jou vieze dingen/gewoontes

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

Ooh dat doet mijn man ook bij de hond, walgelijk!!

2. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    Hahahha. Ik doe het ook bij alle kindjes. Enbik ben nog geen eens moeder.
    Wel op een kdv gewerkt. En bij nichtjes en neefjes

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ja, ik ben ook een puistenknijper! :D Ik kan er echt helemaal in op gaan... Ik schaam me er wel een beetje voor, maar ik kan gewoon genieten van zo'n knappend besje op mijn vriend zijn rug.... :)

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

jegggggggggggggg

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vroeger vond ik het trouwens heerlijk om mee-eters uit te knijpen. Het is haast jammer dat ik die niet meer heb ;)

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hahahaha ooh TE grappig :D Zoooo herkenbaar!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh echt ik vind het bijna ( lees met een knipoog) nog beter als een orgasme :):D:p

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Doel bereikt, je man voor je laten lopen, zonder het ook maar te vragen haha.

Ik deed zoiets ook bij de hond van mijn ouders. Die had altijd last van oogsnotjes, die haalde ik dan weg en liet hem ze zelf opeten. Pas na een paar jaar kwam mijn moeder erachter en walgend keek ze me aan, tot ik haar er dus een week later ook op betrapte. "Is toch wel makkelijk" zei ze :cool:

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik voer mijn vriend ook altijd veel varkensvlees, krijgt ie veel puisten van. En dan 1 a 2 keer per week pluis ik dan zn rug uit.. Voor mij hét moment van de dag, vriend denkt er anders over.

Verder ben ik een getalenteerd neuspeuteraar.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    whahaha t is toch wel makkelijk! whahahahaha..

ieeeeeeeeeeeeuuuuw puistjes uitknijpen bij andere das pas goor hahaha

11. knap

knap Niet meer actief

Ben ook een puisten knijper. Ach ja elke gek zijn gebrek. Poep lucht van de kinderen toen ja wel hoor ging ze ook eerst even met mijn neus inspecteren. Voor dat ik moeder werd vond ik dat ook jak.
    Haal ook zo snotjes bij de kinderen weg hoor geen problemen mee. Ijsje van kind daarna op eten met kwijl geen problemen mee het zijn mijn eigen vlees en bloed mijn kinderen dan. Hihii.

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    T meeste is heel normaal hoor.. Maar sommige dingen in dit topic toch echt niet hoor hahaha

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    toen we nog samenwoonden heb ik m,n vriend beschuldigd dat hij bruintjes in z,n onderbroek had, die had ik stiekem gemaakt met druppels koffie erin te doen. vriend over de zeik haha en ik giere lache brulle, ach die goeie oude tijd.

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja hahaaha dat doe ik ook ..als ik niet snel genoeg de billendoekjes van de kids gevonden heb!

Wij hebben ook 2 mopsjes!

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja je moet toch de dader opsporen hoor;):D

Ik snuffel ook altijd, ga niet helemaal mijn zoontje uit de kleren halen om erachter te komen dat het toch niet zo was, en dat die draaikont met veel pijn en moeite weer aankleden ;):D

Nope er moet gesnuffeld worden, en ja ook en public, wist niet dat dat erg was eigenlijk:):)

Deel Deze Pagina