Wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte en hopelijk brengt 2015 jou meer mooie momenten en idd de zon!
Het jaar begon slecht voor mij: Steeds tegen een randje van depressiviteit aanzitten vanwege al sinds juli 2012 werkloos zijn en het uitblijven van een goede zwangerschap. Gelukkig steeds weten te voorkomen om het randje niet over te gaan waar ik heel dankbaar voor ben. Miskraam in mei Maar het eindigt super: Getrouwd met mijn grote liefde! Blijvend zwanger, eindelijk komt onze wens uit! Tijdelijke baan aangeboden gekregen + een hele mooie zzp-klus!
Ik vond het best wel een heftig jaar. Ten eerste moesten zowel mijn man als ik heel erg wennen aan onze nieuwe rol als ouders en ik als thuisblijfmoeder. Heeft een flinke poos geduurd voordat we weer wat balans hadden gevonden. Toen kreeg mijn man in april last van zijn longen, heeft daar een paar dagen voor in het ziekenhuis gelegen en er werd even de mogelijkheid geopperd dat het kwam door uitgezaaide kanker. Bleek het uiteindelijk niet te zijn, maar ik heb daar behoorlijk veel stress van gehad, terwijl mijn man dat niet kon begrijpen en heel laconiek was. Dit dreef ons wel weer enigzins uit elkaar op dat moment, omdat er over en weer weinig begrip was voor de manier waarop we met dit soort dingen omgaan. Dan nog de heftigheid van mijn hormonen. Ontzwangeren, last van mijn eisprong, last van PMS.... Allemaal dingen die elke maand weer een bom onder onze relatie legden / leggen. Het is een heel pittig jaar geweest. Volgend jaar ga ik op zoek naar hulp voor de PMS klachten en hopelijk gaat het dan steeds beter.
Toen het 00.00 uur was en het was 2014 zei ik al dat het een rot jaar ging worden!! Dat begon al op 2 januari met een auto ongeluk daarna kregen we te horen dat ons zoontje een oogafwijking heeft (sinds pas weten we albinisme) toen viel mijn opa en was helemaal de kluts kwijt.. wat bleek, maagkanker met veel uitzaaiingen.. 2 maanden na het vallen rustig ingeslapen! 2 dagen voor Devano 1 jaar werd (hoogtepuntje) is mijn andere opa overleden.. (niet zon goed contact mee maar evengoed) toen hij gecremeerd werd, kregen we ook eindelijk de uitslag van alle onderzoeken bij mn zoontje! Hoogtepunten waren: overgeplaatst naar filiaal waar ik zo graag heen wou en een geweldige vakantie in Spanje (die bijna niet doorging door mn opa die 2 weken ervoor is gecremeerd op mn mans verjaardag) En mn geweldige kindjes natuurlijk!! Heeeeeel snel op naar 2015 en hopelijk een beter jaar voor ons!
hier een gewoon jaar het mooiste is toch wel de zwangerschap van ons 2e wondertje hopelijk word 2015 een prachtig jaar met straks 2 mooie kindjes
Een mooi jaar, Onze kleine man is geboren en zwanger van Nog een klein ukkie ♡ Maar, ook te horen gekregen dat onze dochter misschien een energie stofwisselings ziekte heeft 😔
Gelukkig is 2014 een mooi jaar geweest met wat kleine tegenslagen. De mooie momenten zijn toch wel dat ik 28 Mei getrouwd ben met mijn mannetje en dat we er 20 Juli achterkwamen zwanger te zijn en de zwangerschap gaat voorspoedig
Een mooi jaar na 2 hele slechte jaren. - onze kleine vent genezen van kanker - een werkelijk fantastische vakantie met ons gezin beleeft - onze oudste die langzaam haar trauma's te boven lijkt te raken mbt haar coach En gewoon heel veel mooie kleine geniet momenten die het een prachtig jaar hebben gemaakt
Een kutjaar. Man werkeloos geworden na 2 jaar ziekte door depressie. 14 jaar had hij er gewerkt! En tot op heden nog steeds geen werk en nog in dagtherapie. Daarnaast is mijn vader overleden een half jaar geleden aan kanker. Ik mis hem zo!
In 2014 werd mijn moeder weer de oude na een zware hartinfarct. Ik heb veel geleerd over gezonde voeding en eet praktisch suikervrij waardoor ik veel meer energie heb gekregen! We zijn naar een fijne buurt verhuisd en ik heb veel meer sch**t aan mijn angsten gekregen. Vorig jaar nog, was ik altijd maar bezig met aardig gevonden te worden. Plots is dat veranderd en ben zomaar assertief geworden en dat lucht op! 2014 was een prima jaar, ben klaar voor 2015 en hopelijk leer ik in dat jaar nog meer!
Een vreemd jaar: - schoonbroer al een jaar kankervrij - mijn eerste halve marathon gelopen - mijn zoontje is geboren - mijn vrouw is gestorven - heel goede vrienden/warme omgeving ontdekt Een jaar met hoge toppen en diepe dalen, maar ik ga zonder wrang gevoel 2015 in. Laat maar komen!
Mwoah,redelijk jaar. * verhuisd naar onze nieuwbouwwoning. * vriend een vast contract gekregen. * besloten om voor een 2e te gaan. - ons beide opa's ziek. (Longkanker, geen kans op genezing). - ik ga mijn opa dit jaar waarschijnlijk nog verliezen.
Mooi jaar met enkele minder mooie kanten: Mooi: - de geboorte van ons eerste kindje, onze prachtige en lieve zoon op 2 juni - het genieten van hem - vriend kreeg een vast contract - we zijn begonnen met zoeken naar een koophuis - heerlijk weekendje weggeweest in november met zijn drietjes Minder mooi: - moeder van mijn beste vriendin overleden - mijn eigen moeder in de bijstand gekomen, ondanks jarenlang solliciteren en geen een keer op gesprek mogen komen (61jr)
Op zich wel een goed jaar. In februari begonnen met mn masterstudie, vandaag laatste tentamen, alleen nog scriptie schrijven. Heerlijke vakantie gehad en leuke mensen leren kennen. We hebben de wens voor nog een kindje, spannende tijden dus. Mn hondje is helaas wel overleden dit jaar.
Omdat ik hier geen scheldwoorden mag gebruiken neem ik maar 'rot' Rot en mooi, rotrotrotrotrotrotrot getrouwd oh en ook nog rotrotrotrotrot. Da's best een treffende samenvatting, denk ik.
Mijn 2014 was een jaar met veel onzekerheid, angst en een paar hoogtepunten. Niets ging eigenlijk zoals verwacht of gepland. Dit jaar heb ik echt moeten leren te doen wat ik kan doen maar met de flow mee te gaan, lastig, echt een lessen- jaar. Voor volgend jaar hoop ik op kracht en meer stabiliteit en rust.
2014 is een heel bijzonder jaar. Ik ging het jaar in met het idee dat ik nog een halfjaartje zou werken en dan een nieuwe studie ging doen. Nooit verwacht dat ik zwanger zou raken, zou gaan trouwen en een kindje krijgen. Toch is dat allemaal gebeurd en ik weet al niet meer beter.
2014 is het jaar waarin ik de meeste emoties van mijn hele leven gevoeld heb. Het begon met de geboorte van onze dochter, ze is het meest geweldige wat ik dit jaar gekregen heb maar haar geboorte was tegelijkertijd het meest verschrikkelijke moment in mijn leven. Het ging slecht met haar, ze huilde niet en niemand kon mij vertellen of ze leefde. Dat moment vergeet ik nooit. Maar haar voor het eerst vasthouden is gewoon onbeschrijfbaar, vooral na zoiets. Verder helaas minder leuke dingen, veel ellende in de familie en een relatie die de nodige klappen te verwerken kreeg. Maargoed, we gaan ons best ervoor doen dat 2015 wordt overgenomen door allerlei positieve dingen!