Gister ben ik naar een paranormaalbeurs geweest omdat ik toe was aan een geod gesprek ( zoals de meeste wel hebben kunnen lezen). Niet dat ik alles geloof wat er op zn beurs word beloofd, maar dat is voor mij de enige manier om even gespiegeld te worden en antwoorden te krijgen, goed koper en korter dan jaren lange therapie die nooit de goede uitwerking heeft op mij. Een zo'n goed gesprek heeft dat vaak wel Maar goed, voor mij is er wel iets wonderlijks gebeurd daar.. Als eerst heb ik idd even weer het pad gevonden wat het beste is voor mij om te bewandelen ( de a200 zoals de dame dat zei ) Maar er was ook wel iets wat echt wonderlijk te noemen is. Wij ( mijn partner en ik) zitten bij een dame en die is aan het vertellen en aan eht schrijven.Er spelen al een geruime tijd 2 kindjes van een jaartje of 3 a 4 rond op de beurs. Op gegeven moment komen het jongetje en meisje dicht bij de dame en ons staan en wijzend op iets achter de dame zegt het jongetje iets. Dus de dame zegt " zie je wle hun zien ook iets wat wij niet zien, hoorde je wat ze zeiden?" Ikwas uiteraard heel erg druk met mijn emoties en had de kinderen wel gezien maar neit gehoord... De dame had nog amper herhaalt wat de kindjeren hadden gezegd of het jongetje komt nog eens terug, gaat naast mij staan en wijst en zwaait naar iets wat naast mij/naast de tafel zou staan en zegt... " WAT EEN MOOIE BABY...." Nu vraag ik je is dit niet een enorme mooie boodschap? ( nee de dame was zelf niet zwanger )
Tja, of je het moet geloven dat weet ik niet, maar het zou toch echt een wonder zijn als je zwanger bent! Ik hoop het voor je.
Meid, ik gun het je van harte! Dat zijn wel woorden die je hele dag/week/maand of weet ik veel voor hoelang weer goed maken
Dat is zeker heel mooi je hoort het wel vaker dat kinderen dat kunnen zien. Hoop het voor je moet toch eerst werkelijkheid worden. Maar ik geloof best in dit soort dingen.
Ik hoop dat je over 5 dagen een positieve test in je handen houd . Ik denk alleen dat je je niet aan alles wat er gezegd word moet gaan vastklampen , want des te groter is de teleurstelling als het toch niet raak is.. Ik weet uit eigen ervaring hoe " zwanger raken een obsessie " kan worden en je je dan en elk zinnetje of gebeurtenis vast gaat klampen.
had voordat ik met de pil stopte tarot kaarten gelegd, en de kaarten gaven aan dat ik snel zwanger zou raken. binnen een maand na het stoppen was het raak dus ik hecht er wel waarde aan...
Jij wel , maar hoevaak hoor je wel niet voor dat het niet klopt?! Wij zijn in Nigeria een keer naar een prophettes gegaan. Zij zei o.a 9 had er niet naar gevraagd ) dat ik snel zwanger zou raken en een jongetje zou krijgen. Tadaaaa, heb 3 jaar later een meid op de wereld gezet! Heb daarvoor nog een mk gehad ( maanden nadat wij bij haar waren geweest ) Ik zeg niet dat het niet waar is , want ik geloof best dat er mensen zijn die kunnen zien wat er bij iemand in de toekomst gaat gebeuren. Alhoewel, ik het jammer vind dat mensen er tegenwoordig zo mee te koop lopen en flink geld beuren voor zo`n sessie ! Ik raad haar alleen aan om zich niet te zeer vast te pinnen op wat er op zo`n beur gezegd word, en dat ze moet oppassen dat het zwager worden geen " obessie " word.
Nou ik hecht wel meer waarde aan eht feit dat niet de dame het zei, maar twee spelende kinderen die niets met de sessie te maken hadden en ook geen idee hadden waar wij het over hadden. Maar of ik vrijdag positief zou testen weet ik niet. Daar gaat het mij ook niet om, ik weet alleen dat eht ooit goed komt. en weet je misschien wil ik het niet eens meer deze maand gezien mijn zusje enzo... Laat haar haar tijd van glorie maar hebben. Hoe later ik zwanger wordt, hoe dichterbij het bij het pension van mijn vader is en ik weet zeker dat mijn vader dan meer tijd zou hebben.... ( tja heb de focus verlegt naar waar wel positieve energie vandaan komt )
Dank voor je raad, het zwanger wordne was 3 mnd terug bijna een obsessie te noemen, ben er toen ook tussen uit gegaan. Niet meer hier geweest ( mijn partner zelf een ban laten maken voor deze site) en we hebben er ook neit meer aan gewerkt, drie mnd lang... Nu was ik weer net begonnen en kreeg even een klap de verkeerde kant op. Ik ga zo'n 2 keer in het jaar naar zo'n beurs om mensen te kijken ( zowel voor als achter de stalletjes) en ik weet wat er te koop is.Ik geloof ook echt neit alles wat men daar beloofd. Maar dit was gewoon wel speciaal omdat het niet de dame was maar die kindjes... We gaan gewoon weeer met frisse moed verder. En misschien als de bloeding vandaag door zet ( liep vanochtend zonder slip in ochtend jas naar beneden en ineens voelde ik iets op mijn been, zat bloed. Heb gelijk bij zwanger worden gevraagd hoeveel bloed er kan vloeien als het om een innesteling zou gaan)er expres wel weer even tussen uit, simpel om mijn zusje de glorie tijd te geven, en zij mij ook neit meer kan bereiken met haar babbels. ALs we in het klussen blijven zitten zal het ene zwakke plek voor mij blijven... We zien wel even... in ieder geval komen de gezellige maanden er aan ( ik speel altijd zwarte piet met de intocht en kijk er nu al weer helemaal naar uit) en tijdens die maanden ga ik er niet eens echt mijn best voor doen. Dan wil ik lekker een borrel drinken met de feestdagen en gewoon lekker ondoordacht gekke dingen doen... Misschien even beter zo... We zullen zien... Maar ik hoop dat ik wel hier even mag blijven schrijven ondanks de post van van de week...