Jaaaaaa! Daar kun je niet omheen hoor, die test van vrijdag is waarschijnlijk al positief als je de verpakking open maakt Pffffw, kunnen eindelijk de blaren van het duimen gaan genezen. Joepiedepoepie, dat wordt een alcoholvrije jaarwisseling voor jou! Groetjes van Kiki
Oh wauw Josien Ik wist het gewoon Nou, je zult wel ergens verboven de grond zweven op dat roze wolkje Ik ben zo blij voor je Geniet er maar van Groetjes Flam
Whaaaaa die is super positief! Super zeg! 30 april heeft voor jou nu nog een extra betekenis Geniet maar van je roze/oranje wolkje... vrijdag is die test nog duidelijker!
Lieve Josien, Wow helemaal super meid! Die is echt wel positief! Ik had het plekje warm gehouden voor je in de walviszee, nu mag jij het stokje overnemen....Vrijdag zal die test echt wel knallen hoor! Liefs Hannah
Oh lieve meid, wat ben ik waanzinnig blij voor je! Ga je er ongelofelijk van genieten de komende 9 maanden? Kus!
Lieve Josien! Kreeg tranen in mijn ogen toen ik je berichtje hier las! Jullie hebben het mooi weer geflikt! GEFELICITEERD! weet je al wanneer je de echo krijgt om te laten zien dat dit wondertje lekker veilig en warm in je baarmoeder zit?
Dank jullie wel lieve meiden.... Ik hoop dat we dit topic snel dicht kunnen doen, maar voorlopig blijft inderdaad de definitieve test van vrijdag en de echo het belangrijkste. @Pluys, ik moet vrijdag de uitslag doorbellen naar het ziekenhuis en krijg dan te horen wanneer de echo is. Die schijnt, heb ik begrepen, al heel heel erg snel te zijn. Dus dat is wel geruststellend. Stiekem ben ik daar nog wel het meest zenuwachtig voor nu ... Maar ik zweef nog even lekker door op de wolk. Positief blijven. Nu moet het een keer goed gaan! Liefs, Josien
maar Josien, een de kans op een bbz bij een tp is toch kleiner dan bij een IUI? want toen troffen de zaadjes het eitje in de eileider aan, en nu is de embryo toch teruggeplaatst op de goede plek? of zegt dat niet zoveel?
hey josien wat lees ik nu zeg gefeliciteerd! \/ \/ super meid hopelijk blijft het deze keer allemaal goed gaan.
Lieve Rach, Het klopt inderdaad dat ze het embryo nu terugplaatsen rechtstreeks in de baarmoeder en het daarom meer kans maakt om op de juiste plek te zitten. Maar het embryo gaat toch zelf zijn plekje zoeken en kan eventueel ook nog een eileider in duiken. De kans is klein, maar bij mij wel wat groter door de eerdere BBZ. Maar ik voel me nu heel anders dan de vorige keer, dus ik denk dat het nu wel goed zit. Gek hè, maar toch voelt het wel zo en ik wil vooral heel positief zijn en blijven. Liefs, Josien
Lieve Josien, en nu is het echt nog afwachten om morgen officieel een posi-test door te bellen aan de ferti-poli (of heb je tussendoor nog een keertje stiekem getest ) Ik denk dat jullie empje een lekker plekje voor zichzelf heeft gekozen waar hij/zij de komende 8 maanden echt niet vandaan wilt komen hoor. Geniet van je zwanger gevoel en voor je het weet heb je een echo. Groetjes van Kiki
jeetje wat een goed nieuws hier! alvast van harte gefeliciteerd, zo`n mooie streep dat moet wel goed zijn!
Wat fijn dat je eindelijk zulk positief nieuws hebt! Ik ga heel hard duimen dat je een goede zwangerschap mag hebben en aan het einde een wolk van een baby in je armen mag sluiten! Alvast proficiat!
Waaah wat lees ik nu ZWANGER Supergefeliciteerd Josien en mannetje He wat fijn zeg, ik ga nog even hard voor je doorduimen dat alles er mooi uitziet met de echo x pat
hey Josien, ookal ziet het er allemaal reuze positief uit, toch nog heel veel succes gewenst voor morgen! liefs rachel