Jouw 1e zwangerschapssymptomen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Happy1234, Apr 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

Jun 8, 2014
    688
    0
    16
    Female
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hallo Dames,

Wat waren jullie eerste zwangerschapssymptomen???

en zijn er meiden die in de eerste instantie dachten dat ze ongesteld zouden worden en alsnog positief hebben getest???

Lijkt me leuk om hierover te lezen :)

Alvast bedankt!!!

2. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Ik moest het weekend ongesteld worden, en ik dacht 'ik wacht het weekend nog rustig af, en ga maandag testen'. Ik voelde toen dat mijn borsten erg gespannen waren, en toen wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was.

3. EmyL

EmyL Actief lid

Feb 4, 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik had steeds een vreemd gevoel in mijn buik en was wat prikkelbaarder.. maar ik dacht dat ik me zoals eerdere rondes weer vanalles in mijn hoofd haalde, dus niet zoals altijd bij 10 dpo al getest.. had ik dinsdag gewoon een knaltest!!

4. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Gespannen borsten en hele pijnlijke tepels. Veel zin in eten en zoetigheid. Op nod en dagen later soort menstruatiepijn.

5. Arr

Arr Actief lid

Aug 24, 2012
    249
    3
    18
    Ik had nergens last van. Kon dus niet zwanger zijn voor mijn gevoel. En jawel hoor, toch raak! Ik heb de hele zwangerschap geen last gehad van iets.

6. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ja dacht echt ongesteld te worden. Met precies dezelfde buik krampen een dag van te voren. Heb die avond ook gedronken (verjaardag) omdat ik wist dat het niet gelukt was. Twee dagen later toch posi test in m'n handen. Achteraf smaakte de borrel me niet echt goed.

7. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    braken:D

8. LPMS

LPMS Actief lid

Oct 28, 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had de maand ervoor een vroege miskraam gehad, dus ik had noooooit verwacht dat ik de ronde daarna gelijk weer zwanger zal worden!
    ik had dan ook echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden, totdat ik een knaltest in mijn handen had! daarna nog wel veel menstruatie krampen gehad wat me erg ongerust maakte, maar dat schijnt er allemaal bij te horen :)

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

Apr 25, 2015
    1,534
    107
    63
    Met de innesteling pijn in mijn onderbuik (dat wist ik achteraf, op dat moment niet), daarna erg gevoelige borsten en pijnlijke tepels. Dat was een dag voor NOD opeens weer weg. Het was toen pas ronde 1, dus ik had niet echt verwacht dat ik een paar dagen later alsnog een positieve test in handen had. En daarna de gehele zwangerschap misselijk geweest. Heel fijn pffff. Voordeel was dan wel weer dat ik aan het eind van de zwangerschap nog geen grammetje was aangekomen

10. deezz

deezz Actief lid

Nov 30, 2014
    220
    1
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ik had een sterk gevoel dst ik zwanger zou kunnen zijn. Geen idee hoe dat kwam. Op NOD getest en ja hoor. Hardstikke zwanger. Nu inmiddels alweer 10 weken zwanger. Heb geen last van misselijkheid. Wel van pijnlijke borsten

11. MFI

MFI Lid

Apr 25, 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steken in mijn liezen..

12. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

May 5, 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige rondes had ik allerlei symptomen maar was niet raak. Deze keer geen symptomen en nu wel raak. Had/heb wel wat meer honger en was/ben wel wat vaker moe. Maar dat kon door van alles komen dacht ik hahaha

13. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

Dec 28, 2010
    109
    0
    16
    Bij mijn eerste moest ik opeens heel vaak plassen (voor ik had getest) en daarna werd ik moe, moe, moe, misselijk, alles stonk en emotioneel. Bij mijn tweede heb ik niets gevoeld, ik heb zelfs getwijfeld of ik echt zwanger was. Zat toen heel gespannen bij de verloskundige bij de eerste echo: O, ik ben écht zwanger! :D

14. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

Jan 16, 2015
    820
    168
    43
    Female
    vermoeidheid.... ik kan de hele dag door slapen!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Bij mij smaakte de koffie achteraf al dagen niet lekker. Omdat ik wel ongesteldheidsgevoel in mijn buik had, heb ik de link ook niet gelegd (had net nog een flinke aanbieding met maandverband ingeslagen). Toen de dag dat ik ongesteld moest worden ineens een brommer voorbij kwam en ik die uitlaatgassen zo sterk rook, begon ik een vermoeden te krijgen. Ook omdat ik altijd de klok erop gelijk kon zetten dat ik halverwege de ochtend ongesteld werd (en dat 's middags nog niet was).

16. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,792
    18,980
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Menstruatiekrampen alsof ik ongesteld moet worden, maar dan niet ongesteld worden.
    Boeren laten
    Geen chocola meer lusten

Dat heb ik rond nod. Later komt daar vermoeidheid en (lichte) misselijkheid bij. Ik geloof dat ik inmiddels wel zonder test zou weten wanneer ik zwanger ben, mij lijf reageerde 4x precies hetzelfde. Laatste keer heb ik eigenlijk vooral getest voor mijn man, haha.

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Moe moe en moe. Verder al een week voor de NOD pijnlijke borsten. En vlak voor de eerste positieve test rook ik veel meer

18. dptje

dptje Bekend lid

Apr 2, 2013
    538
    2
    0
    begeleidster in de gehandicaptenzorg
    Overijssel
    Wij zaten in de mmm, iui behandeling gehad ( in eigen wicyclus) wist dus precies wanneer mijn eisprong en bevruchting is geweest.
    Ik had nachtdienst en voelde me plots niet lekke..
    Dag erop koorts gehad, maar echt paar uurtjes..
    Had enorme zere borsten, niet alleen tepel masr tepel maar echt hele borst, zere onderrug, hoofdpijn,humeurig... Mocht eigenlijk 25-4 pas testen, 23-4 al testje gewaagd, knal test! Kruisje binnen minuut aanwezig
    Uiteindelijk 25-4 nog test gedaan, het kruisje verscheen binnen 10 sec.

Verder nog wel last van de kwaaltjes die ik beschreef, maar ben er nog nooit zo blij mee geweest :)

19. Reeva

Reeva Actief lid

Jan 13, 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    HEEL prikkelbaar ;)

20. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

Mar 21, 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Honger, en het gevoel dat ik ongesteld moest worden.
    Verder nergenst last van tot week 6 begon, het is nu op en af met misselijkheid en overgeven!
    Dat is iets wat ik niet echt had zien aangekomen... Dat ziek zijn is enorm klote!

Share This Page