Jou mening over het CB!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vivianbraak, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat voor cijfer geef jij het CB?

1. 0 tot 3

2. 3 tot 5

3. 5 tot 7

4. 7 tot 10

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi,

Ik heb een hoog cijfer gegeven, ik ben erg tevreden met ons bureau...Ik vind het erg makkelijk voor lengte en gewicht en de vaccinaties...(die vind ik heel belangrijk)
    Ik heb wel soms zoiets van ene oor in andere oor uit.....maar ik ken de meeste ook beroepsmatig omdat ik ook in de jeugdgezondheidszorg werk en ik veel met ze te maken heb....scheelt ook denk ik....

Maar helaas hoor ik ook een hoop niet leuke verhalen, en lees ze hier..

Gr Veer

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ons CB in Elburg is helemaal toppie. Lekker relaxed, niet bedillerig en altijd vriendelijk.

Dat was wel anders toen onze eerste zoons geboren werden, ok, da's meer dan 20 jaar geleden, toen moest ik nog naar een ander bureau. Jeetje zeg, daar ging ik altijd met angst en beven naartoe, want er mankeerde altijd wel wat aan m'n kids, ze waren altijd te zwaar, te kort, te vroeg of te sloom... :rolleyes:

3. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Ben wel tevreden met ons CB. Hebben tot nu toe op alle vragen wel een zinnig antw. Ben ook echt blij als het weer tijd is (behalve voor de prikjes dan, maar ach die zijn ook broodnodig) als het zover is voor ons volgend bezoekje.

Deel Deze Pagina