Ik geloof 5000 eenheden. Fijn dat je woensdag al je eerste FM hebt! Snelle Jelle hoor ... op naar je purrie! Liefs, Josien
spannend josien! fijn dat het allemaal goed gaat en ik hoop dat je linker eierstok met de punctie iets minder verlegen is! groetjes anna
Joehoe...! Goed nieuws hier... mijn linkereierstok was weer netjes op z'n plekkie gaan zitten en bevatte nu 5 goede eicellen. Ook rechts waren er 5 te zien. Dus 10 mooie eitjes te zien! Ze waren al mooi groot en in plaats van dinsdag wordt het nu al maandag dat we een punctie gaan krijgen. Joehoe! Ik ben zooooowww happy! Dadelijk om 21.00 uur de Pregnyl ff erin rammen en dan kunnen we op naar de volgende stap: de punctie! Liefs, Josien
oh josien wat een goed nieuws! ik ben helemaal blij voor jou! super! en zo te horen (verbeter me als ik er naast zit) klink je niet echt zenuwachtig voor de punctie. krijg je er nog pijnstillers voor? en hoelaat heb je de punctie dinsdag? en op welke dag van je cyclus zit je nu?
Maandag zelfs al . We zijn meteen om 9.00 uur aan de beurt, dus dat vind ik wel lekker. Ik heb ook om de pijnstilling gevraagd. Zondagavond neem ik voor het slapen gaan twee pilletjes Seresta. Ook maandagochtend neem ik er nog eentje en dan krijg ik tijdens de punctie nog morfine heb ik begrepen. Ik denk dus dat ik aardig 'out' zal zijn. Ik zit nu op dag 26 na de eerste Decapeptyl, dag 15 van mijn cyclus en dag 11 na de eerste Puregoninjectie. Ik ben inderdaad helemaal niet zenuwachtig, gek hè? Vorige week zag ik er nog heel erg tegenop en nu heb ik echt zoiets van: 'kom maar op, haal ze er maar mooi uit!'. Misschien komen de zenuwen nog, maar tot op heden valt het super mee. Het moet toch gebeuren, dus ik ga me proberen rustig te houden. Mag ook mijn eigen muziekje meenemen maandag, dus ik ga lekker iets rustigs uitzoeken . Misschien een muziekje van Kees! Liefs, Josien
Hey Josien, Ook hier wil ik je alvast heel veel sterkte wensen met de punctie morgen! KLaat ze al die eitjes er maar uithalen en bevruchten! Liefs Daffie
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Josien, geweldig. Maandag de Purrie dat is echt supersnel ook! Heel veel succes maandag, en je zal merken het valt reuze mee. Groetjes, Vier
Morgen al de punctie! WHOOPEEEE! Weer een stappie verder.. en een mooi resultaa hoor, 10 mooie grote eikes! Doe maar rustig aan morgen, denk goed aan je ademhaling en dan komt het vast wel goed! En laat je daarna lekker de gehele dag verwennen! Succes xxx
Hoi meiden, Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Spannend hoor... het komt al lekker in de buurt! Morgen ga ik me zeker laten verwennen en ik zal jullie tip van de ademhaling ter harte nemen. Ik hoop dat alles goed gaat! Liefs, Josien
hey josien ik had het al in 't ivf/icsi topic geschreven, maar bij deze nog een keer heel veel succes morgen meid! liefs lisa.
Goed nieuws Josien! Ik vind het wel een hele goeie dat dat eierstokkie van jou nog braaf is gezakt ook! Je hoort het vaak maar ik was echt bang dat ie uitgerekend bij jou hoog en droog zou blijven zitten! Niet dus! Whoehoeoeeee Maandag de Purrie alweer! Broedkippie!
Ik vind mijn stokkie ook heel braaf ... Ik had hem dan ook vermanend toegesproken! Maar ja... het was ook wel ff spannend omdat hij het eerst echt hogerop leek te zoeken. Pas de laatste echo lag ie mooi laag . Maar de arts was tevreden, dus morgen een mooie PURRIE te gaan! Hopelijk niet te veel last van de SMURRIE van de Progestan ... Liefs, Josien