jou ''grappige'' fobi/angst

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha Within, bah... inderdaad zeg.
    Zo heb ik eens gedroomd dat er een plantje uit mijn hoofd groeide, gatver, werd wakker met kippenvel over mijn hele lichaam en die dag had ik het ook extreem als ik er aan terug dacht. Nu nog wel een beetje bah!! Kan echt niet tegen die gore dingen...

En ja op de weg vreselijk, ook wel eens met kruisingen of weet ik het, dan zegt mijn man ja wij hebben voorrang, dan denk ik altijd, ja dat kan wel zo zijn, maar dat wil niet zeggen dat je dat ook altijd krijgt. ;)

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Voor de dames die mijn fobi delen hier een foto!

Mijn fobi, donkere vlekken in een zwembad of zee......zou zo maar eens een haai kunnen zijn;). Vooral in een zwembad:D

Oké oké op onderstaande foto is het een walvis(potvis of iets in die richting), maar eerlijk ik kan er maar met moeite naar kijken, bbbbrrrrrr!!!:)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Denk dat ik terplekke een.hartstilstand krijg.

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

- Het door elkaar halen van persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden
    - Ergens klem komen zitten (wanneer ik door een hele smalle opening tussen twee geparkeerde auto's door moet lopen bijvoorbeeld)
    - Injectienaalden

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik ben bang dat het UWV na een schademelding mijn gegevens natrekt en doorgeeft bij de persoon in kwestie.

*sorry gemeen*

Maar ik ben als de dood voor de dood.

6. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Angst:
    Slapen met mn voedingskussen nu de kleine geboren is. schrik dan wakker en krijg een halve hartverzakking dat ik in slaap ben gevallen en op de kleine lig, vooral als mn voedingskussen niet beweegt brr :p totdat ik in het wiegje kijk en kleintje natuurlijk gewoon daar ligt ;)

Afval in de kliko gooien. staat naast de voordeur, deur blijft gewoon open maar check wel 100x of Mn sleutel in mn zak zit. Stel je voor dat de deur dichtwaait en ik buiten gesloten wordt terwijl kleintje boven ligt

7. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ik heb een gruwelijke hekel aan naaktslakken!
    Komt ook omdat ik in het afgelopen jaar al op zo'n 5 heb gestaan... Brrr
    Heb er ook serieus nachtmerries van

En mensen in pakken met maskers of gesminkt. Die wil ik niet in mijn buurt hebben, moet kunnen zien wie het is.

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    De eerste maanden na de bevalling werd ik ook heel vaak snacht hysterisch wakker dat ik mijn dochter in bed aan het zoeken was... En die lag natuurlijk gewoon lekker in haar wiegje te slapen.
    Vreselijk die angst om je kind kwijt te zijn!

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ik doe hier altijd standaard als ik door de voordeur naar buiten ga voor dit soort dingen, de deur - als ie open staat - op 'slot', zodat de deur niet dicht kan vallen. ;)

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Haar in mijn mond. Vroeger een keer haar tussen mijn brood gehad en sindsdien krijg ik echt kots neigingen ervan.

Libellen en andere insecten (behalve lieveheersbeestjes en vlinders)

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik vind vlekken in het water juist heel erg interessant, ik duik namelijk erg graag en zou wel naast zo'n walvis willen zwemmen.

Mijn fobie is smeerboter op brood. Ik smeer netjes het brood van mijn kinderen met boter maar als ik aan mijn vingers krijg, iech! Vooral als er een gat in het brood zit en iemand er een hap uitneemt en je zo'n tandafdruk ziet!

12. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Uhl jaaa dikke laag boter onder plakjes kaas brr dan.neem.je een.hap en schuift de kaas erover gatver

Deel Deze Pagina