Hahahha. Ik doe het ook bij alle kindjes. Enbik ben nog geen eens moeder. Wel op een kdv gewerkt. En bij nichtjes en neefjes
Ja, ik ben ook een puistenknijper! Ik kan er echt helemaal in op gaan... Ik schaam me er wel een beetje voor, maar ik kan gewoon genieten van zo'n knappend besje op mijn vriend zijn rug....
Vroeger vond ik het trouwens heerlijk om mee-eters uit te knijpen. Het is haast jammer dat ik die niet meer heb
Doel bereikt, je man voor je laten lopen, zonder het ook maar te vragen haha. Ik deed zoiets ook bij de hond van mijn ouders. Die had altijd last van oogsnotjes, die haalde ik dan weg en liet hem ze zelf opeten. Pas na een paar jaar kwam mijn moeder erachter en walgend keek ze me aan, tot ik haar er dus een week later ook op betrapte. "Is toch wel makkelijk" zei ze
Ik voer mijn vriend ook altijd veel varkensvlees, krijgt ie veel puisten van. En dan 1 a 2 keer per week pluis ik dan zn rug uit.. Voor mij hét moment van de dag, vriend denkt er anders over. Verder ben ik een getalenteerd neuspeuteraar.
whahaha t is toch wel makkelijk! whahahahaha.. ieeeeeeeeeeeeuuuuw puistjes uitknijpen bij andere das pas goor hahaha
Ben ook een puisten knijper. Ach ja elke gek zijn gebrek. Poep lucht van de kinderen toen ja wel hoor ging ze ook eerst even met mijn neus inspecteren. Voor dat ik moeder werd vond ik dat ook jak. Haal ook zo snotjes bij de kinderen weg hoor geen problemen mee. Ijsje van kind daarna op eten met kwijl geen problemen mee het zijn mijn eigen vlees en bloed mijn kinderen dan. Hihii.
toen we nog samenwoonden heb ik m,n vriend beschuldigd dat hij bruintjes in z,n onderbroek had, die had ik stiekem gemaakt met druppels koffie erin te doen. vriend over de zeik haha en ik giere lache brulle, ach die goeie oude tijd.
Ja hahaaha dat doe ik ook ..als ik niet snel genoeg de billendoekjes van de kids gevonden heb! Wij hebben ook 2 mopsjes!
Ja je moet toch de dader opsporen hoor Ik snuffel ook altijd, ga niet helemaal mijn zoontje uit de kleren halen om erachter te komen dat het toch niet zo was, en dat die draaikont met veel pijn en moeite weer aankleden Nope er moet gesnuffeld worden, en ja ook en public, wist niet dat dat erg was eigenlijk