Haha, wij via Noorwegen naar de Noordkaap en via Finland, dagje Rusland en daarna Zweden weer terug. En onderweg overnacht in stuga's op campings. Heerlijke reis!
Mijn leukste (europa) vakantie was toen ik ern jaar 'verkering had met mijn man. Met een tent (niet een mini, maar ook niet zo groot) eerst naar Oostenrijk, bergen, leuke dorpjes, Salzburg, supermooi! Toen we na 6 dagen wegregende hebben we alles letterlijk in de auto gepropt en getrapt op naar Slovenie. Daar was mijn zus en haar gezin en stiefmoeder al. Herl mooi land, supegave camping. Bled en Lublijana bezocht. Na een week waren we mijn familieleden wel weerzat en heb en we alles weer in de auto gepropt en op naar Italie, de baai van Venetie. De camping lag aan het strand met een groot zwembad en een veerpontje van venetie af. Dus na verl wandelen en ern land bekijken nog een week geluierd en venetie bekeken (een paar keer). Na een week op naar huis met nog een stop van een paar daagjes in midden frankrijk, vlakbij Parijs. Dus ook daar nog geweest. Ik geloof niet dat dit een superreis is met kinderen...
Zonder vliegen is dat voor mij (ons) zuid Frankrijk. Kamperen met de tent in Rousillon. Combinatie van zee en Pyreneeën.
Wij hebben ook geslapen in stuga's en zijn ook via Finland van Zweden naar Noorwegen gereden. Geen bezoekje aan Rusland helaas Ik gok dat we bijjjna dezelfde route hebben gereden, maar dan andersom
Ik vlieg niet en vond het erg leuk om met de trein naar Londen te reizen en daarna verder met de trein. In de UK is dat super geregeld. Wat dan ook leuk is, is om dan met de boot vanaf Newcastle weer naar IJmuiden te varen.
Parga en omgeving idd. Wij zijn ook met het vliegtuig geweest,maar kwamen idd ook nederlandse kentekens tegen. Prachtig daar en zeker de moeite waard!
Wij hebben dit ongeveer afgelopen jaar met tent en twee kids <3 gedaan, maar dan met de autoslaaptrein naar Slovenië en daarna Kroatië... Was super!
Wel grappig, wij gaan zit jaar met 3 generaties naar Berner Oberland waar mijn ouders al 30 jaar komen. Nu voor het eerst met onze Stijn. Ik denk dat hij de watertjes, koeien geweldig vindt. Wij gaan voor het uitzicht vanaf het terras. Volgens mijn ouders zijn ze zich daar nu ook echt op kinderen gaan richten dmv oa nieuwe speeltuinen. Heb er nu al zin in! (Gaan ook in augustus)