Ik pak ook dingen in plastic in! Maar volgens mij zie ik bij jou ook de flesjes in plastic staan? Die zitten hier nog veilig in de doos. Mijn maxi cosi zit plastic omheen, de kinderwagen staat in elkaar met plastic eromheen en ik wil alle spulletjes (hydrofieldoeken etc) pas op het allerlaatste moment uitpakken en uitwassen omdat ik het anders ook weer in moet pakken. edit; en ik heb iets met de adressen voor de geboortekaartjes.. Ik ben al een paar weken als een idioot aan iedereen zijn adres aan het vragen, heb ze allemaal op aparte notitiebriefjes geschreven en heb er speciaal een nieuw adressenboek voor aangeschaft waar ze ook nog eens allemaal instaan.
alles opruimen. Heb zelfs alle kastjes en kleding opnieuw ingeruimd, want het kan toch niet zo zijn dat kleding niet op kleur ligt..... Voorraad inslaan, want als er iets gebeurt moet mijn man wel kunnen eten. Heb ook voor een week kant en klaar eten in vriezer. elke dag op de babykamer snuffelen, dingen anders leggen. En ik herken ook het controleren van de vluchttas, terwijl er ook hier gewoon een lijstje bovenop ligt....
Ja nu weet ik weer waar ik 'last' van had toen ik zwanger was van mijn zoontje.... Ik verkocht ALLES op marktplaats wat we niet meer gebruikte...Men wat een kleding heb ik toen verkocht van mijzelf... Dit keer gelukkig niet want dan had ik nu geen kleren meer na de bevalling!
Eindelijk een partner in crime.. Ik had eerst ook de flesjes in hun doosje maar nadat ik ze had uitgekookt moest er natuurlijk iets van doorzichtig plastic omheen... Ik heb alles pas 2 weken geleden gewassen trouwens en heb toch de spuugdoekjes ook in plastic gelegt omdat die op de commode en niet in de kast heb liggen.. haha..
ik had met me vorige zwangerschap dat ik teveel boodschappen deed. toen ik was bevallen trok me kraamverzorgster de kast open en heeft heel hard gelachen. ik had 8 pakken muisjes 16 pakken beschuit en 25!! pakken senseo toen is ze gestopt met tellen haha ik vond t eigenlijk wel makkelijk dus doe t nu weer denk ik
Wat een leuke obsessies! En dat in plasic verpakken is hartstikke handig, ga ik onthouden voor straks!
Maar als jij nou over een aantal weekjes bevallen bent, dan heb je dat plastic natuurlijk niet meer nodig... Ik heb nog een week of 16 te gaan.. *hint*
Ik heb dus een heel erg stoffig huisje, haha.. Ik moet echt elke dag even een lapje overal overheen halen. Komt misschien omdat ik aan zee woon, geen idee?!