z8 shirtje 92 en legging 86 slechts 1 x gewassen, 17,50 = gereserveerd dus ik haal de foto weg z8 legging 86 10 euro slechts 1 x gewassen Is van de nieuwe collectie
Jottum blousje offwhite met klein blauw stipje, even de reserve knoop nog aannaaien, en jottum offwhite blousje allebei maat 92 maar valt meer als maat 86/92. 10 euro per stuk.
De Jottum vestjes vallen die echt als 92? En het FunenFun tuniekje is dat winter? En valt dat ook als 92? Haha mijn dochter zit nu net in 80 maar ze zijn supermooi!
@wannabemom: ja het valt echt als 92. Als het kleiner valt heb ik het er wel bij gezet. Het Fun&Fun tuniekje is inderdaad herfst/winter.
Lynn, jij hebt altijd zulke leuke kleertjes te koop! Jammer dat mijn dochter zoveel jonger is, ze zit nu net in 74
@alleen de zichtbare foto's zijn nog te koop, de rest (waar je geen foto meer ziet) is al verkocht. @tnx blondi!
die je boven de foto hebt staan bedoel je die gilet hi hi dan nu ook nog n creme wit thuis scoren met lange mouw haha
Ik heb nog wel een mooie offwhite longsleeve van benetton te koop als je wil? totale set dan voor 25 euro inc verzendkosten?