jou ''grappige'' fobi/angst

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Oh ben er eentje vergeten..Ik ril ook helemaal van die harde korstjes aan de tandpasta. Die mag vriend eraf halen. Nog erger als het bij de ketchup of zoiets is jeggg. Verder eet ik nooit een zak chips helemaal leeg want ik denk altijd dat op de bodem dode vliegen ofzo zitten,tsja ben echt gaar wat dat betreft.

Oh ja en als ik hondestront zie liggen,gadverdegadver,ik ga helemaal over mn nek en stel me voor dat ik er per ongeluk inloop. Dan is het echt wegwezen en zeker niet kijken!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Dit! Bah!

Poppen en clowns.. Verschrikkelijk!
    Laat staan een pop van een clown..

Heel erg, ik vind Bumba ook eng!

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Spinnen! Behalve hooiwagens, heel stom haha! Er zit al weken een hooiwagen op m'n slaapkamer'. :D

Verder hou ik niet van clowns en poppen, maar ben er niet echt bang van.
    En ik word misselijk als ik op een trap, balkon, brug oid naar beneden kijk! Echt zo'n eng buikgevoel, bah. In een vliegtuig zitten vind ik daarentegen helemaal niet eng. ;)

4. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Slakken, en dan vooral naaktslakken!!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind de knuffels van Bumba niet eng, maar die figuur op tv...brrr!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh vergeten, ik hou NIET van vliegende insecten! Echt helemaal NIET. Sprinkhanen vind ik doodeng!

7. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Vlees vind ik gewoon vies. Maar maak het dus wel voor mijn vriend. Ook stukken kip door de nasi. Die vis ik er dan weer uit als ik heb opgeschept. Soms mis ik er eentje en die heb ik dan in mijn mond. Nou, dat is er snel weer uit hoor, kokhalzend en al. Die textuur, zo goor!

8. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Als ik 's nachts naar de wc ga en doorspoel dan moet ik weer onder de dekens liggen voordat het geluid is afgelopen.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ben nog wat vergeten.. Als er van die roosters met een put eronder in de straat zitten,durf ik daar niet overheen te lopen en ook glazen vloeren vind ik doodeng.. Ik ben altijd bang dat het doorzakt ofzo ;)

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog een aanvulling; de vieze/gebruikte oordopjes (herriestoppers) van mn vriend, ik gruwel ervan!

Oow en ik heb een keer bijna moeten kotsen toen het volgende gebeurde en er toch wel een kleine fobie aan overgehouden... Liep met de hond van mn ouders bij een recreatieplas, waren ook hokjes met wc's. Ik was net geweest omdat ik moest plassen. Rook al een stank en zag later dat iemand zn drol had laten liggen, geen zin om dichterbij te komen en door te trekken; ). Even later was de hond een stukje terug gelopen en het wcgebouw ingegaan, drol opgegeten en kwam daarna vrolijk hijgend weer voor me staan! Ielgh!

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    of zo'n velletje op warme melk..:$

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Appelmoes bij ander eten.. Als het tegen de aardappels aan komt hoef ik zowel de appelmoes als de aardappels niet meer. Doe de appelmoes altijd apart. Oh echt als ik er aan denk zit ik al te gruwen

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    -Wespen!!!
    -Zwarte piet en sinterklaas, niet eng, gewoon vervelende irritante figuren
    -Zwembad waar ik niet kan staan(soort van water-vrees).
    -Vroeger een wc-fobi, vooral in de trein, moest mijn moeder voor de deur blijven staan want die mocht absoluut niet op slot!
    -Klodders spuug/snot
    -Overgevende mensen, word ik zelf ook misselijk van(word nog wat als ons kind ooit ziek word, hihi).
    -Reuzenkrabben, gatverdamme!! (zo 1 die in sea-life is overleden laatst).

14. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    #274 MaMa, 14 jul 2013
    Laatst bewerkt: 14 jul 2013
    1 watjes afscheuren.. krijg helemaal.de.kriebels als ik er al aan denk
    2 rauw vlees aanraken/snijden
    3 etensresten uit gootsteen halen
    4 spinnen maar sinds we op het platteland wonen kom ik daar rap overheen.. zal ook moeten ze zitten overal

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mijn opa doet appelmoes in de gele vla :D

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Oh echt! Mijn moeder zei altijd dat je dan een wens mag doen:cool: dus ik ben juist blij als ik onder een trein door rijd:D

Zag dat clowns niet populair zijn hier... daar heb ik ook last van. Heb echt een gruwelijke hekel aan die nepglimlach en rode neus.
    Verder durf ik spinnen te vangen en naar buiten te gooien maar meestal gooi ik het bekertje mee:) omdat ik bang ben dat die spin zich daaraan vast heeft gehouden.
    En ik vind de structuur van garnalen en scampi's verschrikkelijk tussen mijn tanden brrr die eet ik dus niet.

17. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hahahaha ik lust niet eens warme melk en chocomel,die vellen daar ga ik sowieso van over m'n gier:D
    Alexander? Ach die vond ik zo schattig:(

18. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Uhm eventjes denken..
    - Spinnen..
    - Vliegen.. Niet echt bang maar die vind ik echt zoo vies dat iets waar ze op hebben gezeten ik niet meer wil aanraken..
    - Snotter bellen... En dan vooral die hele slijmerige... Tot nu toe gaat het wel maar het is nog niet zo erg bij ons dametje.. Als ik die bij me nichtje en neefje zie krijg ik al rillingen..
    - Voeten.. Daar moet ik niet echt iets van hebben en wil ik al helemaal niet aanraken! Behalve de voetjes van mijn dochtertje die zijn prachtig <3

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier ook de bekende motten, vlinders, sprinkhanen, wespen en naaktslakken e.d.
    Ik vind egels ook eng, ze zien er schattig uit, maar op de een of andere manier ben ik altijd bang dat ze uit angst de verkeerde kant op rennen over mijn voeten heen ofzo. Zelfde geld voor muizen e.d.

Verder ben ik ook vaak bang op de weg, ik heb nog geen rijbewijs, dus ben altijd mee rijder, maar ik zie overal gevaar in en geef mijn man dus nogal eens wat commentaar, probeer dat niet meer te doen, maar soms zit ik echt niet ontspannen in de auto. (En mijn man rijd heel goed hoor dus dat is het niet)

20. Within

Within Niet meer actief

Dat heb ik ook Charise. Zweet staat ook standaard op mijn voorhoofd als er iemand in moet voegen naar onze rijbaan enz... met vrachtwagens is het nog 3x zo erg.

Velletje op de melk... ik ga er echt van over mijn nek, zo vies! Kan ik echt niet tegen.

Ook een leuke;
    Stel je even je grote teen voor. Met een stokje/ander scherp voor werp onder je teennagel. En dan tegen de muur schoppen.

Ik ben een beelddenker en krijg helemaal de rillingen als ik dat weer ergens zie staan of hoor van vrienden. Die mental picture blijft gewoon op je netvlies gebrand.

Deel Deze Pagina