Het is een hels jaar geweest waarin ik emotioneel op de bodem heb gezeten en daar af en toe nog zit. Mede door een PPD sinds de geboorte van mijn zoontje en later PTSS. Nu komen er wel steeds meer zonnestralen door, dus ik hoop dat 2015 weer een stuk lichter mag zijn...
Na een aantal zware jaren was ook 2014 nog een heftig jaar. We sluiten wel af met een lichtpuntje: ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Hopelijk dus in 2015 een nieuwe start en begin van betere tijden
Een jaar waarin ik de dood van mijn vader moest verwerken, het was mijn allerbeste vriend. Het jaar waarin ik al mijn familie ben kwijtgeraakt en het jaar waarin ik bijna het hele jaar thuis heb gezeten. Kreeg een PND en ik ben nog steeds bezig met daaruit komen. Een jaar waarin mijn man bijna 8 maanden in de ww heeft gezeten en het allemaal even op een houtje bijten was. Maar! Ook het jaar waarin mijn zoontje geboren werd, en het jaar waarin ik zwanger ben geworden van zijn broertje of zusje. Het jaar waarin mijn allerliefste nichtje is geboren (ookal mag ik haar niet vaak zien, ik zal er altijd voor haar zijn ) en waarin mijn man sinds 1 augustus een geweldige baan heeft. En vooral, het jaar waarin ik en mijn man elkaar een stuk beter hebben leren kennen door alle tegenslagen! Waardoor we nu nog beter weten wat we aan elkaar hebben
Dit. Alleen is de oudste nu echt naar school En we hebben gedacht mn schoonvader te verliezen maar het is echt een wonder, hij is er nog..
Ik kan een heel lang sentimenteel verhaal schrijven maar mijn zwangerschap en de geboorte van onze zoon zijn absoluut het mooiste wat we ooit hebben meegemaakt. Alle, gelukkig kleine, tegenslagen die er dit jaar geweest zijn vallen spontaan in het niet.
2014, het jaar waarin ik wel durf te stellen dat we de balans weer terugvonden in ons gezin. We trokken in februari in ons koophuis waar we kei trots op zijn, mijn man kreeg een mooie promotie op zijn werk, onze dochter doet het super goed (boven verwachting van alle artsen!) en het jaar waarin onze droom toch werkelijkheid is geworden, na een miskraam in januari en nog een in mei bleek ik in september zwanger te zijn! onze dochter wordt in mei 2015 grote zus van een klein zusje! Er waren ook heus wel mindere dingen in 2014 maar ik kies ervoor om me te focussen op het positieve, we hopen dat 2015 ook veel moois zal brengen! Voor jullie allemaal hoop ik dat
Eenzaam (wel gelukkig onze twee meisjes bij me). Man kan nog steeds geen goede baan hier in Portugal vinden, dus zit nog steeds in Duitsland. Hier twee meisjes die hun papa maar om de twee maanden een aantal dagen zien. En ik die geen passende baan binnen de schooltijden kan vinden. Hopelijk aankomend jaar voor ons meer opties hier.
Dit jaar was een jaar met up's en downs. Mooie en bijzondere momenten. - in maart na 12 maanden zonder AC eindelijk zwanger! - geboorte van onze zoon. - onze dochter is zindelijk geworden, wij zijn zo trots op haar. - partner is begonnen met een opleiding. - schijnheilige mensen uit mijn leven gewist (had ik veel eerder moeten doen!) - in 6 weken tijd 13 kilo kwijt , ben trots op mezelf! Nog maar 7 te gaan voor mijn minimale streefgewicht! Helaas ook een paar down's. - tante overleden aan kanker. Op de dag dat zij stierf vertelde zij pas tegen mijn oom dat zij al een half jaar vocht tegen de ziekte. - met kerst is het 2 jaar terug dat ik zwanger was van een sterretje, ookal is dit al 2 jaar terug. Elk jaar komt die speciale datum terug en blijft het lastig - half jaar met pijn rondgelopen, bekkeninstabiliteit.
Begin van het jaar was heel onzeker, voor de 5de keer zwanger en dit keer ging alles gelukkig goed. Hebben een prachtige dochter gekregen! Ben 7weken voor mijn bevallig voor de 3e keer tante geworden. En heb te horen gekregen dat ik voor de 4de keer tante ga worden Hopelijk word 2015 ook een heel mooi jaar!
Kan helaas niet teveel kwijt i.v.m. herkeninning maar over het algemeen k*t. Echter wel beter dan 2013 dus hopen dat 2015 dan weer beter gaat worden dan 2014 Uiteraard ook een aantal positieve punten gehad zoals mijn relatie die vanuit een héél diep dal is uitgebloeid tot een hele sterke relatie en een hoop mooie momenten met de kleine.
Opzich best aardig. Geen dierbaren verloren, geen ziektes dichtbij, allebei nog steeds werk..Weinig te klagen
Hier wisselend.. - Mijn vader heeft op 1 juni van dit jaar een zwaar herseninfarct gehad en een licht hartinfarct. Door de artsen werd gedacht dat hij het niet zou redden maar gelukkig gaat het nu redelijk. Lichamelijk en motorisch heel goed, alleen het praten gaat minder.. Hierin veel beslissingen moeten nemen, mijn vader had op dat moment het een paar weken een nieuwe vriendin en ik ben enigst kind dus heb alle beslissingen moeten nemen. - Mijn man die zijn financiën niet helemaal op orde gehad maar mij dit niet had verteld om mij er niet mee te belasten.. Hierdoor werd het natuurlijk niet beter. Gelukkig nu wel duidelijke afspraken gemaakt en gelukkig kunnen we nog steeds goed praten. Maar dit heeft voor mij wel behoorlijke impact gehad. - Contract van mijn man liep af maar is voor zichzelf begonnen wat best goed loopt. - Nieuw concept op het werk waardoor veel fijne collega's ergens anders zijn gaan werken Maar ook onze mooie dochter die gezond is en het hartstikke goed doet. Dat we nog steeds heel gelukkig zijn met z'n drieën. Dat mij man echt heel erg zijn best voor zijn bedrijfje.
Het alleraller mooiste wat ik heb kunnen meemaken is dit jaar gebeurd. In januari een positieve test in onze handen na meer dan 2 jaar,zwangerschap was super en 30 september heeft onze zoon het leven zo mooi gemaakt en word alsmaar mooier. We hebben ook dieptepunten gehad maar die vallen hierbij in het niet.
2014, het jaar kon niet vreselijker beginnen met onze zoon die net doodgeboren was. Ik bleek al snel weer zwanger en dit jaar kon niet mooier eindigen met de geboorte van onze 2e zoon die gelukkig helemaal gezond en levend ter wereld is gekomen.
voor ons was het een "normaal" jaar, geen extreme up's maar ook absoluut geen extreme down's op 2 overledenen na op een veel te jonge leeftijd... hopelijk wordt 2015 een jaar met alleen maar up's!
2014 was het jaar waarin ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap doormaakte, die me bijna fataal werd. Het jaar waarin we besloten om de wens voor een derde kindje te laten varen. Toch was 2014 ook mooi en hebben we genoten van mooie momenten en van mijn mannen!
Mooi, omdat onze dochter is geboren, mijn zoontje drie is geworden! Zwaar, kennis is overleden en liet twee jonge kindjes na, goede vriend is uitbehandeld voor kanker en een hoop gedoe in de familie geweest....