Ik dacht dat het een redelijk bekende term was sorry! Simpel gezegd, ik ben zo verslaafd aan Grimm dat ik hoop alle 6 seizoenen deze week te hebben gezien. Slapen komt daarna wel weer.
Momenteel ben ik verslaafd aan het topic 'show je outfit'. En dan vooral aan de kledingkeuzes van Manque. Zo gaaf om te zien hoe goed zij haar kleding combineert
- Wijn en kaas, zoals altijd - De kleur blauw - Boterhammen met hagelslag - Minimagnums - Bezittelijke voornaamwoorden
Ja maar ik was vergeten te taggen Compliment past beter in dat andere topic eigenlijk. Maar daar heb je er al tig gekregen, hier ben ik nog orgineel
Filet americain. Dat heb ik sinds de bevalling elf weken geleden op een enkele dag na (spul was op) dagelijks gegeten. Dat kan niet gezond zijn. Op het moment wel een beetje zp. Als ik echt afleiding heb zoals de afgelopen drie dagen in de Efteling kan ik mijn telefoon wel in mijn tas laten zitten (oké, af en toe als ik op mijn man zat te wachten die met de oudste in een attractie ging pakte ik toch het forum er even bij. Maar dat was even scrollen en klaar) maar als ik lekker in een topic zit check ik echt iedere toen minuten wel even of er nieuwe berichten zijn. Wordt vanzelf weer wat minder als ik weer ga werken. Verder nog koffie, chocoladekoekjes en kleertjes shoppen voor de kinderen. Voor mezelf heb ik nu ook weer eens wat nieuws uitgezocht. Maar dat vind ik niet verslavend. Kinderkleding wel. En qua tv: crime series. Wij hebben rtl crime en dat kijk ik echt vaak. CSI, Bones, Cobra 11, Flikken... maakt me niet uit. Ik hou van crime series.
IJsblokjes! Bij mijn vorige zwangerschap ook al een enorme drang naar... En dan het liefst een groot glas met veel ijs, klein beetje water en als het een klein beetje is gesmolten lekker opknagen