Ik zit met plezier maar ook veel verbazing te lezen. Veel dingen begrijp ik niet maar wat ik me ECHT af vraag, wat is er zo vreselijk aan voeten? Zoveel mensen die dit noemen en daar heb ik echt nog NOOIT van gehoord! Wie legt het mij uit?
Met een theedoek een houten bord afvegen... Krijg nu al kippenvel! Harde handdoeken... Waarom zou je? Libellen, vooral die joekels. Ik ga binnen zitten als ik er 1 in de tuin heb fladderen!!! Nagels. Als ik iemand met n omgeklapte nagels zie oid ga ik over mijn nek. Als ik t in een film zie ook. Kijk m daarna ook niet meer
@voeten: ik houd er ook niet zo van en ik vind vooral (lange) teennagels verschrikkelijk brrrrrrrr... Kan niet precies uitleggen waarom.
ik ben heel bang op stuwdammen, bang dat ze doorbreken als ik er op sta. In egypte echt voetje voor voetje over de aswandam en doen of er niets aan de hand was. Gelukkig kom ik er niet wekelijks op
o ja en ik ben bang dat ik mijn autosleutels in een een putje op straat laat vallen, ben een grote kluns en zie het al helemaal voor me
Duiven liften, te vaak de lift gezien. Ik ga er wel in, moet nu wel met kinderwagen maar neem liever de trap.
Ik vind de pezen in polsen en in knieholtes echt gruwelijk. Mannen hebben dat het ergst. Die dingen komen extra tevoorschijn als je ze aanspant, dus ik gruwel ook echt van mannen in hardloopbroekjes. Ik probeer me dan altijd heel erg te focussen op het deel TUSSEN de benen, wat je in die achterlijke broekjes veel te goed kunt zien en waar je dan hard om kunt lachen, maar m'n ogen worden altijd getrokken naar die knieholtes.. Brrr!
oh weet je waar ik ook van kan gruwelen! in t zwembad ofzo als er iemand een pleister verloren is in het water en je ziet dat ding... serieus.. al een paar keer gehad.. nou dan kun je me echt een emmertje toewerpen hoor! ook een rede voor mij om uit t bad te gaan en naar huis.
even offtopic.. heb nu 3 topics geopend met t woordje jou.. vraag me af of t niet jouw moet zijn ipv jou??
Gras!!! Als ik op mn nichtje pas dan hoop ik dat het regent. Ze heeft zulk mooi buiten speelgoed, en ze speelt er zo graag mee..maar ik word bijna hysterisch van gras. Tranen, overal kriebels, angst voor beestjes.. En clowns. Maar die hoef ik niet uit te leggen geloof ik..
Het is idd jouw, alles wat je met uw kan spreken, hoort een w achter. Maar ik heb niet echt een fobie, gruwel alleen van insecten en muizen.