Ik ben benieuwd na hoe groot jullie buik was zo tussen de 12 en 16 weken.... Ik zit namelijk met het `probleem` dat ik 1 september begin op een nieuwe werkplek, ik ben dan echter als het goed is 12 weken zwanger (misschien iets korter) en ik vind het heel moeilijk wat te doen: of mijn mond dicht houden tot na de proeftijd of eerlijk zijn.... Daarom ben ik ook erg benieuwd na buikjes rond die periode want als ik dan al een grotere buik heb dan wordt het natuurlijk lastig om mijn mond te houden Dus iemand die zijn buikje wilt delen? (ik ben trouwens zelf wat steviger dus dan zie je het toch minder snel?)
Ik ben ook ietswat steviger en ben nu ruim 8 weken en je begint het heel iets te zien. M'n moeder zei 't van de week ook al zal een vreemde er niets aan zien. Maar 'k verwacht wel dat 't met 12-16 weken echt zichtbaar is.
goh bij mij (eerste zwangerschap nu) zag je nog bijna niks mss een kleine welving maar ben altijd mager geweest en had ook altijd een platte buik het viel enkel degene op die me al lang kenden wat wel opviel was dat me poep en billen echt verdikten anders zag je niks xxx
Ik denk dat dit sterk van persoon tot persoon verschilt. Bij mij zag je niks en nu nog steeds niet veel na 22 weken zwangerschap. Voor mijn doen heb ik nu een behoorlijk 'pensje' maar er zijn genoeg vrouwen die van zichzelf meer buik hebben dan ik nu. Stel dat ik nu op een nieuwe werkplek zou beginnen, dan kan ik iedereen voor de gek houden
Bekijk bijlage 3093 Nou, dit was dus mijn buik met 15/16 weken. Ik vond het toen al heel wat! Het ging bij mij na 20 weken pas echt groeien. Mijn buurman durfde laatst pas te vragen of ik zwanger was Maar nu is hij dus ook gigantisch, en is er geen twijfel meer over mogelijk.
Ik kon mijn buikje met 12 weken niet meer verbergen, maar dat is ook omdat mensen van mij gewend zijn dat ik een slanke buik heb, dan zie je het sneller als het wat naar voren gaat staan. Tussen de 12 en 16 weken was er trouwens weinig verschil, pas na 18 weken vond ik dat ik een buikje kreeg die echt een zwangerbuikje genoemd kon worden. Ik wil je mijn foto's (van 12 weken en van 16 weken) per pb wel even versturen als je het wil zien
Bij mij was het een "is ze zwanger of gewoon stevig" buikje. Snap dat je in je maag zit met je nieuwe baan maar wat als jij straks na je proeftijd aankomt met ik ben al zoveel weken zwanger. Met enige pech word je contract niet verlengt en dan zit je met dat probleem. Lastige situatie meid.
Ik heb geen foto´s , maar met 12 weken zag je alleen zonder kleren een klein beetje een buikje en vnl ´s avonds. Denk dat het echt heel erg per persoon verschilt. Ik denk dat je het moet vertellen wanneer jij daar aan toe bent, het zou voor een baan niets uit moeten maken (weet dat het in de praktijk vaak anders werkt hoor). En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap en nieuwe baan. Succes.
Nou, als je net zo snel groeit als ik, hoef je het voorlopig nog niet te vertellen. Ik ging pas heel laat een buikje krijgen, na de 20 weken pas. En toen was het nog niet duidelijk voor vreemden of ik gewoon was aangekomen of zwanger was. Dus ik zou het gewoon even afwachten als ik jou was.
Nou mochten ze na de proeftijd zeggen dat ik weg moet dan heb ik in ieder geval nog een jaar werk (krijg een jaar contract) als ze in de proeftijd zeggen dat ik weg moet dan heb ik niks want dan sta je direct op straat.... Ach het duurt nog even dus ik heb nog even de tijd om erover na te denken!
met 12 weken zag je bij mij nog niks..nja.. mn vriend en ik zagen het wel maar vreemden niet. met 16 weken was ie een ietsie piietsie beetje boller maar het begon pas echt bij ongeveer 18 weken. fotos staan in mn album. had om de 2 weken fotos gemaakt dus dan kun je de groei een beetje volgen. maar het verschilt heel erg per persoon hoor. alvast heel veel succes met je nieuwe baan
Met 12 weken was ik nog zo plat als een plank. Vanaf 20 weken kon je al eens denken, zou ze nu teveel gegeten hebben of is ze zwanger?? pas rond 24 weken kon je duidelijk een zwangere buik zien. Nu kan je er niet meer naast kijken, maar mijn buik blijft zeer bescheiden voor 34 weken. Vele mensen kijken raar op als ik zeg dat ik 19 aug uitgerekend ben. Liefs Stephanie
In mijn album staan al mijn foto's t/m week 19. Ik ben zelf heel slank. Nu pas begint hij duidelijk zichtbaar te worden. Met een strak truitje viel het al een beetje op, maar nu helemaal.
Mijn collega's waren vrijwel meteen op de hoogte van mijn zwangerschap omdat mijn werk de nodige risico's met zich meebrengt. Cliënten heb ik het pas met 15 weken verteld omdat ik vond dat het toen tijd werd. Je kon het bij mij aan de buitenkant nog niet zien. Vanaf ruim 20 weken was het pas enigzins zichtbaar. Maar ga niet alleen uit van een groeiend buikje!! Mijn borsten zijn in de eerste 12 weken gigantisch gegroeid. Nu zullen nieuwe collega's dat niet zien, maar anderen uit je omgeving kan het wel opvallen. Ik had een jaarcontract toen ik zwanger werd, maar dat is inmiddels gewoon omgezet in een vast contract. Niet alle werkgevers zijn moeilijk(!!!), maar ik snap je 'angst' wel. Succes met je nieuwe werk en je zwangerschap Groetjes Fly
bij mij ging je het pas met 23 weken zien. ik heb het al wel verteld met 11 weken, zat toen nog in mijn proeftijd. dat is heel goed ontvangen en ik heb inmiddels een contractverlenging.
Dat verschilt echt per persoon, bij 12-16 weken zag je niks bij mij. Het begint nu pas een beetje te groeien bij bijna 22 weken. Dus denk dat er weinig van te zeggen valt