Garbage - I'm only happy when it rains YouTube - Garbage - Only Happy When It Rains [US Version] (HD Official Video) Garbage - When I Grow Up YouTube - Garbage - When I Grow Up music video (re-edit) Republica - Ready To Go http://www.youtube.com/watch?v=8416qkMBJFg Heerlijk meebléren in de auto
Haha Lautjuhh, ik heb hier ook zon vent in huis zitten Gelukkig ben ik zelf ook wel van die muziek scheelt weer!
Komen inderdaad heerlijke afreageer nummers voorbij! Ik vind deze nummers ook heeeeeerlijk: KoRn - Blind http://www.youtube.com/watch?v=W5B2ukc5SQI Rammstein - Eifersucht YouTube - Rammstein- Eifersucht Gorefest - For the masses YouTube - Gorefest - For The Masses Therapy? - Isolation YouTube - Therapy? - Isolation Tool - Sober YouTube - Tool - Sober [hq - fullscreen] Hole - Violet YouTube - Hole-Violet Deze doen het altijd goed bij mij!
Oeh, Garbage!! Heel lekkere nummers inderdaad!! Push it is ook fijn! YouTube - Garbage - Push It Twisted (every day hurts) van Skunk Anansie is ook een fijn meeblèrnummer YouTube - Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts) Bad Religion brult ook lekker weg trouwens en je Engelse vocabulaire wordt ook nog eens goed uitgebreid. Heb heel wat mooie cijfers voor Engelse opstellen gehaald op de middelbare school dankzij deze heren, hihi. Deze is van het album Stranger than Fiction: Tiny Voices YouTube - Bad Religion - Tiny Voices
Haha beetje laat maar volgens mij heb ik dit dan voor jullie huis gefilmd YouTube - SLAYER CHRISTMAS LIGHTS LIGHTORAMA 2009
Pink!!! Heerlijk om die snoeihard aan te zetten. En dan vooral deze: YouTube - Pink - So What (Official Music Video) Of Kings of Leon Ook geweldig om lekker hard te zetten! http://www.youtube.com/watch?v=94RNp7veIJE
Zijn er al een paar genoemd.. Maar vind Zombie van the cranberries ook goed.. Stronger van Britney Spears
ik draaide altijd dan SLIPKNOT!! hahaa maar mijn zoontje van 2 word er een beetje bang van, ik heb een ander blij gemaakt met die cd. oooh toen ik nog bij mijn ouders woonde en ik was kwaad dan ging hij HARD HEEL HARD aan. (en nee daar loste het de ruzie niet mee op, het werd alleen erger)
Jahaaa! Ik kwam niet meer op de titel, en mijn Version 2.0 CD ligt ergens nog boven in de verhuisdoos Maar die zocht ik ook nog! *gaat even genieten met Youtube aan...*
Heb niet echt een liedje in het bijzonder, maar luister dan vooral naar korn, en slipknot. En oh ja wel 1 nummer van alice in chains, down in a hole Best toepasselijk En vroeger, alle bovenstaande en radiohead met creep, en Even in his youth van Nirvana.
Hier vooral liedjes van Marco Borsato! Ben zwaar fan.. En R.U kiddin me van Anouk.. Dat is het afreageernummer van mij en mn vriendinnen.. Als we in de kroeg zijn, en één van ons heeft het even nodig om zich af te reageren dan vragen we dat liedje aan en dan staan we met zn allen te bleren haha.. Tis nu zelfs zo dat als we in het cafe zijn met de meiden, en een kijkt ook maar een beetje boos of verdrietig, de barman even knipoogt en zelf al dat liedje aanzet
Ik heb een paar "afreageernummers", maar de laatste tijd luister ik deze veel. Skillet - it's not me YouTube - Skillet - It's Not Me It's You (Lyrics) Ennum... deze is eeuwig favoriet YouTube - Radiohead - Creep Enne: So What! van Metallica YouTube - So What Lyrics
Toch wel Linkin Park: YouTube - Linkin Park - Faint Of Limp Bizkit YouTube - Limp Bizkit - Rollin' (Air Raid Vehicle)
En deze blijft toch ook wel favoriet: Rage against the machine YouTube - RATM -Killing in the name - official video