Jouw 2014

Discussie in 'De lounge' gestart door ButterflyNova, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het eind van 2014 komt snel in zicht. Een mooi moment om voor jezelf terug te blikken op het afgelopen jaar.

Wat was 2014 voor een jaar voor jou? Op wat voor moment of gebeurtenis van het afgelopen jaar kijk je positief of juist negatief terug?

Welke keuze heb je dit jaar gemaakt die goed voor je was? Wie heeft een belangrijke rol voor je gespeeld dit jaar? Of, wie heb je dit jaar leren kennen waar je blij mee bent?

Kortom, hoe kijk jij terug op 2014?

2. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Een k*t. jaar!

Ben blij als hij voorbij is! Wel met een mooi einde maar hoppa op naar 2015!!!!!!

Keuze die ik gemaakt heb :

Om te gaan scheiden best choice ever!!!!
    Mijn moeder,vader,kindjes, nieuwe vriend hebben een grote rol gespeeld dit jaar.
    En mijn nieuwe vriend leren kennen was het mooiste van dit jaar!

3. Koon

Koon Niet meer actief

Hier ook, geen goed jaar.
    Veel moeilijke momenten gehad en dierbaren verloren.
    2015 wordt hopelijk beter, daar gaan we ons best voor doen in ieder geval.
    Er zijn afgelopen jaar ook veel mooie momenten geweest, die koesteren we zeker.

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Een jaar waarin ons kleine meisje een grote stap deed in de grote wereld, (naar de bassischool)
    Een jaar waarin ons mannetje de wereld steeds meer leerde/leert kennen,
    Een jaar waarin we keuzes hebben gemaakt die uiteindelijk goed voor ons uitgepakt hebben,
    Een jaar waarin we hebben geleerd wie er echte vrienden zijn en wie niet.
    En een jaar met Verdriet maar ook met veel geluk,
    En een jaar waarin ik nu aan het eind besef dat zolang je weet dat je gezin bij je is je een hoop kunt overwinnen, de diepste dalen Door kunt gaan en op de hoge toppen kunt genieten,

Dit jaar hebben we ook geleerd dat er niet alleen maar negatieve mensen zijn maar dat er ook mensen zijn die aan een ander denken, en die les neem ik mee naar volgend jaar en ik hoop volgend jaar hetzelfe te kunnen doen als wat die mensen voor ons gedaan hebben.

5. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik dacht dat 2014 ons jaar zou worden.
    Geregistreerd partnerschap aangaan met mijn grote liefde
    De geboorte van ons meisje in februari
    En toen ging het in mei mis, mijn zus overleed met haar ongeboren kindje toen een vrachtwachen op haar auto in reed in de file.
    Sindsdien is mijn jaar verdrietig, donker en somber, met als lichtpuntje mijn meisje.
    Hard werkend aan mijn verdriet en pnd heb ik het eerste revalidatie traject afgerond en start in half januari de tweede.
    Ik hoop dat in 2015 de donderwolken weer een beetje wegtrekken en de zo'n weer een beetje gaat schijnen.

6. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Een mooi jaar:

Samen gaan wonen met mijn vriend.
    Besloten om te stoppen met de pil en voor een kindje te gaan.
    Al snel zwanger geraakt.
    Ten huwelijk gevraagd.
    In ondertrouw gegaan (vandaag).

7. tuc

tuc Niet meer actief

Prima jaar eigenlijk geen echte hoogte of dieptepunten...gewoon zn gangetje en daar ben ik al erg blij mee.

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Het allermooiste moment van 2014, de geboorte van onze dochter. Inmiddels is ze alweer 7 maanden en ze is zo ontzettend lief en leuk. Echt een heerlijk grietje. Onze zoon is ook helemaal weg van zijn kleine zusje. Ze zijn heel lief voor elkaar en hij is geen moment jaloers oid geweest.

Helaas ook afscheid moeten nemen van een goede vriend van mijn man. Hij is zelf uit het leven gestapt en dat kwam echt als donderslag bij heldere hemel. We missen hem nog steeds heel erg.

We hebben vlak voor mijn verlof eindigde een ander huis gevonden, alles geschilderd en hup alles verhuisd. Dus dat was wel even pittig. Maar we wonen er heerlijk! Lekkere tuin voor de kindjes, genoeg slaapkamers. Niks te klagen.

Het gaat goed met onze bedrijven.
    Met mijn werk gaat het goed.
    Onze ouders, broers en zus zijn er allemaal nog en gelukkig allemaal gezond.

2014 was heel mooi, soms heel zwaar en verdrietig, maar we zijn er allemaal nog en we hebben elkaar. Op naar 2015!

9. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

2014 is een mooi jaar geworden voor mij.
    Na heel lang proberen en veel teleurstellingen, heb ik in mei een positieve zwangerschapstest in handen gehad!
    En nu wachten totdat het kindje eraan komt.
    Ook ben ik heel erg blij dat mijn zusje en haar vriend dit jaar hun 2 kamer appartement hebben verkocht en een heel mooi eengezinswoning hebben gekocht.

10. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    HEt leven is niet altijd even makkelijk geweest 2014. Maar ook wel een een gelukkig jaar.

Minpunten waren toch wel de MH-17 en alle drukte die dat op werk met zich mee bracht.
    Niet voor mezelf maar wel voor mijn collega's, waar ik niet bij was omdat ik met spoed werd overgeplaatst wegens personeelstekort en ik alles van afstand heb moeten gadeslaan, mijn collega's bijna ten onder heb zien gaan, maar ook enorm gegroeid zijn in hun kunnen.

Verder gedurende mijn overplaatsing een nieuwe fijne collega heb leren kennen die echt een vriendin aan eht worden is van mij.

En het hoogtepunt, dat ik zwanger bleek. Na het 4 jaar geleden opgegeven te hebben, ons leven op 2 personen te hebben ingericht komt er in feb een kleine. We zijn helemaal gelukkig.

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Een goed jaar! Getrouwd met de liefde van mijn leven!
    Verder zoals altijd wel mindere dingen maar ook veel leuke dingen.
    Alles gaat op dit moment goed en wordt alleen maar beter! Op naar 2015

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Voor mij was 2014 een echte rollercoaster jaar.
    Met veel ups and downs,maar waarbij voor mij de downs nu het zwaarste mee wegen.

- Veel onderzoeken gehad om achter te komen waarom onze zoontje (ondanks logopedie) achterbleef met praten.
    - De vermoeden dat onze zoontje mogelijk autistisch is.
    - Onze zoontje die zijn voet tussen de spaken kreeg en gips om moest.
    - Onze zoontje die op zijn voortand viel en waarvan zijn tand getrokken moest worden.
    - Het jaar waarin ik haast elke dag pijn aan mijn rug/schouders/armen heb,hoofdpijn en continu moe.
    - Het jaar waarin wij te horen kregen dat mijn sm kanker in haar neus heeft/had en ook nog in de speekselklier (gelukkig zijn de prognosse's goed,maar was eerst wel flink schrikken)
    - Het jaar waarin er heel veel problemen bij mijn ouders en mijn broer waren.
    - En het jaar waar ik 3 weken terug oor het eerst een auto ongeluk heb gehad,auto toto loss.

De up's:
    - De keuze die wij voor onze zootje hebben gemaakt,hem na een opd te laten gaan oor 3 hele dagen in de week.
    Hij gaat flink vooruit.
    - De eerste stap die ik heb gezet voor een borstverkleining.
    - Onze eerste echte vakantie met 'n drietjes.

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn 2014 was in 1 woord bitterzoet...

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Niet echt een topjaar. Veel gezondheidsproblemen in de familie (waarop randje leven en dood) en weer niet zwanger geworden dit jaar. (net als in 2013 en 2012) Maar er zijn altijd mensen die het erger hebben. Ik zet gewoon in op 2015 :)

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    2014 was pittig maar ook veel leuke/gezellige tijden.

De wens en het traject voor een wondertje van ons samen.
    3 vroege miskramen helaas :(
    Maar ondanks alles lieve mensen om ons heen.

Op naar 2015 hopen op dat wonder.

16. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een jaar met pieken en dalen; zoals eigenlijk elk jaar. Maar ik kijk terug op de mooie pieken en kijk vooruit naar de pieken in 2015.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pittig. 3 overlijdens zeer dichtbij gehad.
    Opgelicht door 'vrienden'.
    Maar een fantastische vakantie gehad, ik een mooie baan aangeboden gekregen. De jongste naar school. Mooie nieuwe keuken.
    Al met al was het goed, maar mijn man en ik krijgen het op dit moment wel even voor de kiezen 😔

18. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    2014: een jaar dat in het teken stond van IVF/PGD, en daarmee ook de ziekte van mijn man. De verrassing dat beide pogingen lukten, het verdriet om de miskraam en daarna het lange wachten op een menstruatie (ruim tien weken) en een nieuwe poging. Het geluk toen het weer raak was. De angst en onzekerheid om de prille zwangerschap en pas na 20 weken een beetje kunnen genieten. Een jaar van nieuwe vrienden maken en sommige oude niet meer terugkennen. Het hele jaar proberen rond te komen en uit de rode cijfers te blijven (aardig gelukt) en dan ook nog eens ontslag. Een vermoeiend en frustrerend jaar, ik heb het idee dat ik er amper iets van mee heb gekregen. Maar absoluut met een gouden randje, want gezegend met een zwangerschap waar ik niet eens op durfde te hopen. Op naar 2015!

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    We hebben niks te klagen.. Goed jaar gehad met weinig tegen slagen. Laat 2015 maar komen dat wordt hopelijk nog een veel mooier jaar voor ons 😃.

Ons zoontje wordt hopelijk grote broer, eind 2015 ga ik verder kijken naar een parttime baan en mijn man heeft eind 2015/begin 2016 een grotere kans om bij het uitzendbureau weg te gaan en in dienst te komen bij het bedrijf waar hij nu zit.
    We hebben er zin in!

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    hier net zo;)

Deel Deze Pagina