waarom slaapzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anniek, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff een vraagje...
    kyana sliep eerst in een slaapzak {in de winter} maar eigenlijk gewoon omdat ik het anders te koud vond. nu met het mooiere weer ligt ze er niet meer in al zie ik altijd alle kindjes een slaapzak aanhebben...
    maar waarom?
    kyana ligt alleen onder een lakentje/dekbedje
    ben benieuwd

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bij mij heeft Sven een slaapzak aan. Zo gaat hij niet het hele bed door in de nacht. Ook kan hij bij sommige slaapzakken moeilijker staan en slaapt hij daardoor meer.

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Slaapzak hoort hier ook bij het ritueel: slapen is slaapzak. Ik kan haar gewoon in haar slaapzak overal te slapen leggen: gemakkelijk! Zonder slaapzak slaapt ze buiten haar bed niet.

4. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Omdat hij zijn beentjes anders door de spijltjes van het bed steekt....

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra wil niet onder een lakentje/dekentjes dus vind het te koud zonder slaapzak, behalve als het echt heel warm is dan hier ook zonder slaapzak

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier voor het ritueel en omdat Eva altijd de lakens wegtrapt. Ik gebruik ook geen lakens meer, heb alleen nog een dekentje liggen voor als Eva het koud krijgt.

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    omdat ze anders met haar beentjes vast komt te zitten in de spijltjes an het bed. en ook omdat ze met slaapzak niet kon draaien, inmiddels wel helaas :confused:

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Maakt niet zoveel uit toch, wel of niet een slaapzak. Ze wurmt zich alleen nog al eens onder de dekens vandaan, dus vind ik een slaapzak makkelijker. Ik heb voor de zomer en nu dus ook gewoon dunne zomerslaapzakken.

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier omdat Vigo er eigenlijk helemaal aan gewend is geraakt. Hij slaapt niet zonder slaapzak.

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Omdat ik geen dekentjes gebruik. Meneer ligt elke dag op een andere plek in zijn bed te slapen.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Omdat hij anders het hele bed doorgaat, en voorheen kon hij niet op zijn buik komen, nu wel dus daar moeten we weer iets op verzinnen...

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oke...
    ikke snappe

ben blij met de reacties {ik dacht een beetje dat ik iets over het hoofd zag}

Kyana kan mét en zonder slaapzak wandelen en draaien!
    alleen idd het beentje door de spijlen daar had ik het ook eerst voor maar ze doet dat nu nog zelden....

maar ben wel blij met de reacties! tnxx

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva draaide zich sinds ze kan draaien naar haar buik (4 maanden) ook meteen met slaapzak om... wat mij betreft mag ze op haar buik slapen, maar ze wil haar hoofd niet neerleggen, dus gaat ze uiteindelijk huilen. Gelukkig doet ze het niet zo vaak meer, ze slaapt nu wel soms op haar zij (tegen de spijlen aan).

14. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Hier omdat hij zich onder laken/deken los wurmt. Met een slaapzak heeft hij in ieder geval nog wat 'aan'. Staan en lopen kan hij zowel met als zonder slaapzak aan. Ik gebruik nu wel een dunne zomerslaapzak.

Groetjes Six

15. Eendje 567

Eendje 567 Actief lid

24 jan 2008
    176
    0
    0
    Sjoerd slaapt alleen onder een lakentje en een dekentje en als het erg warm is met niets... hij wil juist niet slapen in een slaapzak hahaha

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft nu 3 weken geen slaapzak meer aan maar wel een majo onder der pyama broek

ze draagt de slaapzak niet meer omdat ze steeds in de knoop zat omdat ze veel draaid kruipt in bed

17. Ook iris heeft een slaapzakje omdat ze in haar ledikantje steeds beentjes door spijltjes deed en lakentjes wegtrapte ..
    Nou ligt ze in een peuterbed en slaapt nog steeds heerlijk met een slaapzak

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier omdat meneer het hele bed doorgaat en dus nooit onder de dekentjes ligt... Als het dadelijk heel warm weer is laat ik de slaapzak gewoon uit (dan wel pyama aan, 's nachts koelt het toch wel wat af).

19. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Alannah is zeer druk met haar benen. De lakens trappelt ze van zich af en ze gaat bijvoorbeeld ook draaien (hoofd naar voet eind van het bed ect). Zonder slaapzak valt ze niet in slaap.

20. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Anne ligt in een slaapzakje omdat ze eerst altijd in een bakerzakje sliep en het toch wat knusser vindt in een slaapzakje.

Heb een heel dun zomerslaapzakje met mouwen, en daar ligt ze dan in in dr tricot kleertjes, pyama of als het warm is zonder pyamabroekje of alleen in rompertje..
    Daaroverheen gewoon een lakentje en dekentje. Als het heel warm is een gehaakt katoenen zomerdekentje.

Deel Deze Pagina