jou ''grappige'' fobi/angst

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oke, wat vind jij nu echt eng?

mijn top 3 is

1. Voeten, ieuw ieuw.. een grote rede waarom ik niet graag ga zwemmen.. al die voeten in hetzelfde water :$. ook mijn man zijn voeten heb ze wel eens perongeluk aangeraakt, OMG :$:) hij moet ze ook echt uit mijn gezichtsveld houden..

2. Vlinders, Hier ren ik echt voor weg, doe mij maar een wesp haha. (oh moet je eens voorstellen dat ik ooit perongeluk een binnen vlindertuin in gelopen ben in een dierentuin, zal een leuk gezicht zijn geweest:D).

3. Vissen, zelfs een goudvis krijg ik de kriebels van, mij zie je ook echt absoluut nooit in een buitenmeer oid zwemmen.

oke, nu jullie!

2. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hier nog een die bang is voor vlinders ik vind ze mooi op afstand maar zodra ik dat gore harige lijfje zie iehhhh

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier op 1 ( mot) vlinders. Alhoewel ik de vlinderangst lijk te overwinnen, hier op vakantie. Zat er zelfs 1 op mijn boobie en ik flipte niet eens!
    Motvlinders blijf ik verschrikkelijk vinden. Daar word ik hysterisch van.

*edit* man heeft een foto gemaakt als 'bewijs' :D

Oh.... Is niet zo goed te zien op de foto als ik m up load.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben niet echt ergens bang voor maar hou niet zo van wespen. En met de auto in redelijke vaart (als passagier) langs water rijden vind ik ook niet zo..maar verder?

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook wel een paar rare:
    1. Kikkers, zat er laatst eentje voor de deur en ik durfde het huis niet meer in.
    2. De kop van een dode vis/makreel. Die lege ogen die je aanstaren, heel eng.
    3. Putje van de wasbak schoonmaken. Ga ik echt van over mijn nek, bah!

6. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spercibonen, als ik maar een draadje in mijn mond krijg brrrrr;)

Verder vind ik het verschrikkelijk als mijn kinderen de hoogte in zijn. Bijvoorbeeld bij de efteling dat ronde ding wat omhoog gaat. Ik stond beneden en kan dan echt niet omhoog kijken, kan dan wel janken van ellende....Leuk een uitkijk toren bijvoorbeeld, dat vinden ze prachtig, maar ik kan niet omhoog kijken, vind het echt verschrikkelijk...:)

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    denk dat ze mij terplekke op hadden kunnen vegen hahahaha:D

8. soeee

soeee Niet meer actief

Clowns, ieeeh!

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Nr 3!!! Ieeehhh!

Oh, en snot. Hihi, dat klinkt een beetje vreemd. Ik vind snot zo vies, snotneuzen afvegen laat ik, waar het kan, dan ook graag aan ML over!

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wespen en spinnen, op volle terrassen zorg ik altijd wel voor entertainment want die wespen moeten altijd mij hebben (rondjes lopen, om me heen slaan, omhoog vliegen,...)

Voeten bah! Alleen de voetjes van mn zoontje zijn mooi

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hahahaha ohw sorry :p mag ik wel een beetje om lachen toch?

Hmm mijn rare 'fobieën'

op 1: vliegende mieren. Als er een dag veel zijn durf ik echt niet naar buiten.. :( 't is echt vreselijk, 't zijn maar mieren.. maar OMG wat ben ik er bang voor!!!

op 2: niet echt een angst, wel iets dat ik vreselijk vind.. eet geluiden van mensen.. ik word er echt helemaal onrustig en ellendig van ;)

op 3: hmmm ik weet verder niks raars.. ben claustofobisch, hoogtevrees, bang voor spinnen wespen en alles wat vliegt en fladdert met 6 poten maar dat is niet zo raar toch :p
    Al hoewel.. ik vind vlinders ook helemaal niks. Vooral motjes.. brrrrrrr.
    Ik ben ooit in emmen in die vlindertuin geweest. Vreselijk.. Mijn man de grootste lol :p

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ja daar ben ik ook geen fan van!

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spinnen, zelfs als ze heel klein zijn
    Slijm/kwijl van iemand, ik ga echt over mijn nek!

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb er 2 en dat zijn echt hele rare :)

1> als ik ga zwemmen moeten er meer mensen zwemmen, zo niet haal ik me in mijn hoofd dat er haaien zwemmen :):):) ik weet het, het slaat echt nergens op, maar ik raak echt in paniek.

2> Als ik naar het toilet ga, kijk ik altijd of er geen slang onder in de pot ligt, mijn moeder heeft ooit eens verteld dat dat wel eens gebeurd en ook zij doet dit dus :):):)

15. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil echt geen sausjes eten, dat glijdt in mijn keel, afschuwelijk!
    Eet gewoon liever niet. Dus friet met mayo, een boterham met boter... Ook om het een lepel uit een pot mayo te halen... Ik weiger!

Lust dan ook geen enkel sausje!

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Navelpluis! Ik krijg er de bibbers van!

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb echt angst voor lieveheersbeestjes! Mensen vinden ze altijd zo leuk... Maar ik ren er voor weg:$
    Verder vind ik die grote motten ook erg eng.. Bah!

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik dus ook.. mijn man snapt er niks van.. zegt steeds, 't is maar een vlinder.. maar dat lijfje, en hoe ze vliegen :( VRESELIJK :)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    pleak: jaaah die vlindertuin in emmen daar ben ik dus ook geweest.. heb er echt een trauma van, weet nog dat ik een jongetje zag staan met een enorme vlinder op zijn hoofd.. heb toen echt een sprintje getrokken

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Huh, hoe ken je mij zo goed!?:D

1. tenen
    2. vlinders
    3. libelles
    4. lieveheerstbeestjes
    5. alle andere kleine beestjes die daarna komen (incl vissen)

Ooh ja en ik MOET slippers aan in het zwembad. Ik vind de grond in een zwembad zo erg vies! Kan er helemaal van gaan kokhalzen. Kom er anders niet! Liefst ga ik met slippers aan zwemmen.

Deel Deze Pagina