@musical4life leuke heb je nog gemaakt zeg! mijn complimenten hoor! ga zelf ook maar aan de knutsel binnenkort. Dank je dat ik ze mocht posten! @fiona wat een schatje! mooi gemaakt hoor!
maar moet je dan perse een foto mailen die dan hier bekend wordt? lijkt me namelijk wel een heel leuk idee voor mn schoonzus (die heeft 3 kinderen) maar ik zet zelf niet zo graag hun foto's hier op het forum! snappie?
voor mensen die er niet zo mee bedreven zijn om zulke kunstwerkjes te maken, maar toch iets zelf speciaals willen maken is zo'n site hardstikke leuk toch? ik doe nu ook ruim een half jaartje aan PSP en leer elke keer weer nieuwe techniekjes. Ik zie elke keer weer vooruitgang en daar word ik heel vrolijk van! @music4life: jij hebt ook hele leuke creaties! als je in de aanvragen omkomt, wil ik wel wat van je overnemen hoor
laat ze toch lullen meid, ik vond je opmerking niet stom. blijkbaar hebben ze zelf een saai leven om zich zo druk om jou te maken
Leuk!!! Ook ik vind het erg leuk om te doen, ik werk met Welcome to Scrapblog! - Online Scrapbooks imikimi lijkt me ook erg leuk, ts dank voor je idee