Ik denk geen gewoonte maar tijdelijke gewoonte. Ben nu zwanger van de eerste en heb iets met vaatdoekjes als ze dan net in de wasmachine moeten eigenlijk, vind ik ze juist opeens lekker ruiken dan wanneer zo'n doekje schoon is Haha echt belachelijk!! Ga er dan ook aan ruiken van zo die ruikt lekker *geeft de zwangerschap de schuld* Normaal zou ik zeggen gauw in de wasmachine dat ding!! (voor de zwangerschap)
Oh bah, ik vind alles waar lever in zit echt te walgelijk voor woorden en dan lees ik hier nog dat er mensen zo'n blikje leverpastei met een lepel leegeten?!? Ik ben heel visueel ingesteld maar deze ga ik blokken anders kots ik denk m'n bed vol..
Hahaha wat een topic... Ik ben wat dat betreft erg netjes en heb volgens mij geen " vieze " gewoontes
Eerst met Ilana en later met Soraia: toen ze stukken begonnen te eten en ze iets in hun mond stopten of kregen en ze lustten het echt niet, dan mochten ze het in mijn hand uitspugen. Ik had dan geen zin om naar de prullenbak te lopen of ergens op tafel te dumpen, dus stopte ik het maar in mijn eigen mond.
Haha hier net zo.... Had er zelf ook altijd een hekel aan als mn moeder het deed. Nu doe ik het zelf ook als ik geen snoetenpoetsers in mn tas heb.
Whaha! Tranen in mijn ogen van het lachen! Ik zie zowel jouw onschuldige gezicht voor me en die van je man vol afgrijzing.
oh nee dat zou ik echt niet kunnen! mauw: hahaha het was ook erg grappig.. ik doe dit trouwens ook met de harde zwarte oogsnotjes van de hond zelf die pluk ik eruit, en hij eet ze smakkelijk op.. als mijn man dat ziet moet die bijna kokhalzen
Ik knijp de puistjes op de rug van m'n vriend uit. Ga er echt voor zitten 's avonds voordat we gaan slapen. En we laten scheten in elkaars bijzijn.. En dan heel hard gaan lachen als ze stinken Edit: oooh bij het teruglezen al die vieze eetgewoontes hahahaha lach me kapot hier maar ooooh wat vies! Stel de lunch nog heel even uit
Ik knijp ook graag puisten/ mee eters uit van mn vriend, echt met plezier! Helaas heeft hij ze bijna nooit haha! En ik eet ook regelmatig dingen op die mijn zoontje in zn mond stop maar dan toch niet hoeft.. vind dat eigenlijk helemaal niet vies, zijn speeksel is nog zo 'puur'
whahaha net zag ik weer een snotje in de neus van mijn dochter.. ik dus plukken.. mijn man kwam mooi uit zichzelf een doekje brengen
Ok,darkangel bij jouw eerste post ga ik al over m'n nek. SNOT vind ik één van de goorste dingen die er zijn,samen met hondenstront. Drieka,,uwww jeggg *kots* Als er katten in het asiel al vieze oogjes hebben maak ik het schoon met een doekje maar ga wel over mijn nek. De enigste vieze gewoontes die ik heb zijn de plee niet vaak genoeg schoonmaken en de kat mee in bed nemen ook al verhaard ze als een gek. Oh ja en overal plassen want heb blaasproblemen dus zit soms achter een auto in de hoop dat niemand me ziet. Gadverdamme zeg hier! Puisten uitknijpen en eten van je kindje eten *ril* De kleine van mijn vriendin had ooit een dropje in d'r mond wat ze niet hoefde en ze spuugde het uit en gaf het aan moeders en die at het op. Wat ik ook echt vies vind is ruiken aan je baby's achterste om te weten of ie een andere luier aan moet. Dat doen dan veel moeders ook nog in gezelschap
haha dat doe ik ook, en niet alleen bij mijn eigen dochter hoor Ik werk op een kdv en als het daar op de groep stinkt, dan ga ik alle kontjes af hoor hahahahahahaha
Of het echt vies is weet ik niet, maar ik vind was zo lekker ruiken. En dus altijd als ik de was afhaal dan ruik ik eraan. Ook als ik de onderbroeken van manlief van de lijn haal Als de was buiten hangt herhaal ik zo'n mantra in m'n hoofd "niet ruiken, niet ruiken, niet ruiken"
Haha geweldig topic. Wij doen ook scheten laten om wie het hardste stinkt. Of ik kruip in bed tegen de billen van mijn man, en laat dan een scheet. Dat trilt zo lekker. Hij doet het andersom trouwens ook.. En mijn man doet vaak, als hij een scheet heeft gelaten, de lucht omhoog scheppen, om te ruiken of het erg stinkt..