Ik ben gisteren geopereerd onder volledige narcose en volgens mij heeft de beademingsbuis niet helemaal goed gezeten. Mijn hele lip is kapot en heb enorm last van mijn keel. Vanmorgen stond ik dus op en blijk ik mijn stem bijna helemaal kwijt te zijn. Dropjes, ijs en strepsils werken niet. Hebben jullie nog tips?
dat is minder. misschien even contact opnemen met het ziekenhuis, misschien hebben ze met intuberen je stembanden geraakt. wel eens meegemaakt dat iemand schor was maar niet niet zo erg als jij beschrijft succes en beterschap
Isla Moos zal in ieder geval verzachten. Ik ben zangeres en onder de vocalisten wordt het heel veel gebruikt. Het legt een dun laagje om je stembanden om ze te beschermen. Sterkte!
Dankjewel voor de tips! Mocht het niet verbeteren laat ik mijn man inderdaad even het ziekenhuis bellen.
Maar wel de moos dan, dat is de enige die zo'n laagje op je stembanden legt. (smaakt ook best lekker haha)
Gisteravond kwam mijn stem langzaam terug, had nog wel het idee dat ik aan het schreeuwen was. Kan nu weer redelijk praten moet alleen niet mijn stem willen verheffen, dan begin ik te piepen Hier bij de DA hadden ze geen Isla, ergens anders kon mijn man niet meer kijken want hij was pas laat thuis van zijn werk.