Josien in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Josien, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He...heb je topic ook gevonden en kom je ook hier volgen en steunen ;)
    het is altijd een zware teleurstelling als je de MMM in moet maar zoals er ons hier al zovelen zijn voorgegaan zullen ook wij ooit met onze beebjes mogen pronken :D
    Dus ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn! :thumup:

2. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hee josien...

een stevig verhaal idd genoeg meegemaakt.

ik wil je hiermee veel succes wensen.
    ik denk zo ik ga door tot ik alles heb geprobeerd
    zodat ik niet kan denken had ik toch maar dit of dat gedaan

succes met jullie weg naar een wondertje

liefs anna

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Josien,

Hoe gaat het nu met je? Heb je al een beetje kunnen wennen aan het IVF nieuws?

Liefs,
    Elvira

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Nou... ik heb langzaamaan een beetje kunnen wennen. Maar we gaan er eerst deze ronde lekker helemaal zelf voor... We hebben bedacht dat we gewoon van elkaar gaan genieten en desnoods iedere dag sex hebben hahahaha... Maar we gaan in ieder geval niet thermometers of ovulatietesten kijken en gewoon heerlijk zelf ons best doen zonder dokters te slagen in onze wens!

Maar goed... realistisch gezien hebben we natuurlijk bijna geen kans en is het dus maar afwachten op IVF. Ik hoop gewoon maar dat we snel aan de beurt zijn.

Liefs,
    Josien

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoop het ook voor jullie! En wie weet......misschien wel helemaal zonder hulp van de MMM. Je hoort het wel eens vaker....

Succes en veel plezier!

6. lieve Josien,
    ik moest even zoeken naar je topic. omdat je nu in je doe-het-zelf ronde zit stond hij inmiddels al op pagina 2.

je schrijft dat jullie er deze ronde lekker van gaan genieten.
    (helaas) hebben wij dit nu al 2 rondes, maar ik kan voor mezelf zeggen dat het wel ten goede is gekomen van onze relatie. de kans is idd klein dat je zwanger raakt op de natuurlijke manier, maar het positieve daaraan is (voor ons) dat ik me ook op andere dingen kon concentreren.
    ookal is de teleurstelling even groot om weer ongesteld te worden, raar he?

ik hoop dat verder alles goed met jou gaat, en dat je ivf/icsi een plekje hebt kunnen geven.

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb de zelfde vragen als jij, ik heb dan ook geen flauw benul wat er op ons afkomt. Sta je op een wachtlijst? Ik heb pas geleden van iemand gehoordt dat ik dan in hun cyclus moeten komen en hun niet in die van mij. Ik snap het niet zo goed meer.

groetjes
    conny

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Rachel,

Dat doe-het-zelven zal zeker wel gaan bevallen. Maar het is wel lastig. Ik heb enorm veel last van buikpijn. Daar zijn ze nu naar aan het kijken in het ziekenhuis. Ik maak me er eigenlijk best wel zorgen over. En dat is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor de buikpijn. Dat is nu eenmaal mijn zwakke punt op dit moment :cry:. Straks weet ik meer als ik het ziekenhuis moet bellen voor de bloeduitslag van het bloedprikken vanmorgen.

Lieve Conny,

Voor mij is er ook nog wel veel onduidelijk. Ik heb van het secretariaat in het Radboud in Nijmegen, waar wij onder behandeling zijn/komen, begrepen dat er op dit moment geen wachtlijst is. Wij zijn in augustus ook al voor een afspraak daar geweest en zijn toen op de wachtlijst gezet (die er toen nog wel was). Maar toen raakte ik zwanger en kreeg ik een BBZ. We zijn er toen weer afgehaald. Ik heb begrepen dat als we nu op 9 januari naar het ziekenhuis gaan, we weer op de lijst worden gezet met als ingangsdatum augustus 2007. Dus met terugwerkende kracht. Maar ja... mijn logica: als er geen lijst is, hoeven ze ons er ook niet op te zetten :(... maar ja, dat zal wel mijn logica zijn. Ik wacht maar rustig de afspraak op 9 januari af en hoop dan vooral dat we snel mogen beginnen. Dat hoop ik voor jou natuurlijk ook! Laat je weten hoe het geweest is?

Liefs,
    Josien

9. en..?

(dikkke knuf!)

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel terug meid! Nou, het bloedprikken maandag hield in dat ze toch voor de zekerheid weer gingen testen op hCG. Ze waren bang voor een tweede BBZ :(... Gelukkig (hoor mij zeggen gelukkig... ik zou er wat voor over hebben om weer een positieve test in onze handen te hebben) was de waarde beneden de 1. Niet zwanger dus.

Inmiddels is duidelijk dat ik een flinke blaasontsteking heb. Nu flink antibiotica slikken en ondertussen doorklussen ;)... we gaan ervoor deze maand. Bij de echo woensdag zaten er twee eitjes voor deze maand die goed gegroeid waren, dus toch een klein kansje deze maand op een Kerstwonder. We doen in ieder geval ons best ;)...

Liefs,
    Josien

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje meid, dat is niet niks! Ik wens je beterschap en ik hoop dat je snel mag beginnen!

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Josien , ik hoop het voor je en :thumup: :thumup:
    Alvast hele fijne feestdagen gewenst en een heel mooi 2008.
    Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou meiden, daar ben ik weer eens. Morgen is de grote dag. Dan moeten we naar het Radboud voor het tweede intakegesprek. Ik hoop zo dat ze er haast meer gaan maken, want ik ben zo zenuwachtig! Hopelijk hoeven we niet nog eens tientallen onderzoeken te ondergaan en kunnen we eindelijk eens aan de slag (ja ja, Vrouwtje Ongeduld hier...).

Willen jullie morgen voor ons duimen?

Liefs,
    Josien

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    meid ik zal voor je duimen, ik hoop dat ze morgen positief bericht voor jullie hebben.

knuffel
    conny

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ook ik duim vandaag voor jullie!

Hoop dat het gesprek goed verloopt en jullie snel mogen starten!

16. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ook ik duim voor jullie. Hopelijk kunnen jullie snel starten :thumup:

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hoop voor je dat je heel snel mag starten!
    Ik kan dat wel hoor, ik ben ook heel slecht in wachten en ook heel ongeduldig, maar dat is toch ook logisch als je heel graag zwanger wil worden!

Uiteindelijk duurt het allemaal lang maar vliegt de tijd toch stiekem om is mijn beleving geweest.

Veel succes!

xxx

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik duim voor je josien !

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou meiden, ik ben er weer. We hebben ons gesprek gehad en mogen begin maart beginnen met ICSI. Het wordt definitief ICSI, want het zaad is veel en veel te slecht.

Op zich hadden we nu al mogen beginnen, maar ze willen eigenlijk per sé een chromosomenonderzoek bij mijn man doen om te achterhalen waar zijn slechte zaadkwaliteit vandaan komt. De uitslag van een dergelijk onderzoek laat blijkbaar een maand of twee op zich wachten. Dus we moeten nog even op de rem en dan gaan we ervoor!

Groetjes,
    Josien

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @josien een dinnetje van mij heeft ook 3maanden moeten wachten op het chromononderzoek....hoop voor jullie dat de uitslag ook positief is !

Deel Deze Pagina