Helaas werden we gisterenavond laat nog gebeld. Ze konden niet komen met hun kunststof kozijnen. Wel balen, maar door de vele regen hadden ze de klus bij een ander gezin niet af kunnen maken. Tja, ik zou het ook heel erg vinden als bij mij de boel half open lag. Nu komen ze volgende week. Ik hoop dat het dan wat beter weer is. Dus ik ben vandaag maar gaan werken en er een telefoontje aan gewaagd naar het ziekenhuis. Omdat mijn mannetje en ik morgen een bijzondere dag samen hebben, vroeg ik of een test morgen ook betrouwbaar zou zijn en daarop werd bevestigend geantwoord. Als de test morgen positief is, kan dat niet meer door de Pregnyl komen, maar als ie negatief is moeten we vrijdag nog een keer testen, omdat er nog te weinig hCG in mijn bloed zou kunnen zitten. Morgenvroeg dus heel spannend... ik vind het nu wel heel spannend worden. Zeker omdat mijn baarmoeder voor mijn gevoel erg laag ligt. Ik dacht dat dat een teken was dat het niet goed was en mijn ongi eraan zit te komen. Maar goed... rustig wachten... yin yang...!
Ohhhhh Josien jij maakt het echt heel spannend! Omdat het voor jullie dan een mooie dag is hoop ik echt dat het vanaf nu een super mooie dag zal worden! Liefs een duimdraaiend schaapje
Psssttt.... goed nieuws hopen we... . Vrijdag een tweede test ter definitieve bevestiging, maar het tweede streepje loog er niet om... Nu nog wat angstig natuurlijk of het goed blijft gaan. Zeker na de vorige keer natuurlijk... Voor die mensen die mij ook op Hyves hebben: willen jullie het nog even stil houden? We hebben namelijk nog niemand ingelicht en willen dat ook niet doen voor de definitieve test a.s. vrijdag... Dus nog ff sssssstttt... Liefs, Josien ~ dansend op een roze wolk ~
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, een de streep. Kijk dat is weer even goed nieuws natuurlijk! Tuurlijk gaat het nu wel goed, heb je vrijdag een bloedtest of gewoon thuistest. Gefeliciteerd Josien, enne tuurlijk houden we het stil. Groetjes, Vier
Vrijdag gewoon weer een thuistest, maar we moeten nu positief blijven. Nu moet het goed gaan! Vrijdag moet ik de uitslag doorbellen naar het ziekenhuis en horen we de datum voor de eerste echo. Die zal wel snel zijn i.v.m. de vorige keer. Liefs, Josien btw... foto van de test staat in mijn album
IK zie inderdaad 2 prachtige streepjes Josien, supergefeliciteerd! Deze dag kan niet meer stuk voor jullie denk ik zo Dikke knuf Daffie
WOW weer eens een keertje goed nieuws. Ontzettend gefeliciteerd probeer maar lekker van dit goede nieuws de genieten. liefs vruchtje
Heey Josien, Twee dikke strepen! GEFELICITEERD meis! Probeer er toch maar van te genieten! Liefs Nikkie
WHOOPEEEEE! Ik zie ook heel duidelijk 2 streepjes! Zo krijgt je koninginnedag wel extra veel kleur! Haha geen oranje dan maar roze van die mooie wolk! Van harte gefeliciteerd en op naar vrijdag, de extra bevestiging! xxxx