Jouw beste Marktplaats aankoop

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaJulia, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Onze eettafel (masief hout, op maat gemaakt, lekker groot en voor een prikkie gekocht :)).

2. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Onze beide baby kamers en mijn piano!!:D

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    boeken

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

kleding voor mijn dochters, laarzen, speelgoed, ben dr helemaal gek van!! nu nog even een hockeytas voor mijn oudste scoren binnekort...

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    image.jpg

Mijn 2 kleine vriendjes!

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Pfoe, al zoveel van marktplaats afgehaald :D

Ik zou toch zeggen de complete kinderkamer :).. En de box..
    Allebei voor een prikkie kunnen komen ophalen !

7. rums

rums Niet meer actief

Kinderwagen cameleon 2 en een mobiel voor boven de box van tiny love :D

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Onze inboedel voor onze woonkamer in ons nieuwe huis, helemaal compleet en in onze smaak en ook nog eens zo goed als nieuw (1 jaar in gebruik geweest) en met hele mooie kroonluchters en mooie kroonluchterskappen.....*in luvvvv*

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hmmm. Vooral kleine dingetjes!
    O.a. kleertjes.....:D
    +fietskar!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ons hondje en onze slaapkamer (265 euro voor een tweepersoonsbed + matras ongebruikt, 2 nachtkastjes en een schommelstoel).

11. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    De kinderkamer van de jongste. Supermooi en vrijwel nieuw voor maar 300 euro (was nieuw 1900 euro geweest)... En ben ontzettend blij met de Alice in Wonderland jurk van K3. Was echt nergens meer te vinden en heb hem op het laatst toch nog kunnen krijgen via MP. En hij was vermaakt omdat zij een lange dochter had. Maar hij is er alleen maar mooier op geworden en onze dochter is helemaal in love met haar jurk. Zo gaaf! :D

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Zo'n beetje de complete baby uitzet. Maar het mooiste vind ik de Celine wieg. Ik krijg zo veel complimenten over die wieg, echt een schot in de roos. Ik wilde 'm zo graag hebben, maar nieuw was te duur.

Daarnaast nog een Quinny Buzz helemaal compleet, een ronde Bopita box, een strandkast, een Tiny Love mobiel, een buikdrager, een Oilily luiertas, een Titanium baby swing (schommelstoeltje). Ik vergeet vast nog wat. Marktplaats is geweldig, ook om te verkopen!

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Een donker eiken dekenkist die ik helemaal heb geschuurd en met white wash heb gelakt. Nu in gebruik als salontafel en speelgoedkist.
    Babykamer meubels, box.
    Velgen voor de winterbanden.
    1 van mijn paarden. Onze hond die helaas in juli is overleden.

14. mijn elektrische fiets
    mijn laptop
    mijn tv kast

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Probeer heel vaak nieuwe of bijna nieuwe merkkleding (vooral van Lief!) via MP te scoren. Laatst een shirt (gloednieuw voor 5,- en een bodywarmer 1x gedragen voor 7,-).. En anders bijelkaar dus 60,-.. Dat voelt wel goed :D

16. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Vorig jaar m'n bakfiets welke bijna dagelijks gebruikt wordt. Echt maanden over getwijfeld maar nog geen seconde spijt van gehad. En nu voor de sinterklaas helemaal blij met een prachtig poppenhuis. Geheel ingericht met houten meubeltjes. Echt prachtig nog allemaal en voor maar € 20.
    O ja, ook m'n duowagen (easywalker duo) voor maar € 275 was ik erg blij mee

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Een lading Duplo voor mijn kleine vriend. Vanavond kreeg hij het eerste deel, de trein. Dat koppie van plezier was onbeschrijfelijk!

18. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Sinds we een kleine hebben, kijk ik best vaak op mp. We hebben op die manier al best veel geld bespaard.

- De Doomoo zitzak (was nog nieuw) voor de helft van de winkelprijs
    - Later nog een speelboog en wiebelding voor de Doomoo gekocht. ook beide zgan.
    - Stokke Tripp Trapp
    - Tiny Love muziekmobiel

Ik was gisteren op zoek naar een slee, maar kon het niet echt vinden. Maar vandaag zei m'n moeder dat we die van hun krijgen met kerst.
    En ik zoek ook nog een dekenkist, liefst een opknapper.

19. minon

minon Niet meer actief

Onze meubels. Een groot dressoir met geslepen spiegel, salontafel, tv kast en bijzettafel bin elkaar voor €400,00. Leuke is dat we het een aantal weken nadat we het gekocht hadden precies hetzelfde dressoir met spiegel in een meubelzaak zagen. Kosten: €6000,00 voor alleen het dressoir en spiegel. Hihi wisten wij veel dat het zo duur was met kopen.
    De easybase voor in de auto.
    Twee gloednieuwe verstelbare lattenbodems met aupingmatrassen voor €100,00

20. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Al veel gekocht via Marktplaats zoals oa de babykamer en een 3-zitsbank. Maar de beste aankoop van afgelopen maanden is een leren design fauteuil van Artifort.

Deel Deze Pagina