ff een vraagje... kyana sliep eerst in een slaapzak {in de winter} maar eigenlijk gewoon omdat ik het anders te koud vond. nu met het mooiere weer ligt ze er niet meer in al zie ik altijd alle kindjes een slaapzak aanhebben... maar waarom? kyana ligt alleen onder een lakentje/dekbedje ben benieuwd
Bij mij heeft Sven een slaapzak aan. Zo gaat hij niet het hele bed door in de nacht. Ook kan hij bij sommige slaapzakken moeilijker staan en slaapt hij daardoor meer.
Slaapzak hoort hier ook bij het ritueel: slapen is slaapzak. Ik kan haar gewoon in haar slaapzak overal te slapen leggen: gemakkelijk! Zonder slaapzak slaapt ze buiten haar bed niet.
Kyra wil niet onder een lakentje/dekentjes dus vind het te koud zonder slaapzak, behalve als het echt heel warm is dan hier ook zonder slaapzak
Hier voor het ritueel en omdat Eva altijd de lakens wegtrapt. Ik gebruik ook geen lakens meer, heb alleen nog een dekentje liggen voor als Eva het koud krijgt.
omdat ze anders met haar beentjes vast komt te zitten in de spijltjes an het bed. en ook omdat ze met slaapzak niet kon draaien, inmiddels wel helaas
Maakt niet zoveel uit toch, wel of niet een slaapzak. Ze wurmt zich alleen nog al eens onder de dekens vandaan, dus vind ik een slaapzak makkelijker. Ik heb voor de zomer en nu dus ook gewoon dunne zomerslaapzakken.
Omdat hij anders het hele bed doorgaat, en voorheen kon hij niet op zijn buik komen, nu wel dus daar moeten we weer iets op verzinnen...
oke... ikke snappe ben blij met de reacties {ik dacht een beetje dat ik iets over het hoofd zag} Kyana kan mét en zonder slaapzak wandelen en draaien! alleen idd het beentje door de spijlen daar had ik het ook eerst voor maar ze doet dat nu nog zelden.... maar ben wel blij met de reacties! tnxx
Eva draaide zich sinds ze kan draaien naar haar buik (4 maanden) ook meteen met slaapzak om... wat mij betreft mag ze op haar buik slapen, maar ze wil haar hoofd niet neerleggen, dus gaat ze uiteindelijk huilen. Gelukkig doet ze het niet zo vaak meer, ze slaapt nu wel soms op haar zij (tegen de spijlen aan).
Hier omdat hij zich onder laken/deken los wurmt. Met een slaapzak heeft hij in ieder geval nog wat 'aan'. Staan en lopen kan hij zowel met als zonder slaapzak aan. Ik gebruik nu wel een dunne zomerslaapzak. Groetjes Six
Sjoerd slaapt alleen onder een lakentje en een dekentje en als het erg warm is met niets... hij wil juist niet slapen in een slaapzak hahaha
youame heeft nu 3 weken geen slaapzak meer aan maar wel een majo onder der pyama broek ze draagt de slaapzak niet meer omdat ze steeds in de knoop zat omdat ze veel draaid kruipt in bed
Ook iris heeft een slaapzakje omdat ze in haar ledikantje steeds beentjes door spijltjes deed en lakentjes wegtrapte .. Nou ligt ze in een peuterbed en slaapt nog steeds heerlijk met een slaapzak
Hier omdat meneer het hele bed doorgaat en dus nooit onder de dekentjes ligt... Als het dadelijk heel warm weer is laat ik de slaapzak gewoon uit (dan wel pyama aan, 's nachts koelt het toch wel wat af).
Alannah is zeer druk met haar benen. De lakens trappelt ze van zich af en ze gaat bijvoorbeeld ook draaien (hoofd naar voet eind van het bed ect). Zonder slaapzak valt ze niet in slaap.
Anne ligt in een slaapzakje omdat ze eerst altijd in een bakerzakje sliep en het toch wat knusser vindt in een slaapzakje. Heb een heel dun zomerslaapzakje met mouwen, en daar ligt ze dan in in dr tricot kleertjes, pyama of als het warm is zonder pyamabroekje of alleen in rompertje.. Daaroverheen gewoon een lakentje en dekentje. Als het heel warm is een gehaakt katoenen zomerdekentje.