Ben ik weer.... Vorige maand al een vaag positieve test maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Nu al drie weken lang aan het bloeden en vorige week een kuurtje primolut gehad. Na 2 dagen moest het bloeden stoppen maar dat is tot op vandaag nog niet zo. Vanmiddag naar de huisarts geweest. Dacht nog ff van te voren ik doe een testje voor de zekerheid. Vaag een tweede streep maar wel roze en duidelijk zichtbaar ( op de foto ietsje minder). Bij de huisarts geweest en ik moet prikken op hcg. Nu komt het .. Hoe betrouwbaar is dat nu? Na een bloeding van 3 weken lang was de test licht positief maar als het hcg ook positief uitslaat weet ik eigenlijk toch nog niks? Of het goed zit of niet? Hebben jullie ook zo iets wel is meegemaakt? Ben een beetje onzeker omdat ik niet waar ik nu aan toe ben.. Hoop heb ik eigenlijk weinig dat het goed zit, maar wil er denk ook niet aan geloven dat het wel goed zit... Veel liefs
Ik ga er vanuit dat je een goede hcg waarde hebt dat er toch iets zit. Waarschijnlijk krijg je dan een echo om te kijken. Mijn ex schoonzusje had een hematoom en bloedde aardig wat weken maar heeft een gezond dochtertje gekregen....dus er is van alles mogelijk. Succes meid.
Okay moet zeggen dat dat "hoopvol" klinkt... moet het idd gewoon afwachten en zal waarschijnlijk doorgestuurd worden voor een echo dan maar ben zo nieuwsgierig ook omdat ik het niet verwacht had
vanmorgen getest met de digitale van clear blue. Die was negatief... wel bloed wezen prikken daar krijg ik vandaag de uitslag van. Ik snap er helemaal niks van maar hoop in elk geval op een verwijzing naar de gyn. want dit schiet allemaal niet op zo Ook zal ik niet meer testen met de 2v5 want dit is nu de tweede keer dat hij positief uitslaat en ik snap er niks van