Prachtige katten heb je trouwens..... Wat duurt dat wachten lang he.......maar voor je het weet is het zover..... Ik duim in elk geval voor je.....
mijn poesje is ook zo aan het genieten van het lekkere weer. succes met wachten, al 100 keer gezegd, maar beter te veel dan te weinig toch
Thanks lieverds! De testdatum is a.s. vrijdag. Dat wordt dus nog een lange week ... maar gelukkig twee vrije dagen deze week, dus kunnen we lekker leuke dingen gaan doen. En dinsdag komen ze de nieuwe kunststof kozijnen zetten. Ook wel weer een leuk vooruitzicht. Liefs, Josien
Spannend Josien! Het lijkt wel als je met een behandeling bezig bent langer in de wachtweken zit. Kan natuurlijk niet, maar zo voelt het. duimduim!
Leuk! Even je katten voorbij te zien komen Ik heb dat met mopshondjes en binnenkort hebben we er zelf 1. Ben ook blij dat je iets hebt aan mijn woorden en dat je veel afleiding hebt. En anders slepen wij je er wel doorheen Ik duim hard door Groetjes Flam
Leuke poezen, toevallig hebben wij ook 2. Een zwart/witte en een rooie! Hoe heten jou rovers? Oh ja, ondertussen duimt het hier in Steenwijk rustig voor je verder. Zal ik anders een wachtdag van je vernemen? Dan mag jij wel een portie HCG van me hebben... Groetjes van Kiki
Hoi Josien, Nog steeds braaf aan het wachten Ik heb het hele weekend geduimd voor je hoor...zat lekker in center parcs op een terrasje en heb aan je gedacht! Nog 5 dagen meis en dan weet je het. Ga maar heel veel leuke dingen doen...hoe voel je je trouwens? Dikke knuffel van Daffie
Josien ook ik duim nog steeds voor je het begint al pijn te doen . Maar het begint nu op te schieten spannend hoor. liefs vruchtje
He Josien, Morgen je nieuwe kozijnen.......hoop dat het even lekkere afleiding voor jullie is! En de andere dagen die vergeten we gewoon even, lekker leuke dingen doen! Hier blijven we druk doorduimen! Liefs Schaapje
Hoi lieverds, Thanks voor jullie lieve berichtjes. Ik probeer een beetje afstand te nemen van het forum om me zo niet al te gek te maken. Hahahaha, maar dat doe ik vrees ik toch wel . Het testen, tja... me echt inhouden kon ik niet. Maar ja... het resultaat zegt nu natuurlijk nog niks. Ik laat me er in ieder geval ook niet gek door maken. A.s. vrijdag weten we meer! In ieder geval hebben we besloten woensdag een keertje te testen en dan vrijdag. @Schaapie, inderdaad morgen nieuwe kozijnen. Das zeker een goede afleiding en kan ik lekker de hele tijd koffie maken voor de werklui. Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt, maar ik heb er wel vertrouwen in. Het wordt wel heel mooi denk ik. @Daffie, lekker... Center Parcs. Zou ik inderdaad ook wel lekker vinden. Ff lekker op een terrasje en genieten van het zonnetje. Je had in ieder geval wel super mooi weer! Lekker opgeladen weer? Ik voel me eigenlijk vrij goed. Heb last van mijn buik (flink wat gerommel van binnen), maar de verpleegkundigen van het IVF-team zeiden dat het waarschijnlijk kwam door mijn darmen. Vooral eigenlijk omdat ik er na de Progestan meer last van krijg en vooral 's ochtends. De Progestan legt blijkbaar ook je darmen stil, dus dat zal het zijn dan vrees ik. @Kiki, leuk dat je ook twee van die 'rovers' hebt . Onze zwart-witte poes heet Mies en onze rode poes heet Pien. Ik vind het wel bijzonder, een rode poes. Meestal zijn het immers katers als ze rood zijn. Maar het zijn me er twee... af en toe... Enne, die hCG is welkom hoor . Op naar een mooie test! Meiden, jullie ook allemaal super veel succes met alles. Sorry dat ik niet zo heel veel reageer, maar ik probeer mezelf toch maar even niet te gek te maken met alle verhalen om me heen. Nogmaals sorry! Liefs, Josien
Hey Josien, ik kom je even hele veel succes wensen voor de laatste wachtdagen. Ik duim voor jullie Liefs Hope
Even een paar duimpjes Dat het maar een dikke vette streep mag worden Ik duim weer door Groetjes Flam
kom nu maar snel op met die posi test morgen Heel veel succes Josien, ook hier draaien de duimen overuren voor je!