kleuren babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by sara6200, Nov 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sara6200

sara6200 Lid

Oct 31, 2006
    59
    0
    0
    we zijn bezig met de babykamer klaar te maken.en we zijn vandaag voor behang gaan kijken ,maar we komen er niet uit welke kleuren we zullen doen.
    ik zelf had lichtblauw met geel in gedachte ,maar me man vind het maar niks.
    wat is jullie mening welke kleur zouden jullie doen.

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij gaan behangen en ik verf daar een streep aqua/turqoise blauw overheen....
    Of misschien 1 muur een kleur?

3. Niet meer actief

Kleur van onze babykamer is de kleur op de muur op mijn buikfoto (album), de andere muur is iets zachter groen.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij hebben cremekleurige kamer met aqua en lime accesoires, zoals de dekentjes, hoeslakentjes, waskussenhoesjes, badje, klamboe enz.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    voor ons kamertje nu: zie album, in ons nieuwe huis wordt het echt een meidenkamer met bloemenbehang en 3 muren (venkel)groen (volgens de historkleurstaal)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb 1 muur groen behang, de andere muur is gestreept, geel groen wit en abrikooskleur.

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik zit tijdelijk op een boerderij totdat ond huis klaar is. We hebben daar maar 1 slaapkamer dus dat is makkelijk. In ons nieuwe huis zullen we er echt iets moois van maken, maar hoe en wat dat verschilt nog iedere dag ;)

8. Danny

Danny Niet meer actief

Wij hebbeb gekozen voor knaloranje met wit.
    Oranje vloerbekleding, regenboog gordijnen en witte muren.

9. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Wij wisten dat we een zoontje kregen, dus hadden we de kamer babyblauw en de assocoires geel (gordijnen, hemel, aankleedkussen etc.) alleen de kast commode en ledikant waren wit.Zag er geweldig uit.

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Ik vindt lichtblauw en geel wel een leuke combi ssman. Mannen helaas denken er anders over.

Aangezien dat wij de geslacht van ons baby niet weten hebben we voor groen gekozen. Zie mijn album.
    Success met uitzoeken meid.

11. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Wij weten ook dat het een meisje wordt. We hebben op 2 muren verticaal gestreept behang (paars/roze/wit). De andere 2 muren helemaal roze. De meubeltjes en de gordijnen zijn wit. Verder wat roze/paars en lime accesoires.

Succes!

12. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Wij weten niet wat het wordt. Wij hebben gekozen voor een retro kamertje.. foto van het behang staat in mijn album.

Succes!

13. Niet meer actief

Hoi,

Ik weet wel wat het wordt, maar heb het neutraal gehouden. Wij hebben retro behang van Eiffinger. Een muur met allemaal blokjes (rood, oranje, wit, zwart, aqua en lime. De andere muren zijn aqua. Gisteren behangen. Het is heel leuk geworden. Succes met de keuze maken!

14. Roxy

Roxy Lid

Dec 22, 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Wij hebben de ene muur oranje met een donkere streep erop, en de andere muur is creme/grijs waar een tekening op komt.

Kozijn en schotten worden creme.

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    1 muur is appeltjes groen.
    1 muur is aqua/turqoise blauw.
    1 muur is wit.
    1 muur is behangen met gestreept blauw/goren/wit bruin behang.

De wieg en commode zijn dan mahonie bruin, de kledingkast is wit.

Hier zou ik dan voor een meidje fuchsia aaccenten bij doen en voor een jongen knal rode. Het wordt een jongen :)

Zelf ben ik niet zo van het geel, maar ja smaken verschillen he gelukkig, anders haddenwe allemaal dezelfde kamer ;)

Ik geloof dat lime en aqua wel erg in trek zijn ;)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Wij gaan ook oranje met wit doen. De vloer blijft alleen wel wit. Gordijnen weten we nog niet. Oranje worden alleen de accesoires. De meubeltjes wit. De muren wit en we krijgen een muurschildering. Mijn tante kan echt fantastisch schilderen( geeft ook les). Maar wat voor muurschildering weet ik nog niet.

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Onze babykamer is zacht, helder geel met een frisse kleur groen. Hopgroen van Histor, tulpgele kozijnen en deur en nog lichter geel voor de wanden. Groene vloerbedekking en houten meubeltjes. Ik vind het een pracht kamer geworden. Het is maar een klein hokje maar het oogt zacht, fris en rustig. Precies wat wij willen.

18. ilonas

ilonas Lid

Nov 24, 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Wij hebben gekozen voor een apart behangetje, ijsblauw met een soort tak. De wat kleinere muurtjes hebben we donker bruin geverft, zelfde kleur als de tak in het behang. En op de bruine muur staat een witte tekst.
    En in plaats van zo'n band horizontaal te plakken hebben wij twee banen verticaal geplakt, waar dan de commode tussen staat.
    Het is een hele rustiggevende en sfeervole kamer geworden, vinden wij zelf.
    Zie mijn album.

Groetjes Ilona

19. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    waw ilonas wat een juweeltje van een babykamer! echt helemaal super!
    Waw sprakeloos :D

20. ilonas

ilonas Lid

Nov 24, 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Dank je wel, Anniek. Zijn er ook super trots op.

Groetjes Ilona's

Share This Page