Wauw, super knap zeg echt mooi gedaan! Hier afgelopen album een fotoalbum bekleed, heb dezelfde stoffen gebruikt als voor de babykamer dus past alles bij elkaar... Ben er eigenlijk wel super blij mee! Alleen de naam komt er nog op, maar die blijft nog even geheim
Anna: Mooie taarten!! Wauw.. Hou je zo van rood en roze of is dat toevallig? Je fotoalbum(ook super mooi) is ook in die tinten..! Ik vind het allemaal mooi!
Whaha, dank je wel! Ja ik heb het nog eens terug gekeken en het is best bont inderdaad! Ik vind roze/rood altijd wel leuk, maar ben er niet zo weg van als nu lijkt na 4 roze/rode foto's!
Wat een ontzettend gave dingen komen er langs. Heel inspirerend! Ik heb letterlijk zojuist een mand afgemaakt (is voor een kadootje morgen). Hetzelfde principe als wat ik al eerder heb geplaatst, maar dan een stuk groter:
Thanks! Dat is mijn andere trots: het uitzicht vanuit mijn tuin.... Het geeft zo'n foto nét een extraatje...
Wij zijn aan het punniken. Weet iemand leuke ideetjes voor de sliert dalijk? Behalve op een kussen naaien, want dat vind ik dus echt niet leuk.