Josien, Wat Gaaf! \/ Gefeliciteerd! Helemaal top! Uitlsag van het ziekenhuis zal ook wel goed zijn hoor! Duidelijker kan t toch niet. Nogmaals gefeliciteerd! Dikke kus, Vietje
Hee Josien, hier in je eigen topic ook nog een felicitatie voor jullie! Hartstikke goed zeg! Hartstikke fijn dit te horen. Lekker op die roze wolk blijven zitten en genieten! liefs.
Ik lees net dat het gelukt is \/ GEFELICITEERD De test in je album is echt wel posi hoor, geniet ervan. Liefs wolly
Hij was nog positiever dan de vorige! We zijn helemaal happy. Ik heb het ziekenhuis al gebeld en over tweeƫneenhalve week krijgen we waarschijnlijk de eerste echo. Ik ben zo blij... het is echt waar....! Groetjes, Josien
Wow Josien, gefeliciteerd joh! oh ik had er al een goed gevoel bij. je bent super vruchtbaar! en dat heb ik al meegemaakt met die IUI waar je tegen alle verwachtingen in zwanger raakte van zo weinig zaad. ook voor je man: gefeliciteerd! ik kan me goed voorstellen dat het tot de 1e echo nog ontzettend spannend is voor jullie. dus.. ik duim mee! 2,5 week is trouwens best een beetje lang.. houd je dat vol? liefs!
Ik spiek stiekem tussendoor bij het werk... het topic en de banner volgen als ik thuis ben... Gek idee hoor, werken op zo'n dag. Net wel gehoord dat de echo 19 mei is. Spannend joh! Liefs, Josien
ja raar he. je zou eigenlijk lekker vrij willen nemen en genieten van het super mooie weer en een feestje vieren samen met je man! nog 17 nachtjes tot de eerste echo!
Helemaal geweldig Josien, wat zullen jullie gelukkig zijn op dit moment en inderdaad jammer dat je dan op je werk moet zitten Geniet er ontzettend van en we horen van de 1ste echo toch?! Dikke knuffel Daffie
lieve Josien! 19 mei de echo, spannend! Maar ik heb er alle vertrouwen in! Het is gewoon een bevestiging dat jullie wondertje wel lekker warm en veilig in je baarmoeder zit! NOgmaals GEFELICITEERD! ik vind het zo gaaf voor jullie!
hey josien, wat geweldig voor jullie ZWANGER! super gefeliciteerd, geniet ervan meid. nog even spannend tot de eerste echo, maar je hebt er een goed gevoel bij toch. x lisa.
Nogmaals van harte! Nu kan je komen meekletsen bij de walvissen Hopelijk gaat de dag snel en kan je het komende weekend lekker genieten van je roze wolkje