Jouw 1e zwangerschapssymptomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1234, 25 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben 3x zwanger geraakt. Alle keren merkte ik al een week voor NOD dat ik begon te kokhalzen bij koffie of bij vieze dingen op mn werk ( Verpleging, dus poep, stinkgeurtjes, bloed ) en pijnlijke borsten. Maar zodra ik 's ochtends half over mn nek ging was dat wel een aanwijzing voor ons!

2. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Wow wat veel en verschillende reacties!
    Wat ik vaak lees is vermoeidheid. Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden en had ik bijna alle symptomen van zwanger zijn ;) maar goed die lijken ook erg op onze menstruatie symptomen.

Soms lijkt het wel alsof mijn eigen lichaam mij voor de gek houdt.Toen ik vandaag opstond had ik zo last van mijn borsten niet normaal ook nooit gehad ook was ik zo misselijk en ben de hele dag moe. Helaas is het door het bloeden het tegendeel bewezen!

Voor diegene die zwanger zijn een hele fijne zwangerschap toewenst geniet ervan!!

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.152
    3.027
    113
    Nederland
    Lage rugpijn, iets gevoelige borsten/tepels en gevoel van ongesteld worden.

4. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mijn zwangerschap 5 jaar geleden weet ik alleen nog dat ik heeeel veel moest plassen en erg moe was.
    verder heel sterk het "ik ben zwanger" gevoel. Voor het eerst toen dat ik dat had en we waren al ruim 2 jaar bezig met zwanger worden dus dat zei wel wat ;)

Met mijn vm van 2 maanden geleden had ik eigenlijk dezelfde symptomen op het ik ben zwanger gevoel na.

Borsten hebben bij mij pas na een week of 5 a 6 pijn gedaan en misselijk ben ik de gehele zwangerschap niet geweest 5 jaar geleden.

5. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 1 (dacht) ik heeeeel veel sympthome te hebben maar werd ongesteld
    Ronde 2 andere krampen als anders en pijnlijke borsten maar werd ongesteld
    Ronde 3 niks aparts ik was zwanger hahahahah dus ik geloof niet meer z in sympthome ik denk dat je ze gaat voelen omdat je het zo graag wil

6. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik had 5dpo enorme steken in lies en veeg bloed.. Dagen erna bruinverlies.. Was een dag belachelijk chagrijnig tegen mijn leerlingen :D en toen ik 9dpo last van onderrug kreeg, maar testje gedaan (normaal nooit last van nl).. Positief!:)
    Nu kotsmisselijk en enorm moe hihi..

7. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Voor nod of rond nOD?? Ik heb het namelijk ook en moet volgende pas mijn NOD verwachten....

8. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Paar dagen voor NOD kreeg ik het gevoel ongesteld te gaan worden. Echt menstruatie buikpijn zoals ik dat normaal ook heb. Na 5 dagen was ik nog steeds niet ongesteld en heb ik er toch maar een testje tegenaan gegooid (toen was ik dus 3 dagen overtijd) en die was knalpositief!

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Bij mijn eerste kindje, enorm zweten 's nachts en onrustig slapen.
    Bij deze zwangerschap mijn borsten die heel erg pijn deden.

10. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Een vreemd gevoel. Moeilijk uit te leggen. Waren helemaal niet bezig en slikte gewoon de pil.
    Gelijk gestopt en 2 dagen later positief getest

11. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    de deo van mijn man stonk met zoals zure salade en dat was het eigenlijk in het begin. was toen 5 of 6 weken ofzo.

12. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Bij de eerste erg gevoelige tepels, deden gewoon pijn. Verder niet heel veel bijzonders....dacht eerdere rondjes meer te voelen dan die ronde dat 't raak was. Erg BI gehad nasleep van een jaar, nu weer pijn rond mijn stuit...ben bang dat dit mijn eerste symptoom is deze keer.:(:(:( O en een echt vieze smaak in mijn mond die niet weg te poetsen is.

Maar dit is mijn eerste ronde en cyclus is nog onbekend dus wie weet beeld ik het me allemaal in en heb ik last van mijn bekken omdat mijn hormoonwinkel weer in gang gezet is door het stoppen met de pil. We zullen zien.

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

#33 Drieka, 1 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2015
    Aangezien wij al in ronde 15 zaten hadden we beiden de hoop een beetje opgegeven.
    Ook deze ronde had ik weer nergens last van, ik moest 18 Juli ongesteld worden, ik deed ovulatietesten en was altijd stipt 14 dagen later ongesteld en toen ineens niet maar dacht er niet teveel bij na totdat mijn man zondag 20 Juli vroeg of ik al ongesteld was.
    Hij pushte me een beetje om een zwangerschapstest te doen, ik had er geen vertrouwen in maar deed er toch maar een om van zijn gezeur af te zijn ;)

Ik keek na 2 minuten en was wit dus gooide hem weg, mijn man gepikeerd de test uit de prullenbak gevist want de tijd om af te lezen was tussen de 5 en 10 minuten, ondertussen zat ik in de achtertuin een peukje te roken :D
    Komt mijn man naar buiten met een glimlach van oor tot oor, ik weet nog dat ik zei 'Wat zit jij stom te grijnzen?'
    Mijn man laat me de test zien en jawel hoor, 2 streepjes!!
    Ik heb direct nog 2 testen gedaan en een CB test erachter aan, tja, toch echt zwanger :D
    Natuurlijk direct gestopt met roken en ondertussen alweer 7 weken geleden bevallen.

Ik had dus totaal geen symptomen, die begonnen pas rond de 6 weken.

14. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Paar dagen voor de nod gevoelige borsten. Maar was net gestopt met de pil dus dacht dat dat het was. Op nod last onder in de rug. Was al helemaal blij dat ik van mezelf ongesteld ging worden. Ook wat menstruatiekramp. Volgende dag nog niks en deed voor de lol een testje (paar andere meiden in topic waar ik zat gingen ook testen en was toch mijn nod en ik dacht, ik doe ook gezellig mee). Ondertussen zat ik me te bedenken welke wijn ik vanavond open zou maken.
    Dat wijntje heb ik nooit gedronken....

Dagen erna gevoel griep te hebben, eten niet lekker vinden, wat misselijk, etc.

15. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Herkend iemand deze symptomen? Ik ben nu 7dpo.

Altijd heb ik slijmverlies, alleen deze ronde niet!

Borsten doen voor het eerst geen pijn

Bij het niezen doet het pijn onderin mijn buik

Ik ga af en aan naar de wc, terwijl ik echt niet veel drink.

ik lig nu al 2 nachten wakker en kom gewoon niet meer in slaap.

5DPO had ik een enorme pijnscheut thv baarmoeder midden in de nacht en dit duurde 20 sec. Ik werd die ochtend ook wakker met lichte menstruatie krampjes, die nu op 7 dpo nog steeds niet zijn gestopt

Ik ben meestal een druktemaker en niet stil te krijgen en nu lig ik om 19:00 al plat op de bank en val ik bijna in slaap.

Gister 2x maagzuur met dat alles naar boven komt.. blehhh.

Jeuk op mijn venusheuvel.

Ik at vandaag komkommer die ik meestal lekker vind en nu vond alleen ik hem super zuur.

Herkend iemand deze symptomen?

Liefs,

16. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Alleen een Beetje misselijk.. Verder niets!
    Vorige keer erg pijnlijke borsten.

17. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Honger!! Hahaha!!! Een ijzersmaak, opeens meer (smerige dingen) ruiken, volle buik 's avonds. Alles telde op en toen een test gedaan; positief!

Deel Deze Pagina