Josien, ook hier wordt hard geduimd dat je je emmy bij je mag houden! Pffft... wat een onzekerheid zo Hele dikke knuffel!
lieve Josien, ik ben ook erg benieuwd hoe het vandaag met je gaat. heb je er nog last van, hoe voel je je? liefs rachel
Lieve allemaal, Vannacht is het goed misgegaan... Ik heb hevige krampen en bloedingen gehad en ben dus denk ik ons kindje verloren. Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, maar omdat ik koorts heb moet ik blijkbaar nu meteen komen. Ik snap het nog niet helemaal, want op zich denk ik dat het zo verder dan natuurlijk zal verlopen, maar ja... We gaan er dan toch maar even heen. Ik wilde jullie toch even op de hoogte houden, vandaar mijn berichtje hier. Mijn tranen zijn op... huilen kan ik niet meer. Ik spreek jullie snel weer. Liefs, Josien
Och meis toch... Had zo gehoopt en gedacht dat het jullie deze keer wel gegund was... Heel veel sterkte!
Lieve Josien, Heel veel sterkte voor jullie allebei! Zo ongelofelijk oneerlijk........ Dikke knuffel, Schaapje
Lieve allemaal, Ik kom net terug uit het ziekenhuis en het lijkt inderdaad voorbij te zijn. Ik moet een week bedrust houden en mijn temperatuur in de gaten houden. Ze hebben net mijn bloed geprikt om te kijken of er een ontsteking in mijn lichaam zit. Daar zijn ze namelijk een beetje bang voor. Door het bloedverlies is mijn bloeddruk ook aan de lage kant, dus vandaar dat ze me plat willen hebben. Net in deze week... de week waarin we uitgerekend zouden zijn van ons eerste kindje. En wat gebeurd er? Dit... ik weet niet meer wat ik moet zeggen, denken of voelen. Ik hoop zo dat het ooit nog gaat lukken......., maar die twijfel wordt wel steeds groter. Liefs, Josien