Ik plaats voor de duidelijkheid hieronder per item even een post incl foto! Voor AL mijn spullen: Klik hier voor mijn Marktplaats
1. Marktplaats.nl > Moderne witte wieg (incl hemeltje en matrasje) op wieltjes! - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten - Wieg op wieltjes - INCL hemeltje en matrasje!
2. Marktplaats.nl > Shantala Tummytub incl Gietijzeren klassieke/barok standaard - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging - Shantala Tummytub melkwit (semi-transparant) - Shantala Classic standaard grijs
3. Marktplaats.nl > 3x shirtje LIEF lifestyle 2x stoer 1x stout mt 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Shirtjes lief lifestyle mt 62 - Lime-groen 'STOER' - Turquoise- Blauw 'STOER' - Rood 'STOUT'
4. Marktplaats.nl > 2x Bakito zwembroekje gestreept mt 58-62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 2x zwembroekje Bakito mt 56-62
5. Marktplaats.nl > 3x spijkerbroek mt 62 H&M, Vriendz & ohGosh - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 - Spijkerbroekje H&M - Spijkerbroekje FRIENDZ - Spijkerbroekje oh Gosh alle 3 mt 62