Jongensnamen: 1. Noah 2. Jayden of Aiden 3. Xavi 4. Roan 5. Kai Meisjesnamen: 1. Naomi 2. Joëlle 3. Siënna 4. Julia 5. Yarah / Caithlyn / Megan / Romee etc... Voor meisjes heb ik er nog tig... de bovenste 2 waren favoriet en die zijn het ook geworden, de anderen wisselen nog weleens hihi!
Ik zie bij heel veel mensen Nathan. Ik vind het zelf ook een hele mooie jongens naam, maar ik vind de "naam" Satan een beetje te dichtbij liggen... Hebben jullie dat niet?
Nu je het zegt... Maar daarvoor nooit over nagedacht. Wij hadden dat met Elin, ik twijfelde namelijk tussen Naomi en Elin. Tot ik ineens in mijn hoofd haalde dat het teveel op Aliën lijkt... Nu is hij dus helemaal van mijn lijst af!
Mijn top 5 willekeurig op dit moment.. Bram Roan Julian Casper Oliver Nova Lotte Liselot Phileine Olivia
Jongens: 1. Alexander 2. Jason 3. Joah 4. Nathan (nee ik denk daarbij niet aan Satan, maar explains waarom de jongste soms een duiveltje is Nathan is zijn 2e naam) 5. Noah Meisjes: 1. Aimée 2. Aurora 3. Luna 4. Rosa 5. Mylène
Willekeurig: Jongens: - Robin - Lars - Noud - Wout - Sven Meisjes: - Lieke - Rosan - Marin - Eva - Marit
jogens: - Jack - James - Vince - Seth - Aiden meisjes: - Rose - Lily/lilly - Lois - Milou - Sophie word nog lastig als er een tweede bij komt !
Jongensnamen vind ik leuk (willekeurige volgorde) Bastian Vin/Vince/Vincent Aaron Thomas Luuk Meisjes, vooral namen die eindigen op een a (willekeurige volgorde) Livia T(h)irza Joia Lea/Leya/Leah
Meiden.. 1 .. Elle en Nica 2 .. Jolie 3 .. Amé 4 .. Suze 5 .. Loïs Jongen 1 .. hou ik nog even voor me 2 .. Ravi 3 .. Boaz 4 .. Rune 5 .. Noah
Meisjes: Ilse Jente Silke Marrit Bente Jongens: Stefan Hessel Sil(van) Verder ben ik nog niet...vind jongensnamen erg lastig..
Jongen: (Willekeurige volgorde) Thijs Boaz (Maar die vind mijn man niet leuk, dus dat word um sowieso niet ) Robin Nick Meisje: 1 Lynn 2 Stacey Helaas geen 5 omdat ik er nog niet echt over na heb gedacht.