Josien in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Josien, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gelukkig ging het goed stresskipje :)

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Tuurlijk! Ben helemaal happy dat ik niet zo veel last heb. Nu nog hopen dat ik flink broed op mijn eitjes ;)!

Liefs,
    Josien

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Josien en man,

Mama heeft mij verteld dat jullie ook heeel heeeeeel heeeeeeeel graag een kindje willen en dat het niet meevalt.

Toch hebben jullie een ontzettend mooi cadeautje voor mij laten maken! Zelfs mijn naam staat erop!

Alleen maar leuk hoor....dat je wat laat was! Nu krijg ik tussendoor ook steeds nog iets ;)
    Ik ben nu al gek op cadeautjes :-D

Hartstikke bedankt dus! Ik vind het echt heel mooi en heel erg lief van jullie!

Nou moet er ook maar gauw een baby in jouw buik gaan groeien, vind je ook niet?

Heel veel liefs,
    Ruben!

4. Niet meer actief

Hoi Josien,
    Goed dat je echo is meegevallen! En wat fijn dat je volgende week je eerste FM meting hebt!
    Veel succes!

liefs, Ellen

5. hey josientje,

ik heb geen idee of het uitmaakt dat die eéén eierstok boven je baarmoeder zit. is dat de eierstok waar geen/deels geen eileider meer aan zit?
    wat zei de gyn over de hoeveelheid eitjes aan de andere kant? was dat een mooi aantal?

6. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hoe gaat het met broeden?

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Ruben,

Graag gedaan ;)! Ik hoop dat je mamma en pappa niet te veel onderburpt ;)! Enne... ik vind het ook wel tijd dat wij net zo'n bink als jij krijgen (of een aanstaande verloofde voor je ;))

Lieve meiden,

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest voor mijn eerste FM. In de rechtereierstok (waar geen eileider meer aan vast zit) zitten nu 5 grote eitjes en 3 kleintjes. De grootste was 18 mm, de kleinste 12 mm. Mijn linkereierstok heeft zich verstopt... dat is wel balen! Vorige week lag mijn eierstok nog achter mijn baarmoeder. Ze hoopten dat onder het gewicht van de eitjes de eierstok zou gaan zakken, maar nu ligt ie blijkbaar bovenop mijn baarmoeder :(... Echt balen, want zo krijgen ze er waarschijnlijk niets weggehaald. Maar ze gaan het toch proberen. In deze linkereierstok zaten (voor zover ze nu konden zien) drie grote eitjes. Maar de eierstok lag bijna helemaal buiten beeld, dus die kan nog wel voor verrassingen zorgen.

Zaterdag moet ik terug. De verpleegkundige schatte dat de punctie waarschijnlijk dinsdag zou zijn!

Bedankt voor het lieve meeleven!

Liefs,
    Josien

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is goed en slecht nieuws!

Gelukkig heb je bij de ene eierstok tenminste een aantal mooie fliekeltjes.
    Van die andere is het nu heel hard hopen dat ze er toch bijkunnen en dat de suprise qua aantallen groot is!

Dinsdag de punctie w.s. al.....goed zeg!
    Je vliegt er doorheen!

Elmo

9. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb er zin in ;)! Wist niet dat ik zo kon uitkijken naar die punctie. Gek, hoe dichter het bij komt hoe minder last van zenuwen ik lijk te hebben. Ik hoop dat dat zo blijft!

Komt denk ik ook door dat gedoe met die linkereierstok. We zullen pas op de dag van de punctie weten of die eitjes ook 'mee gaan doen'.

Maar ik ben super happy... in ieder geval al vijf kansen. Ik denk dat het gewoon moet lukken nu!

Liefs,
    Josien

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Hopen dat die eitjes toch aangeprikt kunnen worden en dat er dan meer blijken te zitten dan je zou verwachten.

Volgens mij heeft Ruben al een verloofde, maar mijn prinsje is ook erg schattig hoor! :)

11. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik denk het ook!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben is idd meervoudig uitgehuwelijkt ;)

Maar, je klinkt echt super goed en positief!
    Heel fijn om te lezen zeg!
    Dat scheelt een hele hoop!

*Ruben zit met het doekje in zijn oogjes te wrijven)*

Super veel succes meid!
    Je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig he!

Elmo

13. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De IVF-verpleegkundige zei ook al: 'als ik ze allemaal zo relaxed hier binnen zou zien komen als jij nu bent, dan zou ik ervoor tekenen.' Ik zie nog niet echt reden om te gaan lopen stressen eerlijk gezegd. Het komt zoals het komt en ik ga er gewoon vanuit dat het moet lukken nu!

De enige moeite tot nu toe is de bevruchting geweest door de slechte kwaliteit van de zaadjes. De rest heeft zich al bewezen. En met die bevruchting gaan ze helpen, dus dan moet het nu gewoon gaan lukken ;)!

@Prinses, goed om te weten ;)! Wie weet leveren we nog wel een prinses voor jou prinsje!

Liefs,
    Josien

14. dinsdag al!? dat gaat snel!

15. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Whahaha... en ik maar roepen dat ik hoopte dat het zaterdag al zo ver was... Lolll... Nee, ik denk dat het allemaal best voorspoedig gaat. Ik hoop dat het dinsdag zo ver is ;)!

Liefs,
    Josien

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Rachje, de grootste is al 18 mm en door het spuiten gaat het heel vlotjes (soms).
    Ik was ook altijd een snelle jelle...en dan nog overstimulatie.

17. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ze had het er trouwens over dat ze die van 18mm waarschijnlijk zouden gaan laten 'vliegen'... dat omdat alle andere fliekeltjes ongeveer even groot zijn en ze dan liever voor de 'grote hoop' gingen. Ik wacht het rustig af. Misschien blijft die van 18mm ook gewoon lekker zitten. Ik heb ook ooit een IUI gehad met een ei van 24mm, dus wie weet...

Liefs,
    Josien

18. en hoelang moet je nog doorspuiten?

ik hoop dat ik ook een snelle jelle ben
    vinden jullie mij een snelle jelle? :)

19. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik moet spuiten totdat zij roepen dat het genoeg is ;). Waarschijnlijk dus tot en met zondag. Ik hoop het ook maar, want ik heb nog maar vier decaatjes in de koelkast liggen (do, vr, za,.... pfff, net genoeg dan). Dan zal ik zondagavond wel Pregnyl moeten zetten en dan dinsdag de punctie. Hebben we voor wat betreft de spuiten die ik nog in huis heb één dag speling. Ik ben benieuwd ;)!

Wanneer moet jij voor je eerste FM Rach? Heb ik even gemist volgens mij. Misschien kunnen we je dan ook een Snelle Jelle gaan noemen? Na je eerste FM kunnen we daarover een beslissing nemen ;)...!

Liefs,
    Josien

20. nou, elmo zei in mijn topic dat ze me sowieso een snelle jelle vond hoor :) (a.s. woensdag eerste fm)

ik had ook al zitten rekenen met die deca spuiten. het is inderdaad net genoeg. hoeveel eh pregnyl gaat er in jou lijfie zondagavond?

Share This Page