Hij of zij zit lekker binnen en houdt zich nu stevig vast hoop ik ... Ik ben inderdaad wel heel blij met die foto. Heb ook nog een fotootje van de echo gehad. Zie je ook zo'n mooi wit vlekje zitten. Gaaf hoor! Nu fingers crossed dat de kleine lekker gaat groeien daarbinnen! Liefs, Josien
Wauw Josien, wat fantastisch allemaal! En een prachtige foto! Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie emmy mag blijven zitten en dat je positief test over 2 weken! [-o< Liefs Marielle
Fijn Josien hopen dat hij/zij lekker blijft zitten. Dit lijkt mij persoonlijk het zwaartse van de hele ivf/icsi.Je kan er gelukkig zelf niks aan doen. Succes de komende weken!
Heel veel succes de komende dagen Josien. Doe lekker rustig aan! Hopelijk zien we over 9 maanden een andere foto!
Hey Josien, wat gaaf dat fotootje van de embryo! Goed nieuws zeg een A-kwaliteit. Sterkte de komende 2 weken! Liefs mirjam
He Josien! Goed zeg, je toppertje zit lekker in je buikkie! Nou maar hopen dat ie daar voorlopig nog blijft zitten. 14 dagen wachten tot de bloedtest? Wij hebben de punctie en tp gefilmd....(via het scherm waarop je mee kan kijken) dus we hebben Ruben echt vanaf het begin op film Leuk toch, zo'n foto! Zo'n digitale poli zou echt verplicht moeten worden zeg! Fantastisch! Heel veel succes in je wachtweken! Elmo'tje
Thanks meiden... enne, een verplichte digitale poli kan ik inderdaad aanraden. Echt een toppertje! Liefs, Josien
De duimen draaien hier volop, allereerst om over 2 weken je te kunnen feliciteren, maar vooral om straks en spannende kerst en oud&nieuw tegemoet te zien! Duimer de duim duim. Groetjes van Kiki
he josien zie net dat jij ook bij nijmegen loopt dus dat zou betekenen dat ik straks ook via internet alles kan volgen.JOEPIE! had er wel overgelezen, maar nu ik zo jou foto van je emmy zie vind ik het toch wel erg speciaal.
Ja balen hè... ik heb helaas geen scanner in huis. Ik baalde gisteren al zo dat we hem een jaar geleden de deur uit hebben gedaan. Toen gebruikten we hem nooit en stond ie altijd in de weg. En nu... nu denk ik natuurlijk maandelijks zoiets van 'hmmm... als ik dit nou eens in zou kunnen scannen.' Helaas... ik zal eens bij de familie kijken of ik wat ingescand kan krijgen ! Liefs, Josien
Oh dat kan natuurlijk ook.... hmmm, misschien moet ik dat ook maar eens gaan proberen Edit: wel heel onduidelijk vind ik, maar goed........... Hij staat in mijn album.
ik vind m ook mooi! ik hoop dat je over 2 weken positief test Josien. of moet je naar het ziekenhuis voor een bloedtest?
mooie foto josien. Waarom is trouwens het ene ziekenhuis zelf testen en het andere een bloedtest?Lijkt me zelf testen als je niet ongi bent het makkelijkste en snelste of is een bloedtest nauwkeuriger?