Yep! Ik ken namelijk een Asli. En ondanks dat ik inmiddels weet dat je jouw naam achterstevoren moet lezen, zit dat beeld al in mijn hoofd
Van sommige weet ik het, maar op basis van de naam heb ik nooit echt ideeën haha. Bij @Asil ging ik er wel vanuit dat de naam omgedraaid was. Bij @Nina Sanders heb ik ook een Marly idee, maar puur door profielnaam en plaatje haha. Geen idee of het er in de buurt komt. Bij @Malbec dacht ik inderdaad nog veel lichter blond, maar ook puur door plaatje haha.
helaas heb inderdaad zo een rottige rotstem. En waar ik ook kom hoor ik “nou je hoeft niet te vragen waar je vandaan komt”
Ik kom uit Amsterdam. En ik praat ook zo... Ik zeg bijvoorbeeld wolleke ipv wolken en sson ipv zzzon, mellek ipv melk en ik kan er echt niks aan doen af en toe pesten ze me er ook mee op mn werk...
Oh maar dat doe ik ook, ik kom van oorsprong uit Den Helder. En mijn vriend is Rotterdammer en Die Hard fan van die club. Die zei letterlijk tegen mij in het begin als we hier (Rotterdam) over straat liepen "kun je niet zachter praten straks denken ze nog dat je uit Amsterdam komt" . no offense
Mij nooit vragen LOL. Ik kan op basis van foto's en al helemaal als ik ze zie wel vrij goed karakters inschatten. Maar uiterlijk op basis van tekst waag ik me echt niet aan
Hier in Brabant zeggen we ook wolleke en melluk. Ik vind het ook heel raar om iemand melk te horen zeggen, krijg het zelf ook mn bek niet uit
amsterdammers kunnen geen Z uitspreken, zeggen nooit een N op het einde van een woord en je voorbeeld van mellek klopt ook. Mijn oma is een echte Jordaneese en die vind dat ik netjes praat
Wat ik wel heb, is als een lid nar mijn idee niet aardig schrijft of bepaalde ‘nare’ trekken heeft, is dat diegene in mijn hoofd ook een chagrijnig gezicht heeft Begrijp me goed, dat dènk ik dan hè dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Beetje kenau idee