regen. winter. Gezelligheid. Binnen met kaarjes aan. Kerst. Sneeuw, schaatsen als t kan/er is.
Toch wel de lente denk ik. De zon die weer begint te schijnen, elke dag wordt t weer wat later licht. Vogeltjes die fluiten.
Mei - september. Dan kom ik echt weer tot bloei. Lekker buiten zitten, goed boek erbij en af en toe een wijntje.. bbqen, gezelligheid met famille/ vrienden. Daar hou ik van.. Al heeft de herfst ook zo zijn charmes hoor, de winter vind ik leuk tot aan de feestdagen.. Daarna echt vreselijk, ik hou van 20+ graden. Met 30 graden vermaak ik mij ook nog prima, alles onder de 20 vind ik koud
Hahah ja dit precies! Als mijn wekker gaat en ik hoor dat het regent, dan draai ik mij het liefst nog een keer om.
De herfst, beginnende kaarsjes aan en kleedjes op de bank de regen tegen de ramen. Dan de lente, tuin die begint te bloeien en dan even iets drinken op het terras achter. Daarna de winter en de zomer. Ik vind de temperaturen boven de 25 niks aan.
Lente! Niet te warm, steeds langer licht, alles bloeit weer. Al vind ik de winter met vorst en een zonnetje ook heerlijk. Zomer is het minst favoriet.
Nou eigenlijk heb ik met ieder seizoen wel iets. Winterseizoen vooral door kerst, gezelligheid, kaarsjes (en hoop altijd op sneeuw of schaatsen haha). Herfst vind ik heerlijk, lekkere herfstkleuren en geuren, wandelen in het bos. Voorjaar door alle bloemetjes, lente geurtjes, vogeltjes die weer zingen. En zomers houd ik gewoon van de heerlijke warmte.
Zeker alle seizoenen! - In de lente de eerste zonnestralen opvangen terwijl alles weer helemaal tot bloei komt. - In de zomer buiten leven en genieten van de natuur. - Stiekum al naar uit gekeken. De herfst. Prachtige herfst kleuren, stormen (ja, ik hou ervan) en weer vroeg donker met kaarsjes e.d. - Winter: Feestdagen, kaarsen, haardvuur en met een beetje geluk sneeuw en ijs. En dan kijk ik weer enorm uit naar de lente en begint het riedeltje van voor af aan.
De winter!! Voornamelijk richting de feestdagen. Lekker koud, en warm binnen, knus en gezelligheid. Vroeger de zomer