Ik zweet me rot. Dit is ontstaan na mn bevalling. Moet 2 x per dag schoon shirt aantrekken en me wassen. Voorheen had ik hier geen last. Zou dit vanzelf weer overgaan?
Ja hoor! Bij mij duurde het een aantal dagen. Vijf? Weet het niet meer precies. Heb je veel vocht vastgehouden tijdens je zwangerschap? Ik wel, via zweten verloor ik kilo's/liters vocht!
Ik heb hier ook heel erg last van gehad, en helaas heeft dat echt wel een jaar geduurd! Echt smerig vond ik het. Had vaak een ander shirtje bij me zodat ik me om kon kleden. Uiteindelijk is het wel weer geworden zoals voor de zwangerschap maar helaas niet na een paar dagen
Heel herkenbaar, bij mij vooral 's nachts trouwens. Ik had naast mijn bed een stapel hemdjes en een stapel badhandoeken. Een paar keer per nacht trok ik een droog hemdje aan en legde ik een nieuw badlaken neer om op te liggen. Het heeft bij mij best een tijd geduurd (weken / maanden, ik weet het niet meer precies.) Het is uiteindelijk wel vanzelf overgegaan. Wat trouwens wel hielp bij mij, was voor het slapen gaan nog even douchen en dan eindigen met lauw-koud afspoelen als laatste.
ik heb het niet zo erg meer, maar ik heb voor 's nachts 2 tshirts, soms wordt ik wakker van het zweet en dan wissel ik om. overdag gelukkig geen last meer van, had ik wel in het begin maar dat heeft gelukkig maar een paar weken geduurd.
Ik heb ook heel erg last gehad van transpireren vooral via mijn voeten. Bij mij was het na een week of 2 weer over.
Ik heb het bij mijn 1e gehad en nu ook weer! Bij mij is het vooral snachts... Dat vocht moet er uit... Gaat vanzelf weer over!
Tis wel minder geworden maar heb er eerlijk gezegd nog steeds last van, mannetje is inmiddels 15 maanden...
Ik merk ook wel verschil... Voorheen nooit een druppel, nu ( ook niet extreem veel ) voelt het soms wel klam! En ik 'stink' niet hoor... Maar ik kan ook niet meer zonder een spraytje deo. Hoop dat dat ooit weer rechttrekt... Ik snuffelde altijd zo fijn neutraal .
Hier de eerste weken 's nachts veel last van gehad... vreselijk. Kon me een paar keer per nacht verkleden omdat ik drijfnat was. Sliep ook met een grote badlaken om het dekbed overtrek waar ik lag anders was die ook nat.. Nu 15,5 maand later het ik het nog regelmatig maar niet meer zo erg als dat het eerst was gelukkig!
Het is heel normaal vlak na je zwangerschap. Je lichaam probeert namelijk al het opgeslagen vocht kwijt te raken, daarom moet je ook soms vaker plassen na de bevalling. Het gaat vanzelf weer over ja.
Ik meld me ook.. Ik zweet nog steeds veel, maar de eerste welen na de bevalling was het echt vreselijk! Maakte me er ook echt druk over; dacht dat iedereen me kon ruiken. M'n kraamhulp vertelde dat het ook een functie heeft; je kindje herkent e blijkbaar ook aan je geur... *lekker dan, arm kind... *