kleding voor mijn dochters, laarzen, speelgoed, ben dr helemaal gek van!! nu nog even een hockeytas voor mijn oudste scoren binnekort...
Pfoe, al zoveel van marktplaats afgehaald Ik zou toch zeggen de complete kinderkamer .. En de box.. Allebei voor een prikkie kunnen komen ophalen !
Onze inboedel voor onze woonkamer in ons nieuwe huis, helemaal compleet en in onze smaak en ook nog eens zo goed als nieuw (1 jaar in gebruik geweest) en met hele mooie kroonluchters en mooie kroonluchterskappen.....*in luvvvv*
Ons hondje en onze slaapkamer (265 euro voor een tweepersoonsbed + matras ongebruikt, 2 nachtkastjes en een schommelstoel).
De kinderkamer van de jongste. Supermooi en vrijwel nieuw voor maar 300 euro (was nieuw 1900 euro geweest)... En ben ontzettend blij met de Alice in Wonderland jurk van K3. Was echt nergens meer te vinden en heb hem op het laatst toch nog kunnen krijgen via MP. En hij was vermaakt omdat zij een lange dochter had. Maar hij is er alleen maar mooier op geworden en onze dochter is helemaal in love met haar jurk. Zo gaaf!
Zo'n beetje de complete baby uitzet. Maar het mooiste vind ik de Celine wieg. Ik krijg zo veel complimenten over die wieg, echt een schot in de roos. Ik wilde 'm zo graag hebben, maar nieuw was te duur. Daarnaast nog een Quinny Buzz helemaal compleet, een ronde Bopita box, een strandkast, een Tiny Love mobiel, een buikdrager, een Oilily luiertas, een Titanium baby swing (schommelstoeltje). Ik vergeet vast nog wat. Marktplaats is geweldig, ook om te verkopen!
Een donker eiken dekenkist die ik helemaal heb geschuurd en met white wash heb gelakt. Nu in gebruik als salontafel en speelgoedkist. Babykamer meubels, box. Velgen voor de winterbanden. 1 van mijn paarden. Onze hond die helaas in juli is overleden.
Probeer heel vaak nieuwe of bijna nieuwe merkkleding (vooral van Lief!) via MP te scoren. Laatst een shirt (gloednieuw voor 5,- en een bodywarmer 1x gedragen voor 7,-).. En anders bijelkaar dus 60,-.. Dat voelt wel goed
Vorig jaar m'n bakfiets welke bijna dagelijks gebruikt wordt. Echt maanden over getwijfeld maar nog geen seconde spijt van gehad. En nu voor de sinterklaas helemaal blij met een prachtig poppenhuis. Geheel ingericht met houten meubeltjes. Echt prachtig nog allemaal en voor maar 20. O ja, ook m'n duowagen (easywalker duo) voor maar 275 was ik erg blij mee
Een lading Duplo voor mijn kleine vriend. Vanavond kreeg hij het eerste deel, de trein. Dat koppie van plezier was onbeschrijfelijk!
Sinds we een kleine hebben, kijk ik best vaak op mp. We hebben op die manier al best veel geld bespaard. - De Doomoo zitzak (was nog nieuw) voor de helft van de winkelprijs - Later nog een speelboog en wiebelding voor de Doomoo gekocht. ook beide zgan. - Stokke Tripp Trapp - Tiny Love muziekmobiel Ik was gisteren op zoek naar een slee, maar kon het niet echt vinden. Maar vandaag zei m'n moeder dat we die van hun krijgen met kerst. En ik zoek ook nog een dekenkist, liefst een opknapper.
Onze meubels. Een groot dressoir met geslepen spiegel, salontafel, tv kast en bijzettafel bin elkaar voor 400,00. Leuke is dat we het een aantal weken nadat we het gekocht hadden precies hetzelfde dressoir met spiegel in een meubelzaak zagen. Kosten: 6000,00 voor alleen het dressoir en spiegel. Hihi wisten wij veel dat het zo duur was met kopen. De easybase voor in de auto. Twee gloednieuwe verstelbare lattenbodems met aupingmatrassen voor 100,00
Al veel gekocht via Marktplaats zoals oa de babykamer en een 3-zitsbank. Maar de beste aankoop van afgelopen maanden is een leren design fauteuil van Artifort.