Thirza is nog erg klein, maar ze ligt helemaal in een deuk als ze de hond of kat ziet. We hebben 1 hond en 2 katten. De ene kat blijft ver bij haar uit de buurt, maar onze siamees blijft haar opzoeken. En af en toe heeft ze hem te pakken en dan knijpt ze echt heel hard, dan kost het me gewoon moeite om haar vingertjes los te peuteren. Maar hij blijft haar opzoeken, gek beest. Onze hond likt haar wel eens over haar handjes, maar verder zoekt ze haar niet echt op. Wel als we aan het wandelen zijn, dan gaat die kop in de wagen en dan ligt Thirza weer in een deuk
John gaat nu nog wat hardhandig met de poesjes om, ik leer hem al wel aaaaai, maar hij pakt ze liever vast(knijpen), maar gelukkig halen de katten niet uit, ze grommen of blazen niet eens, ze kijken ons alleen hulpenloos aan, van help me
Wij hebben 2 golden retrievers en 4 kippen die overdag in de tuin los lopen. Sinds dat Lynn ballen kan gooien is ze Storm's grootste vriendin. Lynn gooit de bal en Storm haalt hem weer op. Of ze gaat er ook snel kruipend achteraan om hem te pakken. Twister die komt af en toe eens een knuffel brengen of gaat er zo voor zitten dat Lynn met haar kleine handjes heerlijk kan aaien. Daar geniet hij helemaal van. De kippen vindt ze té leuk om achteraan te kruipen. De kippen zelf maakt het niet zoveel uit, die lopen gewoon weer verder. Ze heeft ze nog niet aangeraakt maar we kunnen natuurlijk op het moment wachten tot ze met een kip onder haar arm binnen komt lopen. Ik vind het heerlijk om te zien hoe iedereen zo heerlijk met elkaar kan opschieten. Natuurlijk is het een kwestie van alles in goede banen leiden maar dat lijkt tot nu toe prima te gaan. Wanneer ik zie dat de honden het moeilijk hebben met bv de bal die Lynn dan wil hebben maar de hond wil het niet dan zorg ik er voor dat Lynn wat anders gaat doen. Zodat de hond niet het idee krijgt dat hij 'zijn' bal moet afstaan. Of dat Lynn naar de honden wil gaan maar hun er 'geen prijs op stellen' haal ik haar weg en zorg ik dat ze wat anders gaat doen. Stelling hier in huis is 'we houden het gezellig voor iedereen'
@Vagans; lekkere dierenbende daar bij jullie dus.. mijn man zou gek worden met zoveel dieren hij vind eigenlijk elke huisider al teveel maar ja ik ben wel een dierenliefhebster dus heeft ie toch echt de verkeerde vrouw uitgekozen wel is het wat nu hebben genoeg zo. @Dina88; Hij is nog jong komt vanzelf het is al heel mooi dat ze hem niks doen. Onze poes heeft wel is gekrabt Ian vind zijn haar mooie staart zo mooi... @duimpje; mijn dochter heet ook Lynn
hond en een kat hier. zoonlief vind t soms wel eens leuk om in de oog van de hond te zitten wroeten. staart van de kat is vaak ook wel een leuk speeltje. favoriet is de hond duwen zodat ze wat sneller gaat lopen tja hond vind t allemaal prima en de kat rent vanzelf wel weg. tuurlijk zeg ik er wat van over t algemeen is ie erglief voor de dieren en zit regelmatig(ook nu) lekker naast de hond tv te kijken en is haar lief aant aaien
Onze hond heeft het zwaar te verduren op dit moment. Dochterlief trekt aan zijn oren, hangt aan zijn staart en aaien is meer slaan. Verder krijgt hij nog van alles naar zijn kop geslingerd (blokjes etc). Als hij het beu is, gaat hij gewoon in de bench liggen. Hij is wel blij dat dochter ook met eten gooit en ik ben dan weer blij met de hond, scheelt heel wat gestofzuig!
Hier hebben wij een labrador van 8 jaar, dit gaat goed. Maar ik blijf altijd in mijn achterhoofd houden dat het een beest is en blijft, zal nooit zeggen dat doet ie nooooooit. Zo moet onze dochter hem met rust laten als hij ligt te slapen, in zijn mand ligt en als hij aan het eten is. Wel hebben we hem veel gewend gemaakt met aan zijn staart trekken, aan de voerbak zitten terwijl hij eet, hebben we hem wel geprobeert aan te leren spelenderwijs dat hij dit niet erg vindt. Maar ze mag het niet, zo mag ze ook niet in zijn mand klimmen, hij heeft een hele grote aantrekkelijke mand om er bij te kunnen gaan liggen, maar dat mag ze niet. Ook hebben we 2 konijnen, waarvan ze niets moet weten, ze vindt ze niks aan, maar die 2 konijnen vindt haar ook niets aan. Dus ja wie weet gaat dat ooooooit nog komen. En daarnaast hebben we ongeveer nog zo een stuk of 25 koi. 2 Grote vijvers in de tuin. Erg lastig soms. Er staat een groot hek omheen met een poortje die altijd op slot gaat en die ik wel 1000x check op een dag. Onze dochter neem ik dus vaak mee naar boven, laat haar zelfs niet even alleen als ik even snel naar boven moet, je weet nooit wat er tussen haar en de hond kan gebeuren. En nu de achterdeur openstaat met het mooie weer, durf ik het ook niet aan, ze zal toch maar bij de vijvers terecht komen...... Het lijkt allemaal een beetje om kriegel van te worden, maar het ziet er erger uit als je het zo leest dan dat het is hoor. We gaan er relaxt mee om, maar houden het wel goed in de gaten.
haha ja hier zit de kat en hond standaard onder en naast mn zoon zn stoel als ie aant eten is die laat soms nog wellis wat vallen (met lepel eten is ook zo lastig ) maar gooien doet ie gelukkig niet
onze dochter doet het ook express soms, dan gooit ze een stuk brood op de grond en dan komt de hond dat ophalen natuurlijk, ligt ze helemaal in een deuk!
Wij hebben 1 hond, 2 katten, 1 konijn en 2 baardagamen. Demi is heel lief voor de katten en het konijn. Toen ze kleiner was sleepte ze een van de katten nog wel eens door de kamer, maar die kat is echt een sulletje dus die vond het ook wel prima. Bij de hond is ze vrij hardhandig, maar dat is nog een puppy dus we leren haar zeker om zacht te doen. De hond vind overigens alles wel prima. De baardagamen kan ze natuurlijk alleen aanraken als wij ze uit het terrarium halen. Ze vond ze eerst een beetje eng, maar nu vind ze ze wel leuk en interessant.
De hond mag trouwens altijd het laatste beetje Danoontje uit het pakje likken van zoonlief Heb er helaas geen foto van maar dan ligt ie helemaal in een deuk. Zal vanavond foto maken Zoonlief mag soms ook de riem vast houden van de hond, dat vind ie helemaal geweldig! Dan lopen ze zo lief samen hihi
Vind dat gevoer en delen van eten terwijl de kleine eet niet zo handig als je naar roedel gedrag kijkt... In een roedel eten eerst de hoogste in rangorde en daarna pas diegene onder hen. Hier mogen de honden niet van hun plaats als wij aan het eten zijn en al helemaal niet onder de tafel wachten op of er wat valt. Nadat wij helemaal klaar zijn en de tafel afgedekt is mogen onze stofzuigers op 4 pootjes pas komen kijken of er nog restjes over zijn (kruimels oid) Lijkt ons huis 7 jaar geleden wel een beetje ...al zouden de baardagamen dan in Teju's moeten veranderen. Wat voor kikkers en padden heb je?! Wil ook zo graag nog weer n terr. erbij. Heb er nu (maar) 1 met mn 4teen maar zou graag n white's treefrog willen. En mn man wil weer aan slangen beginnen maar kan niet kiezen welke
Esmee is helemaal weg van onze 2 shih-tzu's.. S'morgens brokjes geven en schoon water. Ook worden ze regelmatig verwend met een extra koekje ( ja weet het , kan de pot ook hoog zetten).. Andersom zijn ze ook helemaal gek op haar! Zodra Esmee op de grond gaat zitten kruipt er al een hondje bij haar op schoot of komen ze om een aai te vragen.. Wel zijn hier 2 regels.. Als ze slapen of eten mag ze niet bij ze in de buurt komen! Esmee is trouwens gek met alle dieren.. Zodra ze een diertje ziet is het direct.. Ahhhh wat schattig
Wij hebbe 2 katten, en Finn is altijd erg lief voor ze. Zwaait naar ze als ze weg gaan, en wil ze binnen laten als ze voor de deur zitten..erg lief dus!
wij hebben 3 valkjes 1 kater 2 cavias en vissen en sinds zoey er is moet onze kater met haar kroelen hij was 1 toen zij kwam en het leek wel of hij een zusje erbij gekregen had Kreeg Zoey de borst moest hij erbij (liet ik ook echt toe) En alles van Zoey moet hij in of op. Ook als hij binnen komt de eerste wie kopjes krijg is Zoey Zoey mag ook veel bij hem doen (staart trekken oren trekken slaan enz enz) wij leren haar wel om te aaien maar gaat het iets te hard zal hij haar niks doen Dus die 2 samen te zien doet mijn hart smelten