Josien in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Josien, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bellen mag je altijd meid!
    Misschien willen ze nog even bloedprikken voor je?

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Gewoon bellen meis! Het is vast goed.

3. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja, misschien willen ze dat wel doen :cry:...

Is zeven weken zwanger ook niet laat eigenlijk voor een echo? Ik dacht eigenlijk dat ik sneller een echo zou krijgen, en nu ben ik eigenlijk helemaal zo van 'laat maar komen'. Oh bah... wat ben ik toch een onzekere muts...

Liefs,
    Josien

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Als ik zwanger ben krijg ik met 5 wkn een echo. Puur om te zien of het zich in de baarmoeder bevindt. Je zou er dus om kunnen vragen om een vroegere echo. Maar het zou ook kunnen dat er alleen nog maar een vruchtzakje te zien is.
    Maak je niet teveel te druk want dat is ook niet goed.

gr vruchtje

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier met 6 wk, omdat je dan ook het hartje kan zien kloppen. Dat neemt meteen wat extra onzekerheid weg (had ik je ook per pb gestuurd dacht ik).

Maargoed, hierboven was ik ook als eens spuit 11...Vier was me al voor geweest.

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey lieve Josien, mijn duimen draaien hoor en het is vast nog prima in orde. Ik zou ook even naar het spreekuur bellen voor de zekerheid. Vaak voelt het al beter als ze je kunnen geruststellen! :) ;)

Dikke knuffel Daffie

7. Oh lieve Josien ik dacht alleen maar blije berichtjes hier te lezen. maar ik lees dat je aardig onzeker bent omdat je last hebt van een beetje bloedverlies. ik zou ook bellen morgen. en vragen of de echo eerder kan (wat maken die 5 minuten echo nou uit, zou ik denken).

gelukkig weet je dat er mama's zijn hier die (ook) last hadden van bloedingen in de beginfase. ik hoop zo dat jij dat later ook kan zeggen.
    nog even volhouden! knuffie

8. heb je al gebeld?

9. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

Waarschijnlijk gaat het hier niet goed... sinds vanmorgen ook echt helderrood bloedverlies. Het zet nog niet echt door, maar de kans dat het goed komt wordt nu wel steeds kleiner... In het ziekenhuis kunnen ze me ook niet echt geruststellen. Het kan nog goed komen, maar ook verkeerd aflopen... Dat had ik zelf ook al bedacht dus. Maar goed, ze hebben het nog wel even overlegd met de arts en ze belden net nog om te horen hoe het ging. Dus ze leven wel heel erg mee.

Ik zie het even helemaal niet meer zitten eerlijk gezegd en jank de ogen uit mijn kop :cry:... Sorry dus dat ik er even wat minder ben.

Liefs,
    Josien

10. oo meid wat erg voor je...
    ik duim heel hard dat t toch goed blijft gaan..

heel veel sterkte meid!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh Josien, wat een ellende!

Ik hoop echt dat het bloedverlies niets te betekenen heeft en jullie emmytje gewoon blijft zitten!

12. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Hey Josien,

er is weinig wat ik voor je kan doen of zeggen.
    Maar ik duim me rot voor je, dat jullie kleintje blijft zitten.

Hele dikke knuffel van Hope

13. nee he josien. ik krijg echt een flashback naar de vorige keer. wat vreselijk dit!
    ik weet niet goed wat ik moet zeggen. maar dit verdien jij helemaal niet. ik vind het echt vreselijk.
    ik leef met je mee.
    liefs

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Oh nee, Josien. Ik hoop ook echt dat het bloedverlies niets te betekenen heeft en dat jullie emmy blijft zitten. Ik blijf heel hard duimen.
    Hou je taai, meis!

Liefs Marielle

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Josien, het mag niet fout gaan hoor! Ik ga ontzettend hard duimen dat het bloedverlies niets te betekenen heeft.
    Toi toi toi meissie!

Dikke knuffel Daffie

16. Niet meer actief

Lieve Josien,

Ik hoop echt dat het bloedverlies niets te betekenen heeft en dat jullie kleintje mooi op z'n plekje blijft zitten...mijn duimen draaien voor jou!

Dikke knuf Naatje

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Jeetje meid wat verschrikkelijk dat je weer in deze onzekerheid moet zitten. Ik ben er helemaal stil van. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen/blijft gaan.

Sterkte!

liefs vruchtje

18. patrien

patrien Niet meer actief

josien, ik ga zoo ontzettend duimen en steek een heleboel kaarsjes aan voor jullie dat het goed gaat komen.
    ik kwam op de site en dacht even te kijken of je al een andere banner had en nou lees ik dit.

ik heb je berichtjes wel 2x moeten lezen en nog kan ik het niet begrijpen.
    ik hoop toch zo dat je inderdaad eerder een echo krijgt en dat daarmee je onzekerheid weg neemt.
    dit lijkt me ook erg frustrerend als je niks kunt doen en niks weet.

ik wens je alle goeds toe en heel veel, tja hoe schrijf je dat nou... sterkte vind ik al zo'n groot woord want het moet gewoon goed komen toch.

laat ik je dan een snelle echo toewensen.

19. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Kom ik ff kijken of je al goed nieuws hebt.. lees ik ineens ditte!

NEE... ik blijf voor je duimen dat het niets te betekenen heeft, maar ik snap heel goed dat je het even niet ziet zitten..

Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.. ik duim me gewoon helemaal suf, en kaarsje brandt!

Sterkte meissie

xxx

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik kwam even langs om je te feliciteren!
    en nu lees ik dit nare bericht.
    Bloedverlies komt vaker voor tijdens de zwangerschap.
    Sterkte en ik duim hard voor je dat je wondertje lekker blijft zitten!

Groetjes Jinky

Share This Page