Oké hier mijn creaties van de vorige 2 jaren Zelf vond ik dat ik het me er beide keren vrij makkelijk vanaf had gemaakt maar beide keren bleek dat ik er wel meer tijd in had gestoken als de rest. (Schoonfamilie maakt liever of flauwe surprises of surprises waar ze weinig voor hoeven te doen ) 1e foto: 2010 Een schatkist voor mijn schoonmoeder. Hier al leeggehaald en het slot al vermoekt door de kids Ik had hier dan een dubbele bodem in gemaakt. Deze bodem had ik dan met geel crêpe papier bedekt en allemaal losse stukjes geel crêpe papier gevuld en allerlei chocolaatjes met gekleurde papiertjes. Dit was dan de schat. Daaronder de cadeau's. 2e foto: 2011 Een biertender voor mijn zwager. Nog best een opgave zo'n "ronde" biertender maken van een aantal vierkante en rechthoekige dozen, hahhaha...!! (Ff mijn schoonzus onherkenbaar gemaakt als je je afvraagt wat die zwarte vierkant is ) Deze week beginnen aan de surprise voor dit jaar
Mijn surprise vorig jaar voor mijn schoonmoeder, cadeau zat in de vaas... Het jaar ervoor heb ik voor mijn man een kartonnen gitaar gemaakt en daar het cadeau in verstopt.
Gaaf die biertap! Ik moet dit jaar voor mijn zwager een surprise maken, die wel van een biertje houdt. Ik heb direct inspiratie!
pfff... Mijn hoofd staat er dit jaar totaal niet naar. Andere jaren maak ik er wel altijd veel werk van en kom ik met bijzondere creaties. Misschien doe ik hier inspiratie op voor een eenvoudige surprise, waar ik met goed fatsoen mee aan kan komen.
Ik ga er mee bezig deze week. Ik heb dit jaar een emmer ( eend bij action) met eendjes er in en pakjes...die moet je er dan uitvissen. Bekijk bijlage 287876 Die eendjes zijn van een spel van action. 4 pakjes en dan nog allemaal kleine pakjes met chocolade muntjes et cetera... Als het klaar is laat ik het zien.
Leuk zeg! Ik heb sinds de basisschool geen surprise gemaakt, maar toch geopperd dit jaar wel aan surprises te gaan doen. Helaas ben ik niet zo creatief.. Ik denk er nu aan te denken een voetbal van papier mache te gaan maken.
Een aantal jaar geleden heb ik dit gemaakt. Voor een jongen die zijn auto belangrijker vond dan een vriendinnetje had ik een (V)rijbewijs gemaakt De pagina met de sterren had een dubbele pagina, zodat ik daar een leuk cadeautje in kon doen. Bekijk bijlage 287923 En voor een ex vriendje die fotograaf is heb ik een canon camera gemaakt: Bekijk bijlage 287924 Jaren daarvoor heb ik nog een prachtige spongebob gemaakt, een mannelijk geslachtsdeel en een televisie hihi!
Canon camera? Er staat toch olympus Hihi geintje! Erg leuke suprises! Waarschijnlijk kreeg die jongen met het (V)rijbewijs rode kaken, of viel dat wel mee?
Ik neem ook een abbo ik moet er 2 verzinnen een voor mn opa van 83 en mn moeder van 53 m`n man heeft er ook een hoor maar ik maak de surprises altijd zal ff kijken of ik foto`s kan vinden van vorig jaar! Had toen ook mn opa en een heel lief wit malteser hondje gemaakt!
Wij maken dit jaar helaas geen surprises door tijdgebrek van een paar mensen die mee doen.. Die beertender vind ik trouwens erg gaaf!! En dat (v)rijbewijs ook! Ik kan me niet herinneren wat ik vorig jaar gemaakt heb, wel een keer een mummy voor mijn broertje, een berg voor mijn schoonmoeder en een aquarium voor mijn schoonvader. Zelf had ik vorig jaar een stoomboot.. van cake.