het is toch te gek voor woorden

Discussion in 'De lounge' started by sneeuwpop, Jul 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    waar ik voorheen kon pisse voor 25cent of 50cent betaal ik nu bij een rommelmarkt 20 euro cent en bij een evenement 30 eurocent en vandaag bij een dorpsfeest 50 euro cent en wat heb je daarvoor geen w.c papier een half afgezeken w.c bril, mijn zoons en manlief stuur ik zoveel mogelijk de bosjes in maar het is toch te gek voor woorden dat ik 50 euro cent moet betalen :x
    ik vind t prima als er evenement is en ze delen mede 50 euro cent de hele dag kunnen pisse maar 50 euro cent per pis beurt gaat me echt te ver.

wat vinden jullie?

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee vind ik niet, het wordt ook schoongehouden, om de zoveel pis beurten. En dat kost ook geld.

Edit: in jouw geval wel, maar normaal gesproken, een toilet die schoongehouden wordt, vind ik dat niet veel.

Ik werk zelf elk jaar bij de toiletten op een evenement, nou je wil niet weten wat voor viezigheid we daar moeten schoonmaken, en dan voornamelijk de dames toiletten, bah bah.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vind de bedragen niet hoog, daar maakt iemand wel de wc's van schoon. Moet daar zelf persoonlijk niet aan denken ;)

4. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    schoon :$ wat ik kreeg was echt niet schoon hoor.

5. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Je was te vlug met terug reageren, had mijn tekst namelijk aangepast.

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    ja zag t maar t gaat mij ook om het bedrag van vroeger en nu.
    voor 50 euro cent ga je toch echt niet pisse op een half onder gezeken ongi toilet????
    ik snap dat jullie heel wat tegen komen en dat jullie het ransig vinden maar ik ben gast en ik verwacht iets voor m,n 50 euro cent.

7. mamavan5bengels

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat zeg ik toch? Dat ik dat bedrag te veel vind voor een vies toilet, en voor een schoon dat ik dat bedrag wel normaal vind.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Weet je wat ik ronduit asociaal en schandalig vind?

Ga je naar een tent zoals de McDonald's, vreet je voor €20 op als gezin zijnde, en moet je daarna plassen en moet je ook nog €0,20 p.p betalen terwijl je daar hebt gegeten :( :(

Vind dat echt asociaal!

Als ik uit eten ga bij de Griek betaal ik toch ook geen plee kosten, of als ik in de stad een broodje ga eten op een terrasje, mag ik toch ook gewoon gratis naar de wc? Alleen als je GEEN consumptie nuttigt moet je dan betalen, wat ik wél logisch vind.

Gaat mij helemaal niet om die €0,20 maar gewoon om het principe. Vreet ik daar voor €20 en moet je nog betalen om te pissen ook :$ (ja het zit me hoog :)). En heb eigenlijk nooit contant geld, alleen m'n pinpas, en verwachten ze dat je kleingeld hebt voor de wc kosten terwijl ik daar gewoon gegeten heb, hoort bij de prijs in te zitten.

Overigens is dit niet bij elke McDonald's zo. De Mac in mijn woonplaats rekent €0,0 en daar is de wc brandschoon, maar die in bijv Eindhoven en den Bosch wel en daar hing van de week gewoon een klodder bloed aan de wc rol houder en kak op de wc bril

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als de wc schoon is vind ik het geen probleem om er te betalen als ik er niet eet.

Is de wc ranzig en niet schoon dan vraag ik me af waar ik voor betaal.
    En als ik ergens eet betaal ik al geld voor het eten en het personeel (neem aan dat een toilet juffrouw ook bij het personeel hoort) en dat je dan "fooi" geeft omdat het toilet schoon is prima maar fooi moet je niet afdwingen.

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik sta eigenlijk meer te kijken van het taalgebruik in je bericht dan hetgeen jij "belachelijk" vindt.

Wat ik trouwens in Duitsland vaak tegenkwam en ook een goed idee vindt is om 0,50 te moeten betalen om te plassen en om dan vervolgens je kwitantie/bonnetje die je krijgt in te kunnen leveren bij de kassa om die 0,50 weer als korting te krijgen bij je besteding.

11. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Haha dacht ik ook!

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat doen ze nu langs de snelweg bij de Esso ook, en de meeste mensen weten dat niet dus liggen die kaartjes daar maar, ach ja, mooi meegenomen :D

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

20 cent? Dat is een koopje!

Hier kun je niet plassen voor onder de 50 cent.
    Sommige wc's zijn inderdaad te smerig voor woorden maar dan zit er vaak geen toiletjuffrouw bij, ik betaal dan ook niet voor een smerige wc.

Zolang de wc netjes en schoon is wil ik best 50 cent betalen maar voor een smerige wc betaal ik niet!

Ik erger me ook meer aan een Mac Donalds die dan nog geld durft te vragen om naar de wc te gaan!
    In Amsterdam hebben ze een Mac Donalds waarbij je op vertoon van de kassabon gratis naar de wc mag, dit vind ik dan beter geregeld.

14. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Plassen oké, maar ik vind het nog zotter om de luier van mijn dochtertje te mogen verschonen voor 50 cent. V&D o.a. Ik verschoon haar volgende keer wel op tafel in het restaurant!

15. varis

varis Actief lid

Mar 24, 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Ik erger me ook meer aan een Mac Donalds die dan nog geld durft te vragen om naar de wc te gaan!
    In Amsterdam hebben ze een Mac Donalds waarbij je op vertoon van de kassabon gratis naar de wc mag, dit vind ik dan beter geregeld.[/QUOTE]

Ja hier ook (rotterdam) bij de mac, staat een code onderaan je kassabon en die kan je invoeren en kun je de wc in.

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Adem in adem uit! Als het toilet schoon is vind ik heel normaal om te betalen..
    En ik las ook een verhaal dat je ergens eet en moet betalen voor toiletgebruik, dat vind ik nou wel onzin en zal ik ook niet doen.. Hou ik het net zo lief op! :D

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dit voeren ze steeds meer in in nl heb ik gemerkt.
    Gisteren ook langs de snelweg..
    Maar ook dat kan frustratie geven, ik moest hoog nodig (tsja zwanger hè) is dat ding waar jet het geld in moet gooien out of order.
    Fijn mag je met 34 wekenzwangerbuik onder het draaipoortje door...

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Mee eens

Alles is duurder geworden, dat noemen ze ook wel inflatie. Maar ik denk dat je je beter af kunt vragen hoe die wc's zo ranzig zijn geworden... Als iedereen (die net als jij 50 cent betaalt) het toilet gewoon netjes achterlaat dan had je voor 50 cent naar een schoon toilet gekund ;)

19. Within

Within Niet meer actief

Dat heb ik ook gedaan met 37 weken zwanger... niet heel erg prettig nee.

Dat bonnensysteem is inderdaad wel handig, V&D werkt er ook mee. En hier in Hilversum mag je dan gratis naar binnen. Utrecht ook. Alleen bij 2theloo niet.... daar moest ik voor mezelf én voor Joshua betalen omdat hij een schone luier moest, en ik niet eens hoefde :x Heb het dan ook geweigerd.

België is trouwens nog erger bij benzinestations, daar kan de deur pas open als je er 50 cent in gooit, en dan moet je maar afwachten wat je aantreft...

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Ik bedoel, waarom laat je een wc zo ranzig achter ;)

Share This Page