Niets gehoord vandaag van het ziekenhuis... Zouden ze dan lekker aan het delen zijn gegaan? Ik hoop het en duim me suf hier. Rach, standaard is geloof ik alleen morfine die in een ader wordt gespoten, maar heel zeker weet ik het niet. Volgens mij neemt iedereen wel zo'n beetje de pijnstilling. Ze adviseren het zelfs ook vanuit het ziekenhuis. Ik denk dat ik sowieso teleurgesteld zou zijn als het niet zou lukken deze ronde. Ik weet niet of ik extra teleurgesteld zou zijn door de kansberekeningen die ze op ons loslaten... Als we zwanger zijn doen we inderdaad een meeting hoor . Lijkt me gezellig! Gaan we alle babywinkels af om te shoppen met tussendoor een gezellig bakkie thee, goed? Liefs, Josien
ik ga denk ik ook om extra verdoving vragen. ik ben echt een stresskip. voor mijn gevoel is de kans op slagen 50/50. ja of nee goed, gaan we babywinkels af, en gezellig theeleuten (wie weet ook nog wat liedjes uitwisselen!)
Is goed! Doen we! En inderdaad: het is 50/50 kans... Laten we hopen dat we bij de positieve testen-helft zitten! Liefs, Josien
Hey Josien, Jij heb je punctie alweer achter de rug lees ik! En het is meegevallen? Gelukkig maar... Neem wel genoeg rust, want je bent toch wel beetje beurs van binnen. Ik duim voor je dat je hele mooie emmy's hebt en een tp krijgt! xxx
Thanks meiden... als het goed is krijgen we tussen 11 en 3 een telefoontje... Maar ik heb ook begrepen dat de uitslag al eerder op de Digitale Poli staat. Dus de cd-rom ligt al klaar om morgen op het werk te installeren. Als ik het eerder kan weten, dan graag natuurlijk! Ik ga nu lekker (proberen te) slapen. Dat het maar snel morgen mag worden! Liefs, Josien
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Drie emmies! Ik heb het net gelezen op de Digitale Poli! Ik doe hier een vreugdedansje op mijn werk ! Liefs, Josien
Morgen om 12.15 uur is het zo ver! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Morgen digitale fotootjes online van de embryootjes... toch wel leuk als je later zo'n foto aan je kindje kan laten zien Liefs, Josien
Goed nieuws Josien! Hoeveel gaan ze terugplaatsen? Doe jij maar een lekker dansje hoor! Zou mooi zijn als er nog 1 of 2 in de vriezer konden :-D Wij hebben op een scherm de embryo nog kunnen zien en dat gefilmd (net als de punctie etc.) erg leuk om te hebben inderdaad! Zo'n digitale poli zouden ze eigenlijk overal moeten hebben he! Werkse nog vandaag, dat zal wel lukken, en op naar morgen!
Wauw Josien, goed nieuws! Succes morgen met de terugplaatsing en hopelijk blijft de emmy nu 9 maanden zitten! Liefs van mirjam
Ze gaan er eentje terugplaatsen! Ik heb net het ziekenhuis aan de telefoon gehad. Morgen kijken ze of de kwaliteit zo goed is dat ze ook nog een of twee in kunnen vriezen... Zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn! Dank jullie voor jullie lieve berichtjes! Liefs, Josien