jou ''grappige'' fobi/angst

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Spinnen
    Vogels als ze te dicht bij komen
    zwervers

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik 5 min geleden ´opende mn ogen, sprong als een gek uit bed. Bespiedde de spin vanachter de deur. Kwam tot een briljant idee dus pakte de deobus en spoot op de spin die van het plafond afviel waarop ik gillend terugrende naar de badkamer. Pak daar een hele dot wcpapier en sluip terug. Tijdens mijn poging hem te pakken plet ik de hooiwagen volledig van de zenuwen en red het nog net om hem -zonder te gillen!- de wcpot in te gooien en door te trekken. En dan snel wegwezen uit de badkamer.

..en ik ben er nog trots op ook dat ik de strijd ben aangegaan :p

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    O ja, ik kan er ook níet tegen als mensen hun gewone bril niet goed op hun neus hebben zitten. Dus dat ze er ook overheen kunnen kijken. Gruwelijk vind ik dat! En dan heb ik het niet over een leesbril, maar echt een gewone bril.
    Ik heb voor de klas gestaan en als een kind z'n bril niet goed op z'n neus had staan, moest dat ding eerst recht worden gezet van mij voordat ik verder ging met de les... ;)

4. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb ook wat "rare" angsten. Maar grappig is het allerminst want het is dus wel echt angst bij mij, te vergelijken met spinnenangst bij sommigen ofzo. Wel raar haha want spinnen enzo doen me echt niks. En ik weet dat er niks met me gaat gebeuren als ik me blootstel aan de dingen die ik zo eng vind, maar toch vind ik het eng... Zo lastig.

- Clowns en 'verklede mensen' (denk aan Pardoes in de Efteling)
    - Sneeuwhuisjes en sneeuwpoppen

Vroeger was ik ook doodsbang voor sneeuw, vooral om op een dikke laag sneeuw te lopen. Gelukkig ben ik daar overheen!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    voeten!!!

en vast zitten in de lift. en mn man appt me net dat hij nu vast zit in de lift op zn werk. hij zit er voorlopig nog wel ff denk ik want er moet een monteur komen

6. Melief

Melief Niet meer actief

Heb je even?

-spinnen
    - verklede mensen
    - dingen die tikken of den constant geluid maken
    - water waar je niet doorheen kan kijken
    - in het donker
    - kan geen filmpjes kijken waarin mensen vallen

En de raarste....
    Andere mensen die tanden poetsen, wordt dan kots misselijk en overal kippenvel. Lekker als ik net iets zit te eten en er komt een tandpasta reclame :x

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o god ja, klokken die tikken!! maar dat komt door mn opa. die had iets van 50 klokken in zn huis hangen. daar werd je helemaal knetter van dat getik. helemaal als ze allemaal tegelijk afgaan...

en vieze prutjes. weenie hoe ik dat precies moet uitleggen. als je borden afspoelt en dat er dan prut in het putje zit van de wasbak. dan sta ik al te kokhalsen. moet ook echt niet iets in de koelkast vergeten weg te gooien want dan kan hubby de koelkast uitmesten én mijn kots opruimen van de grond :p

8. Islah

Islah Niet meer actief

Goh, nog iemand. Dacht altijd dat ik de enige was haha.

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Mensen die verkleed zijn..
    Maar denk dan aan zwarte piet, sinterklaas, kerstman.
    Clowns en carnavalverkleedpartijtjes doen me niets!
    En spinnen natuurlijk. Ook houd ik niet van tunnels en grote bruggen!

Niet zozeer een angst maar het houdt me altijd bezig;
    Symmetrie. Ik kan niet tegen a-symmetrie. Ik word er lichtelijk gestrest van!

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#170 Klaproos, 12 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2013
    Haren. En dan vooral lange rondzwervende haren die overal in lijken te zitten. Veeg ik mijn gezicht af,zit er een lange haar op. Ieuww krijg nu al de rillingen en lief en ik hebben allebei behoorlijk lang haar :D

Verder muggen. Als ik ze al hoor zoemen ga ik over mijn nek bij het idee dat ze me steken. En ik die enge witte bulten krijg als ze net gestoken hebben *kots*

Oh ja en eten in de gootsteen ril. En als we hebben gegeten en het eten wat dan nog op de borden ligt,na 10 minuten vind ik het afval. Vriend gaat me dan pesten door bij de prullenbak een hapje te nemen en ik ga over mijn nek. Oh en snot vind ik ook zo smerig vooral als het geel is en bij een klein kind zijn neus uitkomt als ie niest.
    sorry ik moet heel hard lachen:D Ik vind dat meer walgelijk bij oudere mannen..

11. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik krijg het al benauwd als ik het lees.

Waar ik trouwens ook niet tegen kan is dat mensen gaan tikken met hun vingers op de tafel bijv. bah!

12. pipootje

pipootje Niet meer actief

open water, want der kan altijd een lijk ofzo drijven of van die ranzig enge snoeken ofzo en vroeger zwom ik wel in open water en vond k t niet eng totdat ik een x op een warme mooie zonnige dag naar t geestmerambacht ging(recreatie meer bij alkmaar) en toen ging ik daar het water in en stond ik in iets wat zich om mn voeten heen greep en best scherp was sindsdien noooooooooooooooooooooit meer,
    en het zwembad, ik durf achterin bij een golfslagbad nooit te gaan, dr zitten daar vaak tralies vanwege die pompen ect, en heb een x een nachtmerrie gehad dat k ging zwemmen en toen zaten er allemaal haaien achter die me aanvielen,
    ook de zee durf ik alleen in tot waar k me voeten kan zien
    ben echt als de dood dat dr een haai of weet ik het aankomt
    en als k alleen thuis ben doe ik altijd alles opslot want ben bang dat dr ingebroken gaat worden en doe ook noooit de deur open als ik alleen ben(alleen als k weet dat dr visite voor me komt) maar ben ook altijd bang dat dr iemand voor de deur staat met een pistool ofzo
    en nu wonen wij in een vrij rustig dorp hoor, maar paar weken terug is er mooi wel 4 huizen verderop ingebroken waarvoor we zelf de politie hebben gebeld(zagen het tijden kranten lopen 'smorgens vroeg)
    en ben ook bang dat me huis in de fik vliegt en dat als k weg ben geweest dat de boel dan opengebroken is en me kat dan ontsnapt is.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ohhh.. Ik ben bang voor de zee:p whaha.. Heel stom.. Ik durf niet verder dan mn knieen.. dan kan ik alles tenminste nog zien:p

En mn vriend en zijn broer en vader hebben de nare gewoonte om met hun been te wiebelen.. zwaaaaaaaarr frustrerend.. wordt er altijd helemaal gek van:p

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat hebben we dus al drie keer mee gemaakt en het gekke is met mn zoontje geen last van.
    Maar zodra mn man naar de wc rent om over te geven sta ik al in de douche te kotsen voor hij er wat uitgegooid heeft hahw

15. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Spinnen ook een dikke nr 1 hier.

16. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Oh, hier ook!! M'n man wiebelt ALTIJD met z'n voet. Zó irritant!!

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hahaha ik kijk ook vaak over mijn bril heen als ik hem op heb haha

en wiebelen met mijn benen/voeten doe ik ook heel erg!

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind vreemde mensen vies... Klinkt best raar haha. Maar bij mijn zoontje op de psz vind ik die kindjes allemaal "vies", snottebel hier, traantje daar.. Ik vind het ook smerig om mijn jas ergens op te hangen waar ook jassen van vreemde mensen hangen. Het slaat helemaal nergens op maar ik kan er niks aan doen.. Overigens is het wel zo dat wanneer ik de mensen "ken" het ook meteen over is.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Stipt op nr 1 bij mij; zilvervissen! Ik vind ze V.R.E.S.E.L.I.J.K !

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    RLS - restless legs syndrome. ik heb dat zelf en kan er helemaal niks aan doen. die drang is er en t moet moet moet :) idd mega irritant voor anderen. hubby word er altijd priegel van. maar kan er gewoon niks aan doen en heb t vaak niet eens door. vooral in bed heb ik t

wil niet zeggen dat t bij sommige gewoon een mega irritante tic is haha

Deel Deze Pagina